Page 7 of 13

AR 155, 2,0 16V

Posted: 04 Apr 2012, 13:01
by spark
Aravete on mõnusam kui Rapla
http://www.youtube.com/watch?v=WJEPlyxs ... r_embedded#!
eriti see väikse tõusu ja langusega S
video alsuses enne starti

AR 155, 2,0 16V

Posted: 06 Apr 2012, 01:23
by bnd
IT (ehk intopic :D)

Õlu ja väljavihastatud lollide ametnike poolt nädala jooksul = laiali võetud kaas :D

Tulin täna koju, kogu maailma peale vihane, tegin ühe õlu, siis teise ja mõtlesin, et mis ma ikka niisama joon, teeks midagi. No läksin siis garaaži ja hakkasin asja üle juurdlema. Kuidagi tekkisid tööriistad kätte ja õlu oli igasugu ideid juba tekitanud ja voila! klapid olidki käes. Ilusad seened teised. Olen paar korda elus klapid kolbidega kokku lasknud, aga nii kõveraid pole näinud.
Image


Katsun nüüd pühade ajal ka moto alumise poole lahti võtta, et vaadata, mis seal on, kuis vänt jne....

AR 155, 2,0 16V

Posted: 06 Apr 2012, 01:33
by zakalwe
Kablamm!

Kui sul nende klappidega miskit teha pole, siis ma ostaks palgapäeval (esmaspäeval) need vanaraua hinna eest oma trofeeriiulile ära:)
Okei, et pole minu auto küljest..aga ikkagi. Tead, ma kogun niukest sitta. Et mul meelest ei läheks, mis autot ma oman. Leiaksid oma koha purukskeeratud võtmete, vägistatud amordipatjade ja katkiste õõtshoobade vahel.

AR 155, 2,0 16V

Posted: 06 Apr 2012, 02:44
by bnd
zakalwe wrote: vanaraua hinna eest
Need olla valmistatud miskist hyper materjalist nasa, fbi, kgb ja veel miski agentuuri, millel polegi nime koostöös, seega pead laskma 2 palka mu kontole kanda :mrgreen:

AR 155, 2,0 16V

Posted: 06 Apr 2012, 03:34
by Jan1
Vot sulle siis tühikäigul ja valgusfoori taga. Selline laks tuleb tavaliselt piiraja juures.

AR 155, 2,0 16V

Posted: 06 Apr 2012, 13:09
by bnd
Nali selles, et kas klapid saavad niiiii pehmed olla? Pmst võtsin "krokodillidega" kinni ja painutasin nad klapipesast eemale, ilma haamriga peksmata, ja siis sain neid natuke kinni lükata, et poolkuud kätte saada.
Nagu vasest klapid.

AR 155, 2,0 16V

Posted: 06 Apr 2012, 13:59
by ts
ega 16V klapid just titaanist tehtud pole küll :wink:

pealegi- kui need on juba mõned laksud kätte saanud, siis on ka metall ise pehmem

JA vaata positiivse poole pealt- kui klapp oleks kõvem, kui kolb, siis peaksid minema kolbe otsima :roll:

AR 155, 2,0 16V

Posted: 06 Apr 2012, 16:12
by Jan1
Muidugi, seal need odavad 6-7 euri maksvad klapid. Tsentri avade järgi näha. Sellepärast tulebki võimaluse korral orig. panna. Paljud sõitnud kaaned kus kasutatakse selliseid pehmekesi on 10000 juures juba klapile pesa jälje sisse jätnud. Eks nad sõidavad küll, aga suurt valu eriti ei kannata.

AR 155, 2,0 16V

Posted: 06 Apr 2012, 16:28
by E.T.
VÄGA kenad kukeseened!
NB! Romantik garaazis, küünal töölauale tõstetud suisa...

:beaver:

AR 155, 2,0 16V

Posted: 06 Apr 2012, 18:54
by bnd
E.T. wrote:NB! Romantik garaazis, küünal töölauale tõstetud suisa...
Mul oli vein ja juust ja viinamarjad ka veel kaeulatuses :butt:
Tegelt käib maal iga suurema tuulega elekter ära, siis ongi igas toas kas taskulamp või küünal, nii ka garaažis

AR 155, 2,0 16V

Posted: 07 Apr 2012, 18:55
by E.T.
Vein ja viinamarjad on käeulatuses, aga haamriga ründad mootorit ikka õllese peaga :P

AR 155, 2,0 16V

Posted: 09 Apr 2012, 23:06
by bnd
Panin garaažis õhtul ilusaid värvilisi asju kokku. Pidureid nimelt.
Mida aga märkasin, et ühel tagasadulal pole õhtustniplit. On ainult auk, mis on vist nipli jäänukit täis.
Kuidas see aga sõitnud on, kuna sealt peaks idee poolest ju õli välja lendama pidurdamisel?
Puhastasin nii palju kui sain, aga paistab, et see on juba suht vana vigastus olnud- auk kultuuri täis.

Vaatasin kriitilise pilguga teised niplid ka üle = vanaraud, pmst ümaraks keeratud. Peab uued kõik otsima.
Siia vist sobivad kõik?

AR 155, 2,0 16V

Posted: 10 Apr 2012, 10:21
by ts
keere ja pikkus peavad samad olema- ma arvan, et Pärnu fixusest saad need letist kätte :wink:

ja vaata, et selle algse nipli kontsu sealt august kätte saad (reeglina sureb nippel ära natuke madalamalt, kui pidurisadula piir on-> s.t. auk jääb ilusti suletuks... ja igavesest ajast igavesti :icon_roll: kui seda kontsu sealt kätte ei saa, siis õhutamine saab huvitav väljakutse olema :mrgreen: küll aga mitte võimatu)

P.S. kui seda välja hakkad puurima, siis ole väga ettevaatluik, et sadulat ära ei lõhu (155-l on vaid mõni mm selleks vaja, et koonus ära lõhkuda)

AR 155, 2,0 16V

Posted: 10 Apr 2012, 13:33
by Jarmo
:mrgreen:

Ma ka puurisin neid nipleid välja. Isegi keerme keerasin üle mis peaks 7mm ja samm peaks 1 olema

A mul oli selline jama, et ühe nipli põhja keerasin keermepuuri pooleks.
Aga vot uut sadulat ka ei raatsinud osta :mrgreen: lahendus?

kuna seda puuriotsa ma sealt mitte mingisuguse jõu ja nõuga välja ei saanud, keevitasin augu täis ja tegin kõrvale uue pesa :lol:

AR 155, 2,0 16V

Posted: 10 Apr 2012, 16:36
by bnd
Jarmo wrote: keevitasin augu täis ja tegin kõrvale uue pesa :lol:
Kuradi insenerid :D
Ma pidin eile juba lolliks minema, kui üritasin esimesi kolbe sisse saada, no krt, see esimene tihend/kaitsekumm on nii pehme, et ei püsi üldse pesas