Page 1 of 1

33 soojenduse/ventilatsiooni jubinad

Posted: 11 Sep 2007, 15:11
by zakalwe
terv,

ega kellelgi pole pakkuda 33-le (1992) seda klappi (plastist plaat), mis suunab/jagab õhuvoolu esiklaasile/keskmistesse avadesse? Mul on sellel üks kõrv ära murdunud, seega töllerdas niisama kuskil seal lahtiselt. Parandada teda ilmselt ei anna, tegemist mingi paar milli paksu plastikplaadiga, ja väikese plastikust kõrvaga.



Ahjaa, ja kas keegi teab, kus kurat vendipaneeli (noh, kust seda õhuvoolu/soojust krutitakse) valgustav pirn asub? Kas tõesti tuleb see paneel (ja seal on vastikult palju trosse ja jubinaid) lahti kruvida?



Armatuuri lahtikakkumine imeb...

33 soojenduse/ventilatsiooni jubinad

Posted: 11 Sep 2007, 15:20
by ts
nõus nõus



aga pirn peaks olema näha kohe, kui nupu pealt ära saad... Julgeks pakkuda, et nupu vaiksel kangutamisel hakkab see liikuma ning selle all asub pesa, milles siis pirn ise istub.



Pole küll 100% kindel, et see ka 33-le kehtib, kuid....



kõrva parandamine on natuke keerulisem protsess... KUID kui Sul nii klapp, kui ka kõrv mõlemad alles on ning uut kuskilt ei leia, siis on abiks tugev plastiliim ja klaasriie. Nimelt siis liimid klapi kinni ja teed klaasriidest lisatugevuse talle (kuigi jah-> oleneb kuskohast ja mismoodi see klapp katki on :roll: )

33 soojenduse/ventilatsiooni jubinad

Posted: 11 Sep 2007, 15:45
by zakalwe
Kui kõrv alles oleks, oleks ta tühja kokku liiminud...aga see kõrv vedeleb ilmselt hoopistükkis kuskil armatuuritagustes sügavustes. Ja ta on mingi ca 5 mm pikk ja ca 2 mm läbimõõdus...mul mingit sulatustöökoda pole igatahes, et uut teha.

Kui hakkan KÕIKI juppe armatuuri külge tagasi panema, tsekin pirni osas seda nupukakkumise võtet, tänud. Ahjaa, millisest 'nupust' alustama peaks, seal on neid neli...



Ja väga äge on muidugi, et sellele klapile ligi pääsemiseks tuleb maha kiskuda KOGU armatuur...ja et armatuur kätte saada, tuleb lahti kiskuda käsipiduri kang...ja nii edasi. Lõbu laialt.

33 soojenduse/ventilatsiooni jubinad

Posted: 11 Sep 2007, 16:08
by ts
lohutan Sind, kui soovid :lol: 164 puhul on terve armatuuri eemaldamine ülimalt lihtne-> maha tuleb võtta KÕIK, mis on esiistme seljatoe ning mootori vahepeal :lol:



Aga see millisest nupust alustad on Sinu vaba valik-> kui nad on pealesurutavad, siis tulevad need kõik ühtmoodi ära :wink:



P.S. tsiteerides Mags'i: "Alfa puhul tuleb leppida sellega, et mõned asjad on tehtud nii nagu nad on. Raskesti pääsetavates kohtades tuleb lihtsalt hoolikamalt tööd teha" :roll:

33 soojenduse/ventilatsiooni jubinad

Posted: 12 Sep 2007, 00:50
by VML
hmm-kas mitte klapid pold koos soendusmootori korpusega? ja selle kätte saamine ei vaja armatuuri eemaldust... oli vist endal sama mure kunagi... nädalavahetusel oskan rohkem öelda ehk...

33 soojenduse/ventilatsiooni jubinad

Posted: 12 Sep 2007, 11:27
by zakalwe
VML wrote:hmm-kas mitte klapid pold koos soendusmootori korpusega? ja selle kätte saamine ei vaja armatuuri eemaldust... oli vist endal sama mure kunagi... nädalavahetusel oskan rohkem öelda ehk...


hmh...ei saa täpselt aru. Minu meelest seisab see seal küll täitsa iseseisvalt. Aga ilmselt, kui ma nüüd hästi järgi mõtlen, võiks nt. kapoti alt olla küll lihtsam läheneda, kui seda silmas pead. Eniveis, seestpoolt ilma armatuuri eemaldamiseta klapile ligi ei pääse. Või tegelikult isegi kuidagi käsikaudu günekoloogitööna võiks teda liigutada, kui lihtsalt õhusuunajad eest ära võtta...Ja noh, enam vahet pole, mul armatuur juba nigunii laiali:)

Aga klappi ennast sul pakkuda pole?



Ahjaaa. Ühtlasi ostan tagaluugile sümbolid 'S', 'permanent4' ja 'ristikuleht' (seda viimast keegi pakkus siin foorumis, aga ammu)

'33' ja '16v' olid mul olemas endal. Jajah, ma tean, et ta pole mul 16v ega P4 ega S ja on ainult pool QV-d...aga need liimijäljed luugi peal on näotud ja nende mahasaamine on keerulisem kui uued sümbolid peale kleepida. Et siis PM või 56627814, Andres