oeh-> veelkord
164 kasutab VM Motori poolt väljatöötatud mootorit. Mis ei ole kehva (kaugeltki mitte), ning mille hooldekulud on võrreldes ülalmainitud 1,9 ja 2,5 rihmaga mootoritest oluliselt väiksemad (ainult vedelikukulu)
Hauever... jällegi rõhutan, et tegu on minu isikliku arvamusega, mitte kibestumuse vms-ga-> olles sõitnud Scorpaga (millel piaks nagu sama mootor olema) siis julgen kahelda TD mõttekuses 164 peal
kõne all siis Scorpa 7,8-l 100-le küttekulu (tõsi küll, ametlikud allikad viitavad poolvägisi 164 TD kuluks 7-l 100-le), millele lisandub "meeldiv" kõlksumine ja kolisemine ja tiksumine (ja Alfa orelikõlast pole haisugi)
JA veelkord rõhutan, et minu tagasihoidlik kogemus ütleb esimese põlve TS mootori keskmiseks küttekuluks 7,9 (mitte ametlik 8,5) ning Superi poolelt 7,4 (mitte 8,2)
Kui valikus oleks 164 kõrval ka 155 siis oleks tõsine ökonoomsuse moment olemas 2,0TD (või tegelt siis 1,9) nimelt tarbib juba ainuüksi linnas vähem, kui 164 TS keskmisena ning tollesama 1,9 mootori keskmine peaks jääma umbes 6,2-6,4 piirimaile...
Muuseas 2,0TD on rihmaga mootor seega vaikne ja rahulik, hammasülekandega 425 kõrval (kuigi jah-> eks see oleneb ikka konkreetsest isendist

) Seega üleskutse kõigile, kes see aasta Bellol käisid-> kas 164 diisel on vaiksevõitu või pigem valjuvõitu
