Kiirealfa 2005, 2. oktoobril 2005a

#1
Sügis käes, taas aeg sõita võidu....

Sel aastal, nagu eelmiselgi, korraldame ürituse Haapsalu lennuväljal. Siinkohal lisan ürituse juhendi:





Kiirendusvõistluse KIIRE ALFA 2005 juhend



Aeg ja koht: Võistluse korraldab Eesti Alfa Romeo Klubi. Võistlus toimub Pühapäeval, 2. oktoobril 2005. a. Haapsalu lähedal, Kaitseliidu lennuväljal.





Programm:



10.00 – 10.15 kogunemine Laagris, Pärnu mnt. Statoili bensiinijaamas 11.30 – võistluste avamine lennuväljal

12.00 – esimese auto start

14.30 – võistluse lõpetamine

15.00 – võistlusjärgne koosolek Haapsalu uues jahtsadamas, auhindamine.





Võistluse kirjeldus



Võistlusraja kogupikkus on umbes 402,33 meetrit. Aega mõõdetakse käsitsi stopperitega. Võistlus koosneb kahest eelsõidust ja ühest lõppsõidust. Eelsõitude aegade põhjal selgub paremusjärjestus, misjärel jaotatakse võistlejad paaridesse nii, et esimene sõidab teisega, kolmas neljandaga j.n.e. Võistluste tulemus selgub paaride omavahelises duellis, kus kiirem sõiduk on võitja. Võrdse lõpptulemuse korral tuleb kordusstart.





Võistlusautod



Võistelda võib kõikidel Alfa Romeo marki sõiduautodel, mis on mõeldud tänavasõiduks ning on tehniliselt korras. Võistleja ei pea olema Alfa Romeo Klubi liige.





Võistlusklassid



A. Alfad kuni 2000 cm3

B. Alfad üle 2001 cm3



Turbo-, nitro- või kompressormootoriga sõidukite kubatuur korrutatakse koefitsendiga 1,7. Väiksema kubatuuriga sõiduk võib osaleda suurema kubatuuri klassis.





Registreerimine ja osavõtumaks



Info ja võistlustele registreerumine kuni 28. sept. 2005.a. kella 17.00-ni e-mailil hart@eurostauto.ee . Registreerimisel teatada osaleja nimi, auto mudel, ehitamise aasta ning kubatuur. Kulutuste osaliseks kompenseerimiseks on kehtestatud stardimaks auto kohta: 150 EEK. Seda saab maksta sularahas kohapeal.





Kohapeal registreerimiskomisjonile esitatavad andmed ja dokument.

Avaldus omavastutuse kohta (täidetakse enne võistlust koha peal.)





Üldised reeglid



Võistelda võib ühe ja sama autoga üks võistleja. Sõltuvalt osalejate arvust või muudest asjaoludest võib korraldaja võistluse reegleid muuta enne võistluste algust.





Tulemused, auhinnad



Iga klassi kolme paremat autasustatakse. Võistluste korraldajatel on õigus välja panna eriauhindu.





***Paduvihma korral ei jää üritus ära, vaid kiirendusvõistlus võib võtta mõne muu võistlusliku vormi.... :D :D :D

Tekkivad küsimused saavad vastuse kas siinsamas foorumis või maililt hart@eurostauto.ee.

Kiirealfa 2005, 2. oktoobril 2005a

#4
:evil: mu pirtsakas neiu kah enne sõitu jonnib :evil: ju siis ei taha viimaseks jääda :lol:



kuid pika pingutamisega ehk siiski õnnestub mõnede võtmetega teda veenda :D (tegelikult on viimasena kah hea lõpetada- alati jääb ju meelde esimene ja viimane :lol: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Kiirealfa 2005, 2. oktoobril 2005a

#8
tasub alati tulla :D



osavõtt on ju tähtsam kui võit!

