Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

#91
Enda auto puhastades avastasin körval istme eest selline tummise suurusega luugi, et kui ära kruvida peaks suht kergelt ölifiltri ja soovikorral geneka kätte saama.
Küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

#93
Viimased kaks päeva tegelesin sellega:
Pilt
Vana radikas oli ikka päris räbal. Magneti Marelli kirjad peal ja puha, nii et võiks isegi eeldada, et veel see, millega auto tehasest tuli. Uue radikaga kõik justkui ilus ja kena, ainult et kui nüüd õhtul proovisõidus käisin ja pärast seda kui olin mõned korrad mõned käigud tühjaks lasknud, sülitas auto soojendusradika juurest poole jahutusvedeliku normist välja :icon_censored:

Täna tõesti ei viitsi enam uuesti süvenema hakata, aga variandid on, et kas lõi lõdviku otsast, lõdvikus on auk (ja sealtkaudu kadus ka jahutusvedelik varem) või oli radikas praak ja saan selle kahepäevase ajukeberniidi uuesti läbi teha :icon_crazy:

Blääh, mott pole jupp aega nii maas olnud :?

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

#94
Update. Lõdvikud olid otsas, näpu vahel mudides kummastki auku ka ei avastanud, aga pealevoolu lõdvik lekkis stutsi vahelt (et siis lõdviku ja stutsi vahelt :icon_roll:). Eniveis, vahetasin lõdvikuklambrid üks mõõt väiksemate vastu, mäkerdasin klambrite alla veits silikoonõli ka, et klamber vähe libedamalt kokku jookseks ja lõdvik ühtlasemalt kinni pigistataks. Vähemalt esialgse kuumutamise peale kusagilt (nähtavat) leket ei leidnud... Nii, et eks homme hommikul siis paistab. Kell 6 hommikul on start marsruudil Viljandi-Tallinn :captain:. Meeleolud on kergelt skeptilised, aga eks oma elu tuleb endal ise huvitavaks elada :mrgreen:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

#95
Keerasin nädalavahetusega kokku uue summutisüsteemi. Jätkuvalt kahe-poole-tolline ja jätkuvalt suuremas osas Simonsi kolast. Lõpupütiks sai härra Sinistra soovitatud 406-e pütt :icon_hi:. Asi sai eelmisega võrreldes igas mõttes kordades parem. Ise olen rahul 8)

Soundcheck #2 aka vahelduseks-häälega-pilti-kah: http://youtu.be/SNg7m9LNhxI (vabandatagu pesemata autot :oops:)

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

#96
Hetk tagasi sai auto maa peale tagasi ja külge läksid uued ülemised õõtsad. Seekord Delphi. Vähemalt Autolusso džentelmenid kasutavad juba aastaid hinna-kvaliteedi suhte pärast alumisi Delphi õõtsasid, eks näis kuidas ülemised kestavad :captain:

::itpnt:: Kui kedagi huvitab, siis eelmine komplekt ülemisi olid mul Triscanid. Võtsingi need prooviks, sest see on Eestis vist suhteliselt uus bränd alles (või no vähemalt minu jaoks uus) ja tahtsin proovida, mida need endast kujutavad. Kestsid nad mul... natuke üle aasta ja 20 000 km, AGA parempoolne oli alles väga korralik ja julgeks pakkuda, et tollel on pool ressursist veel järel. Vasakpoolne oli ilmselt kusagil mingil hetkel üsna kõvasti pihta saanud, sest puksides oli korralik ristilõtk sees ja šarniir oli ka oluliselt vedelam kui parempoolsel (kuigi lõtku veel ei olnud).

Järgmiseks on plaanis riiulisse kogunenud pidurimudru autole külge keerata, talvevelgedele põhjalik iluravi teha ja siis võib minu pärast lumi tulla :reading:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

#97
Tahaks tervitada seda spetsialisti, kes arvas, et 166-e kässaritrosside otsapidi salongi toomine on ilge äge mõte :icon_wave:

Tehtud: tagumistel supportidel sees uued kolvid-tihendid ja peal tolmukatted; küljes uued tagumised pidurivoolikud; kässaritrossid vahetatud ja millimeetri täpsusega reguleeritud 8). Teha: vahetada puruks keeratud tagumised piduritorud :icon_problem:; vahetada esimesed pidurivoolikud (ja potentsiaalselt ka torud :icon_problem:); ning magustoiduks summuti ots sentimeetri jagu lühemaks teha :wrench:

Edasi. Veljed liivapritsi (enda oma pole ma kahe kuuga sedasi käima saanud, et tööd ka teha kannataks :roll:) ja neile *lõpuks* värv selga. Kunagi hiljem uued rattalaagrid - mõlemad tagumised kahisevad, sellest vist ka kumin autos :icon_think:, esimesi ei tea. Veel. Ahjaa, ja väljalaskekolle on tõenäoliselt mõra sisse tõmmanud - 4. ja 5. silindri vahel sutsub (kui see on üldse sõna :book:)

Vahel mõtlen, et kas mõne ökopanni liisingu tagumine olekski üldse nii halb väljavaade...

