Page 1 of 1

146 1.7 B4

Posted: 23 May 2007, 10:04
by Miq
Selline mure siis, et tühikäigul (isegi 100km/h sõites gaasi lahti lastes) läheb aratuuris pritsungi tuli põlema ning mootor hakkab viimasel ajal suht suremise äärel käima. Sammuti on kütuse kulu nagu suurenenud. Kas on kellegil mingit arvamust selle kohta?

146 1.7 B4

Posted: 23 May 2007, 11:28
by ts
Gaasi lahti laskmisel lülitab mootor ennast ümber tühikäigule (isegi 100km/h juures) ja alles seejärel lükkab pritse välja-> seega kui ka siis tuluke põlema hakkab pakuks, et tal on probleeme tühikäigulülitusega :roll:



Kui tühikäik ka veel puterdab siis soovitaks tühikäigumootori maha kakkuda, ära puhastada ning igaks juhuks ka veel lüliti üle kontrollida. Loomulikult ei pääse ka gaasisiibri puhastamisest.



p.s. tõenäoliselt ei sulgu gaasiklapp korralikult :roll: (seega igaks juhuks ka tross üle vaadata :wink: )

146 1.7 B4

Posted: 23 May 2007, 14:12
by mags
ts wrote:Loomulikult ei pääse ka gaasisiibri puhastamisest.

p.s. tõenäoliselt ei sulgu gaasiklapp korralikult :roll: (seega igaks juhuks ka tross üle vaadata :wink: )




parandan sind ja närin tähti : gaasiklapid! sellel ju neli tükki neid. juhul kui sellel on samasugune 16V mis 33-gi.



ja teine parandus: B4 ei tähista boxermootorit! boxerit tähistatakse F-tähega sõnast "flat", ehk antud juhul "F4".



aga jah, tee need asjad ära, mis ts mainis ja siis vaatame edasi.

146 1.7 B4

Posted: 23 May 2007, 14:18
by ts
:oops:



Oi kus nüüd on häbi tegelikult :oops: -> seega korrigeerin ennast veel: kontrollida mitte ainult trossi vaid ka gaasiklappide liigutamise hoovastikku