Page 1 of 6

Suvaline PLÄMA vol 2013!

Posted: 01 Jan 2013, 04:29
by ts
Ilusat 2013 suvalist pläma kõigile :icon_thumbup:

Suvaline PLÄMA vol 2013!

Posted: 01 Jan 2013, 18:14
by Slicer
Head uut aastat kõigile! :icon_hi:

Suvaline PLÄMA vol 2013!

Posted: 21 Jan 2013, 16:24
by ts
pläma on kuidagi vähe... :icon_think:

äkki peaks hakkama spämmi kopeerima siia :mrgreen:

Suvaline PLÄMA vol 2013!

Posted: 21 Jan 2013, 16:46
by Slicer
Panen siis siia selle video. Oleks pannud muidu AUTO pläma alla :)
https://www.youtube.com/watch?v=8-VFIRtRp9c&NR=1

Mõnusad hääled 8)

Suvaline PLÄMA vol 2013!

Posted: 21 Jan 2013, 16:50
by spark
MUST kupee :)

Edit: One SZ was made in the color black, it was the personal car from Dr. Andrea Zagato. Also it seems that a few SZ's where painted yellow and sold to Japan.
The RZ was available is three colors, red, yellow ( PPG 258 Giallo Ginestra ) and black (PPG 601 Nero - two coats ). Three RZ's were made in the color silver and one in the color metallic white.


üks must on siiski tehtud :)

Suvaline PLÄMA vol 2013!

Posted: 21 Jan 2013, 20:31
by janart
Image
:icon_wtf:
:icon_think:
Ei :roll:

Suvaline PLÄMA vol 2013!

Posted: 22 Jan 2013, 17:43
by starfild
"Lennusalga helikopteri AW139 ES-PWB 1200 lennutunni hooldus läheb maksma ligi 360 000 eurot."

Pfff...ja mina siin nutan ja põen oma 180K hoolduse ja rihmavahetuse pärast :reading:

Suvaline PLÄMA vol 2013!

Posted: 22 Jan 2013, 18:12
by ts
:mrgreen:

Suvaline PLÄMA vol 2013!

Posted: 22 Jan 2013, 21:05
by janart
starfild wrote:"Lennusalga helikopteri AW139 ES-PWB 1200 lennutunni hooldus läheb maksma ligi 360 000 eurot."

Pfff...ja mina siin nutan ja põen oma 180K hoolduse ja rihmavahetuse pärast :reading:
Su massin ei ole ka kokku pandud 200 000-st vihaselt erinevas suunas pöörlevast jupist :wrench:

Suvaline PLÄMA vol 2013!

Posted: 22 Jan 2013, 23:28
by bnd
starfild wrote: Pfff...ja mina siin nutan ja põen oma 180K hoolduse ja rihmavahetuse pärast :reading:
Kui saladus pole, siis palju on tal 180k hooldus, ehk siis palju auto hinnale otsa läheb.... :icon_roll:
Karta on, et hullem kui mul Allroadi 360000km hooldus vast ei ole. Sel raisal peab ju nina maha võtma, et rihmadele (3tk vist ja rullikuid vist 8+ midagi+ termo kohustuslik vahetus + veepump) ligi saada, + kastiõli ja kõik filtrid jne.
Oehhhh, masekas tekkis

Suvaline PLÄMA vol 2013!

Posted: 23 Jan 2013, 00:09
by starfild
Lõpptulemus tuleb, siis on teada, aga 600-1000 on estimatsioon. Esimene number tekib lootusest, et Pilot saab miinimumajaga hakkama ja halbu üllatusi ei teki + jupid viin ise (sõber varuosafirmas soodsal kohal). Teine number oleks letihind Pilotis maksimumajaga (tehases ettenähtud aeg).

Kardan muidugi, et Tehnika ja Tellisikivi tänav on ka veermikusse korrektuure teinud...

Suvaline PLÄMA vol 2013!

Posted: 23 Jan 2013, 00:10
by Jarmo
Bnd- Räägi parem mis seis 155-ga on? :)

Suvaline PLÄMA vol 2013!

Posted: 23 Jan 2013, 10:43
by ts
Jarmo wrote:Bnd- Räägi parem mis seis 155-ga on? :)
just- tahaks kah kuulda, mis arengud vahepeal toimunud on (moti mõttes või nii)

Suvaline PLÄMA vol 2013!

Posted: 23 Jan 2013, 21:14
by bnd
Hetkel seisab
Moto on laiali, st kõik uued jupid on olemas, kaas on tehtud jne
Vaja aind garaažis kokku laduda.
Lisaks palju muud jama kokku ostetud, aga aeg on see, millest puudus.

Peab ikka alfistiman-iga kokkuleppe tegema, et käib ja teeb mehhaanika ise ära. Siis keretöid ja salongi võin ise teha. Sõidan suvest jälle Põhja-Norra vahet, kui olen kodus, siis kuidagi ei leia aega, et garaaži minna.
Küll vaja lund lükata või metsas puid teha.

Tahaks suveks vähemalt hääli kuulda, rajale pääs on iseasi.

Suvaline PLÄMA vol 2013!

Posted: 24 Jan 2013, 18:21
by spark
üritan mitte risustada 156 teemat ...
kallurautojuht wrote:mul oli eelmine bensukas, no ei meeldinud se kütuse kulu :D
kütusekulu kütusekuluks, aga kokkuvõttes - kummaga tuleb üldkulu odavam.
õlivahetused, rihmad, eelsüüte küünlad, turbod, pihusid, kõrgsurve pump ...

Edit: et kui osta näiteks fjord mondeo/focus 2.0 liitrise tavalise bensiinimootoriga või siis 1.0 ecobuustiga ja üritada sellega sõita 300 000km.

need pisikesed bensukad võtavad vähegi normaalsema sõidu juures 50% rohkem kütust, kui tehases lubatakse (Autobildi testid) ja ilmselt tuleb sellel aja jooksul see mootor vähemalt korra välja vahetada (sest Ford neid ei remondi :icon_thumbup: )
1,0 125 hj võtab bentsu 5,1
1.6 125 hj võtab 5,9
mõlemad tehase andmed ...
kumma pidamine kokkuvõttes säästlikum on ?
Lääne Euroopas tuleb mingi vahe CO2 maksust 1,0 kasuks ...