164 ei tohi seista?

#16
kui kütust tuleb peale korralikult aga ikka ei käivitu siis võiksid üle vaadata jagaja teema. Tuleb ära märgistada mispidu/kus jagaja peal istud ning jagaja kaan maha võtta (mõlemal). siis näed, kas rootorid ikka terved. Sealjuures tuleb jälgida, et süüdet paigast ära ei näpiks kusagilt!!

164 ei tohi seista?

#17
lugesin kuskilt netist järgmist :



kui vanema 164`ja paak hakkab tühjaks saama ( ~1/4 on alles) ja tekivad käivitamise probleemid - kuni täieliku tühi_käiamiseni , tuleks

kontrollida bena pumba voolikuid mis asetsevad paagis, pumba küljes.

vananedes voolikud mõranevad ja bena taseme langedes hakkavad õhku vahelt imema. rohkem kütet paaki-mure laheneb momentaalselt.



isiklik kogemus kah olemas.



samas on ka juhus olnud kus pritse temp.andur pole korralikult kontakti saanud - tulemus- tühi_käiamine taas.

edu

164 ei tohi seista?

#18
:lol: :lol: :lol: minu probleemi lahendus liiga lihtne :lol: :lol: :lol: poleks pühapäevasel kiirendusel auto jonninud poleks vast veel probleemi leidnud :lol:



enda nüüdne kogemus- kütuse pealevoolutorul on kohe peale mingit kapotialust vigurit (raamat ütleb selle kohta Dämfer :shock: oskab ehk keegi tõlkida?) imepisike praoke sees (ilmselt ka tagasivool laseb kuskilt läbi) homme siis kapoti alla, toru vahetusse ja loodame et aitab. :)
Tegelikult ma olen normaalne....

164 ei tohi seista?

#20
ei olnud mitte tagasivoolu regulaatori toru kollektrorisse, vaid bensutoru, mis sealt tuleb. muuseas kollektorisse låheb hoopis alarøhuvoolik regulaatorist



minu omaon nüüd remonditud ja funkab nagu viis kopkat :lol:

ainult et kulu oli viimasel reisil meeletu 13-14l/100-le :cry: kuna aga tean, milles asi, siis esimesel vøimalusel saan ka sellega ühelepoole 8)
Tegelikult ma olen normaalne....

164 ei tohi seista?

#21
tuli veel üks mõte uputamise kohalt- kas sul regulaator on ikka korras?



liig suure küttesurvega käivitada on keeruline :) teisalt jälle- siis oleks ka küttekulu laes

kui testimisvõimalus on, siis mõõda surve ära- peab olema 3bar- paar pügalat alla selle (vähetõenäoline) :arrow: vaata pealetulek üle, paar pügalat üle selle :arrow: vaata tagasivool üle (pügalaks nimetan siis 0,1bar) kui surve on üle 4, siis läheb vahetuseks :(



ja üks kurb kogemus sarnase asjaga veel- tuttava mitsul tegi sama nalja ECU :cry: (muidugi viimse piirini peab jääma lootma et asi nii kohutav ei ole) lihtsaim elimineerimisvõimalus- ehk saad mags´iga kokkuleppele, et vahetate hetkeks ecud ära (kui probleem jätkub, siis ei olnud see probleemi põhjustaja)
Tegelikult ma olen normaalne....

164 ei tohi seista?

#23
:? milliste juppide- kütteregulaatori või ECU?



regulaatoreid peaks olema 2-

üks on pealevoolul ("rõhusiluja"- ehk siis peaks ära hoidma pumba käivitumisel tekkiva rõhulöögi samas osadel sõidukitel töötab ka klapina)

teine on siis seesama rõhuregulaator (mis asub tagasivoolul- siit läheb ka voolik kollektorisse)



pildil on need siis ideelises järjekorras, seega ei oska täiselt öelda kust esimest otsida :)
Pilt
pildil siis esimene nimetatu numbri 13 all, teise tunned vast tutvustamata ära :lol:

2,0 ja ka algsed 3,0 versioonid omavad ka esimest regulaatorit rõhuregulaatorist natuke väiksema kopsiku näol, mis on suratud (minu autol vähemasti oli) väga raskelt ligipääsetavasse kohta mootori taga
Tegelikult ma olen normaalne....

164 ei tohi seista?

#26
vanema 164`ja paak hakkab tühjaks saama ( ~1/4 on alles) ja tekivad käivitamise probleemid - kuni täieliku tühi_käiamiseni , tuleks

kontrollida bena pumba voolikuid mis asetsevad paagis, pumba küljes.

vananedes voolikud mõranevad ja bena taseme langedes hakkavad õhku vahelt imema. rohkem kütet paaki-mure laheneb momentaalselt.



?

kontrollitud?