pealegi ega minul on niikuinii pikemaks ajaks viimane koht kindlustatud :lol: (19,11 oli siis minu vana väetikese parim aeg - sõitsin muidugi kah töötava jahutusventikaga, täis paagiga, ilma VIVT-ta ja nagu hilisemal uurimisel selgus lekkiva kütusevoolikuga :lol: viimasel sõidul otsustas TPS kah veel alumisse asendisse kinni jääda :lol: võimaldamaks starti nagu seda mu nädalase sõidukogemusega kaasa tavaliselt teeb)



aga ise olen ikkagi rahul 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

Kiirealfa 2005, 2. oktoobril 2005a

#9
Eesti Alfa Romeo Klubi kiirendusvõistlused

Kiire Alfa 2005 Haapsalu lennuväljal



KOKKUVÕTE



Kui seltskond linnapiiril kogunes, ei olnud vihmasadu veel alanud. Kokku saime kümme Alfat + üks Lancia. Viimane oli kõigile ootamatu ja väga haruldane Delta HF Integrale. Autorongis suunduti Haapsallu, poolel teel algas vihm mis täitis päeva kuni selle lõpuni.

Lennuväljal toimunud loendusel selgus, et üritus sai kõigi aegade osavõtjaterohkeim: kokku 21 hinge – nende hulgas kolm või siis peaaegu neli last.



Võistlusteks registreerusid väiksemas klassis järgmised võistlejad:

Toomas – Alfa 147 2,0 2003 (eelmise ja üleeelmise aasta võitja)

Külli – Alfa 156 2,0 Selespeed 2001 (eelmise aasta neljas)

Erki – Alfa 156 2,0 1998

Taavi – Alfa 164 Twin Spark 2,0 1990

Mati - Alfa 147 1,6 2002 ja Alfa 156 2,0 Selespeed 2000



Suuremas klassis registreerusid:

Kalvo - Alfa 75 1,8 Turbo 1987 (eelmise ja üleeelmise aasta võitja)

Jaan - Alfa 164 3,0 24V 1996 (eelmise aasta teine ja üleeelmise aasta viies)

Toomas - Alfa 156 2,5 1998

Holger - Alfa 164 3,0 24V Aut. 1993



Distantsiks mõõdeti jälle tuttavad 20 betoonplaati. Starti andma ja finišit võtma pakkusid end Delta poisid Janek ja Kristjan, kes toimetasid nagu tõelised rajaprofid. Au ja kiitus neile!



Algul sõideti kaks eelsõitu aja peale seejärel lõppsõit koha peale. Väiksemas klassis selgus, et viienda-kuuenda koha peale tuli sõita Taavil ja Toomasel, kolmandale-neljandale Matil oma 156-ga omaenda 147-e vastu ning esimese ja teise koha peale Küllil ja Erkil. Esimene duell päädis Toomase võiduga. Teiseks duelliks palkas Mati oma 147-e rooli raja kõrvalt Monika (Toomase kaasa) kes näitas veenvalt kuidas 147-ga sõitma peab ning kes tõi selle sõiduga Matile kolmanda koha. Esikoha võitluses tuli Küllil tunnistada selespeedi allajäämist Erki manuaalkastile.



Suuremas klassis sõitis kolmanda koha välja Toomas Holgeri ees. Esikohale sõitsid nagu eelminegi aasta Kalvo ja Jaan. Ka tulemus jäi nii nagu mullu – Kalvo esimene, Jaan teine.



Kahjuks jäi kõrvutamata Lancia Delta ja Kalvo Alfa 75. Vahest õnnestub seda korraldada mõni teine kord.

Naiste arvestuses oli väikeste klassis parim Külli, suurte arvestuses Ellen.



Tuleb märkida, et kõik sõidud peeti vihmaga ning märjal rajal. Seega oli tegu millegi enamaga kui mootorite maailmaga. Proovile pandi paigaltvõtu oskused, rehvide haakevõime ja publiku kannatus.

Kiirealfa 2005, 2. oktoobril 2005a

#10
Tulemused ka sis lõpuks:



A 1 Kalvo Kalmu 75 1,8T 1987 14,86

A 2 Jaan Tiidemann 164 3,0 1996 15,46

A 3 Toomas Leemets 156 2,5 1998 15,95

A 4 Holger Enok 164 Aut 3,0 1993 17,30

A Ellen Liigus 164 3,0 1996

B 1 Erki Tammleht 156 2,0 1998 16,97

B 2 Külli Tamberg 156 SE 2,0 2001 17,90

B 3 Mati Aednurm 147 1,6 2002 18,39

B 4 Mati Aednurm 156 SE 2,0 2000 18,31

B 5 Toomas Nikitin 147 2,0 2003 18,44

B 6 Taavi Silm 164 2,0 1990 19,11
cron