Page 1 of 2

Mis võiks olla põhjus!

Posted: 30 Jul 2007, 20:38
by finiks
Mootori jahutajad ei tööta!

jahutus vedelik läheb kuumaksj ja keema! 130C´+

auto ili 2 kuud seisnud!

ennem sellist probleemi ei olnud!

Mis võiks olla põhjus!

Posted: 30 Jul 2007, 21:22
by priit75
Kas seda juhtub kohapeal,kui mootor töötab või sõites?

Kui seistes,siis on viga eeldatavasti ventika andurites(asub kas all lõdvikus või radika alumises vannis.

Kui see juhtub sõites,siis on viga halvem ja variante rohkem.

Mis võiks olla põhjus!

Posted: 30 Jul 2007, 22:36
by finiks
ei- sõites on ennam vähem ok!

aga ikka temperatuur on nats kõrgem kui tavaliselt!

Mis võiks olla põhjus!

Posted: 30 Jul 2007, 23:23
by E.T.
ot, keedad ge-te-aad?

Mis võiks olla põhjus!

Posted: 31 Jul 2007, 01:26
by alfistiman
termostaat või ventikas, midagi muud erilist olla ei saa, meibi on ventika juhtmed oksüdeerunud kuidagi kui seisis.

Mis võiks olla põhjus!

Posted: 31 Jul 2007, 11:26
by alfanatico
sry OT aga, kas ma näen kuldset vaguuni, alfistiman? :D

Mis võiks olla põhjus!

Posted: 31 Jul 2007, 12:01
by alfistiman
no ma ütleks beez aga kuldne kõlab paremini :D

Mis võiks olla põhjus!

Posted: 31 Jul 2007, 12:15
by alfanatico
naiss selektsioon 8) keeda pilte ka kuhugi üles ja räägi lähemalt miks sa nii tegid :lol:

Mis võiks olla põhjus!

Posted: 31 Jul 2007, 14:31
by finiks
alfistiman wrote:termostaat või ventikas, midagi muud erilist olla ei saa, meibi on ventika juhtmed oksüdeerunud kuidagi kui seisis.

Mis võiks olla põhjus!

Posted: 31 Jul 2007, 18:10
by zakalwe
finiks wrote:Mootori jahutajad ei tööta!
jahutus vedelik läheb kuumaksj ja keema! 130C´+
auto ili 2 kuud seisnud!
ennem sellist probleemi ei olnud!


a) ventika andur, see radika küljes olev noh (lase suvalisel elektrivennal üle testida, kas andur ise töötab), kui ei, siis:

b) klemmid oksüdeerunud (KÕIK nad peaks üle vaatama, nii anduri küljes kui pistikus)

c) ventika enda juures midagi (vähem tõenäoline)

d) HALVEMAL juhul termostaat



been there, done that...



Ja kui uut andurit vaja, siis küsi mõõdu ja avanemis/sulgumistemperatuuri järgi, ära marki maini, hinnavõit ca 2x. Ausalt. Mul on pesukoti andur nt...

Mis võiks olla põhjus!

Posted: 02 Aug 2007, 00:37
by finiks
thanks kõigile!

Mis võiks olla põhjus!

Posted: 13 Aug 2007, 16:16
by maits
Endal kah vent ei töötanud.. Sai teist väheke proovitud siis otse aku pealt panna ja nii töötas. Võtsin ventika anduri lahti ja no ikka väga oksüdeerunud oli. Puhastasin ära, uus kaitse sisse ja nüüd töötab minulgi ilusti.

Tänud ka minu poolt :)

Mis võiks olla põhjus!

Posted: 14 Aug 2007, 00:23
by kasakas
Ma madistan veaga et vent just töötab kohe kui süüte sisse panen ja imeb akul mõne minutiga mahlad välja kui kohe ei käivita samas kui ühendan enda vana alfa vendi aku külge ..peab see vastu tubli tund kindlasti kauem ei viitsind oodata ... :? ..olen ühendand lahti kinni ja otsasi silland andurite juhtme otsikutel aga ei midagi ...see siga lihtsalt ei jää seisma . :cry: ja nüüd laadimise kala kaasnes ka kohe kui vent jamama hakkas .. tea kuda need omavahel seotud on , aga tunne on selline et on seotud :D

Mis võiks olla põhjus!

Posted: 14 Aug 2007, 10:49
by ts
Vendiga on asi lihtne-> seal on kaks otsa, miinus tuleb läbi anduri ja pluss kõrvalt

minu pakkumine oleks, et anduri juhe on kuskilt massis või andur ise on lusika nurka visanud...



ja omavahel saavad nad seotud olla selliselt, et kui ventikas töötab, siis on laadimine alati nõrgem-> ventika mootor nimelt on väga korralik tarbija :roll:



:evil: krt, et eile seda ei taibanud küsida :(



ehk siis ühenda ventikas lahti ja vaata, kas siis on laadimine korras?

Mis võiks olla põhjus!

Posted: 14 Aug 2007, 10:56
by kasakas
No testin siis selle massi saamis värgi ka ää otsad lahti kõigil asjadel ja trester kätte :?