Page 1 of 1

O: Radiaatori lõdvik

Posted: 05 Jun 2007, 12:58
by vedruseib
Vaja lõdvikut 2,5 V6 mootorile.

Auto siis 156 2001.a



Lõdvik peaks olema kolme haruga. (üks ots läheks radikasse, üks mootori külge ja üks peenem paisupaaki)



PS! Oluline on, et lõdvik oleks terve! :P

O: Radiaatori lõdvik

Posted: 06 Jun 2007, 15:34
by vedruseib
Või oskab keegi targem äkki sobitada mõne teise masina oma? Vist üsna ebatõenäoline, et sarnast lõdvikut leidub?

St sobitamisega saaksin ka ise hakkama, aga leiduks mingi toorik, mida sobitada...

O: Radiaatori lõdvik

Posted: 06 Jun 2007, 15:38
by VML
alfa 164 omab tõenäoliselt sellist lõdvikut... seal paisupaagi all selline-1 ots läheb paisupaaki pisike jupp et lõdvik asub kohe paisupaagi all...

O: Radiaatori lõdvik

Posted: 06 Jun 2007, 16:43
by E.T.
miks sa originaalvaruosa ei taha kasutada?

O: Radiaatori lõdvik

Posted: 06 Jun 2007, 17:39
by VML
alati tasub originaal hinda uurida... kui seda tead siis ehk jagad meiega seda teadmist? :roll:

O: Radiaatori lõdvik

Posted: 06 Jun 2007, 18:39
by vedruseib
tahan küll originaalosa kasutada, aga ausalt öelda mõtlesin, et sellised kummijunnid maksavad paarkolmsada, noh alfa kallim, et siis arvestama pean mingi viie- kuni kuuesajalisega, aga krt... 1006.- :shock: ja b-osa ei paku keegi... kui juba hakkab moka otsast küsimus: "kas teil alfa romeole lõdv....??"

müüja: "Ei lõdvikut meil pole, need on ainult a-varuosa!"

Ühesõnaga lõppkokkuvõttes kui olukord sunnib, siis tellin, aga seni, kuni Jano oma ladu läbi otsib ja siit foorumist vbolla mõne õnneliku kaaskannataja abile loota on ei hakanud seda veel tegema.



Pole tänapäevastel aegadel siiani vaja läinud lõdvikut osta esindusest. Vbolla neil siis hinnad ongi sellised???

Ennevanasti Volgale või zhigulile vedeles neid garaazis lademetes ja tglt praegugi lammutustes jäetakse need kuhugi suvalisse nurka päikse kätte sorteerimata kujul vedelema justkui oleks väärtusetud. Sellest tulenevalt ootasingi ikka tunduvalt soodsamat hinda.



Telliks kasvõi Ebay'st, kui saaks odavamalt. Selle raha eest saaksin juba terve ukse üle värvida, millele ma mõlgi oskasin sõita :( (pagana kivid muruservadel ja ristmike nurkades :()

O: Radiaatori lõdvik

Posted: 06 Jun 2007, 19:45
by K.Kotkas
ma nautisin just uute vollade tellimist... MMM

O: Radiaatori lõdvik

Posted: 06 Jun 2007, 19:51
by VML
no kannatab päris hõlbsalt ka ise sinna kolmikuga lõdviku teha... kuid see võtab omajagu aega ja otsimist-saab ju metallist kolmiku osata või plastikust otsid kuskilt...ning sinna veel eraldi lõdvikujupid vahele... kuid kui sa seda just ise ei tee siis ei tasu eriti ära... :roll: loodetavasti leiad kasutatud lõdviku...

O: Radiaatori lõdvik

Posted: 06 Jun 2007, 22:43
by vedruseib
mõtlesingi, et üks variant on vana ära lappida:

1. etapp: leida defektne koht (loe: auk, kust välja pressib)

2. etapp: lõika augu kohast lõdvik pooleks sinna vahetükk (mingi kõvem toru plastikust või metallist, mis kannatab lõdvikut klambriga peale kinni pigistada) klambrite ja kuumakindla hermeetikuga vahele.



Ja tegelikult sellisel juhul polegi vahet, kas on uus või see lapitud vana. Kui auk üles leida, siis on pidamajäämise protsent 90%

10% on veel tõenäosus, et lõdvikus on veel mõni auk.



Aga siiski ootan veel lahkeid pakkumisi uutele või kasutatud lõdvikutele, mis jääksid hinna poolest Faktost odavamaks :) Seni tilgutan iga paari päeva takka jahutusvedelikku 100g kaupa juurde :)

O: Radiaatori lõdvik

Posted: 06 Jun 2007, 23:57
by E.T.
sellisel juhul kui sa ei ole leidnud auku, kuidas sa saad kindel olla, et sa õiget lõdvikut vahetad?

O: Radiaatori lõdvik

Posted: 07 Jun 2007, 00:07
by veiks
Ega sa juhuslikult diameetreid ära ei saa mõõta, siis teaksin vaadata oma 164-jalt, et äkki miskit klapib.

O: Radiaatori lõdvik

Posted: 07 Jun 2007, 13:18
by vedruseib
seda on näha, millise vooliku küljest tilgub... torkasin peegli vahele ja uurisin natuke... kitsas nagu seal on, ei olnud võimalik kahjuks tuvastada augu täpset asukohta. Esialgu arvasin, et lihtsalt ei jäänud pidama ja võtsin lahti, puhastasin ja panin uuesti hermeetikuga kokku ja tagasi otsa. Ei midagi. Kahtlus on, et kahjustada on saanud sisemine kiht ja väljaspool auku polegi, vaid vedelik imbub välja mööda riidekiude. Seda on ennegi juhtunud, mitte küll Alfaga, aga siiski.



Diameetrite kohta vaatan, kui leian siit linnakeskkonnast mõne suppleri, saan ehk ära mõõta.

Jano'l oli esimese hooga pakkuda mingi hunnik kahe otsaga lõdvikuid, aga mul vaja kolme otsa...



Kas BND või keegi pole omal 2,5 mootoriremondi ajal midagi kõrvale pannud?


Image
Väike illustratsioon... Vaja oleks juppi nr 5