Page 1 of 1

küsimus

Posted: 27 Aug 2007, 22:46
by v.p.
tere,küsimus on selline miks alfad müüavad nii odava hinnaga?

kas see tähendab et see ei ole hea auto?

küsimus

Posted: 27 Aug 2007, 23:11
by K.Kotkas
8) hea küsimus.



Arvan, et see on see igivana vastupidavuse küsimus, kus sitt omanik suudab oma auto sõprade seas maapõhja taguda. Siia lisavad vürtsi veel suht keskpärane hoolimatu teenindus ja mitte eriti kliendisõbralikud hinnad.



Siis katsudki vaevast lahti saada, viimase piirhinnaga müües.



:roll: -89 G-Wagoni eest sai makstud 130K ja oli tunne, et JEE odavalt sai... Mine püüdma mis verk on.

küsimus

Posted: 27 Aug 2007, 23:14
by E.T.
ega ta õige asi ei ole sellise provokatsiooniga kaasaminek aga...







kallis teemaalgataja vaata näiteks mis hinnaga Volkswagen Audi Gruppi kuuluvat Seati müüakse... aastast 2000+ ...



ehk, siis pädeva võrdluse jaoks peaksid oma lauses ka teise poole lahti kirjutama... millise margiga on võrreldes Alfa Sinu jaoks odav :)



kus jookseb piir, kallis / odav



kas on seal kalli ja odava vahel ka mingi piirkond mida võiks lugeda parajaks ehk sobivaks hinnaks jne

küsimus

Posted: 28 Aug 2007, 03:00
by H.E
No tuleb tõdeda, et MINA ei julgeks ALFAT küll nüüd seatiga ühte patta panna. Arvestades, et Alfa on ikka pigem luksuskaup, mida mina seati kohta kohe mitte ei ütleks, siis tõsi, järelturu hinnad on võrdlemisi madalad. Seda tunnet suurendab veel asjaolu, et eestlased hindavad mersut, bmw-d ja audit üle. Viimased on minujaoks Alfa kaudsed konkurendid. Kaudsed just seepärast, et väga vähesed saksaautode fännid julgevad Alfa sanga hüpata. Pigem teeb seda Volvo, Jaguari, Saabi või mõne muu sarnase sõiduki omanik. :roll:

Kuna keskmine autoostja tugineb suuresti "naabrimehe" jutule, kes teab, et tema sõbra tuttaval oli Alfa ja olevat ilge õnnetusehunnik olnud ning ost jääb katki. Isegi mitte ei vaadata Alfa poole, vaid lüüakse esimesena lahti rahva-waagenid.

Brera, TT ja MX8 testis võitis lõpuks Brera, kuna kõik saatejuhid leidsid, et omale ostaksid nad Brera, ent tuttavale soovitaksid midagi muud. :wink:

küsimus

Posted: 28 Aug 2007, 08:02
by v.p.
aitah vastuse eest,aga tahaks natuke täpsemalt teada et kas töökindel see auto või hakkad remontist remontini sõita.

mis mootorid nendel on parimad j ne.

kas veermik meie teega kaua elab_?

küsimus

Posted: 28 Aug 2007, 09:26
by jannuhellu
kuidas te inimesed nii lollid olete et küsite teiste käest mingi sellist asja ....ega sa enne targemaks ei saa kui ostad ära ja katsetad ise.....see ei ann sulle midagi kui üks ütleb et hea ja teine et halb...ei tasu kedagi kuulata talita niii nagu ise tahad......

küsimus

Posted: 28 Aug 2007, 10:57
by ts
Niisiis-> jah Alfa on selline auto, millega sõidad remondist remondini :roll:

Oleks väga tänulik, kui suudaksid öelda mõne auto, millega saad ilma remondita sõita :mrgreen:



Tõsi ta on, et näiteks samavanad bemmid ei vaja nii palju remonti, kui Alfad (see on reeglina :!: tingitud asjaolust, et alfista hoiab oma autot oluliselt rohkem ning kolisevad ja mittetöötavad asjad vahetatakse väla enne, kui need auto tee peale jätavad :lol: )



Aga üldjoontes-> absoluutselt iga auto absoluutselt iga detail vajab millalgi vahetamist. Sellest pääseb vaid juhul, kui on kavas auto surnuks sõita, mida tehakse tavaliselt näiteks B3 OOOOdidega ning 3xx, 5xx ja ka 7xx bemmidega ning kahjuks ka paljude teiste sõidukitega.

ts@otsib kaasale kah autot :evil: no tule taevas appi :evil: saksa autode poole on parem mitte vaadatagi (õnneks mu kaasa saksa "kvaliteetautot" ei soovi 8) Kahjuks Alfat kah mitte :cry: )

Mida tähedab madalad hoolduskulud :?: Seda, et heal juhul vahetatakse õli :lol: kõik ülejäänu on sellises seisus, et müüja juurest autoga koju jõudmine on suhteliselt kaheldav :roll:



Ja traktaadi lõpetuseks-> oma esimese 164-a ostsin seisus, mille väljendamiseks sobib ideaalselt väljend Dead Beyond Repair, mille põhjuseks oli siis asjaolu, et enne eelmise omaniku jõupingutust vahetada kõik kukkuma kippuvad asjad oli auto olnud vist igasuguse hoolduseta v.a. isetehtud ukselink, isetehtud "sport"sidur ning isetehtud väljalasketorustik ja terve hunnik isepandud juhtmekesi jms. Seega oli reont hädavajalik (ja pikalt ja palju remontisin) kui siis lõpuks käega lõin :cry:

Siiski :roll: tuli kogukulu läbitud km kohta 1,7EEK-i (see siis auto ostuhind+remondikulu+kütus+rehvid+kindlustus)