Ma lähen ja võtan nüüd õlle. Või neli.

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

#99
Eilne Tööriistamarketis käik läks täiega asja ette :icon_thumbup:
Pilt
Kui keegi omale kodus nokitsemise liivapritsi tahab, siis võib niisuguse sealt vabalt endale ära tuua. Korraliku kompressoriga krõbistab see toda erikuradi kõva lakki sealt velje pealt nii, et valgeid sädemeid lendab :guitar:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

#100
janar_t kirjutas:Eilne Tööriistamarketis käik läks täiega asja ette :icon_thumbup:
Pilt
Kui keegi omale kodus nokitsemise liivapritsi tahab, siis võib niisuguse sealt vabalt endale ära tuua. Korraliku kompressoriga krõbistab see toda erikuradi kõva lakki sealt velje pealt nii, et valgeid sädemeid lendab :guitar:
Ehh, kas 166'le muid original velgi kah peale Speedline liigub :) Talveks kõigil sellised all :)

terv, teager
Pilt

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

#101
Ütlen kah muude lällajate vahepeal sõna sekka.

Ooper nimega veljevärvimine hakkab lõpuks tehtud saama. Miski rämeda intressiga karmavõlg on mulle vist mingil ajal tekitatud jälle, sest no kõikvõimalikud asjad, mis auto juures liigutamisel vähegi pekki saavad minna, on sinna läinud :icon_roll:. Ausalt öelda ootan juba huviga, kust mõni järgmine jama arenema hakkab :mrgreen:

Eniveis, pool tundi tagasi sain velgedega asja nii kaugele, et esimene kiht värvi läks peale. Üks udupilt:
Pilt
Ja nüüd kohe kui neid näpuga katsuda jälle kannatab, läheb lihvimine täie pa*aga edasi. Segasin krundi töösegu liiga vedela, lasin selle korralikult jooksma ja ei saanud kõikidest oma pingutustest hoolimata jooksukaid ikka päris siledaks.

Muudest asjadest said kunagi igiammu tagumised piduritorud vahetatud:
Pilt
Nendega läks lihtsamalt, kui kartsin, aga proovisõit on nendega veljeteo pärast siiamaani tegemata. Krt... isegi uute ülemiste õõtsade proovisõit on veel nende velgede pärast tegemata ja neid vahetasin ju oktoobri alguses :icon_roll:. Misse sarkofaag oligi? Nädal ilma autota? :popcorn:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

#102
janar_t kirjutas:Ausalt öelda ootan juba huviga, kust mõni järgmine jama arenema hakkab :mrgreen:
Reedel, enne suuri pühi, kui autoga ülevaatusel olin, lasi roolivõim end kolmandat korda tühjaks :duh:. Stendis :icon_roll:. Hea, et vana alt ära sai.

Järgi andis lati jagajapeast radika poole minev voolik. Lõi selle otsast ära, sest ilmselt oli see tookord, kui latt maas käis, pingutamata jäänud (pressitav klamber, mida ei olnud ilmselgelt pressitud). Aga noh... mõistan, miks see märkamata võis jääda :icon_roll:. Huvitav on ainult, et see alles nüüd sealt minekit tegi (no okei, esisilda ma tegelt sedasi igapäevaselt ei väntsuta kah, nagu ülevaatusel väntsutatakse :icon_think:). Lisaks sai muudele voolikutele, kuhu näpud taha ulatusid, ka kriitilise pilguga otsa vaadatud ja lasin paagi ja radika vahelisele torule uued vollad panna. Praeguseks olen pühadega midagi üle tuhande kildi maha sõitnud ja tundub, et sai vist hea :)

Ahjaa, ja veljed said kah peale kolmandat ringitegemist peaaegu head :icon_thumbup:. Pilti pole, jube kiireks läks nendega.

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

#103
Esmaba hommikuti kell pool kuus *ei ole* midagi paremat kui V6-e lõrin 8) :icon_thumbup:

Rattalaagrite vahetus tuleb päevakorda võtta ainult - raadio peab sõidu ajal maru kõvaks keerama :mrgreen:

Alfa Romeo 166, 1999 - janar_t

#104
166 ja tige nagu on Nice. Oli ka omal selline 3,0 aut. Kogemused/mälestused kogu eluks. Oli tegelikult :icon_censored: hea Alfa. Jõudu Edu ja kõike mida veel vaja. Kui satun teise koju vaatan äki on miskit alles jäänud, saan sulle pakkuda.
cron