kellele seda valet näitu sinna kondekaga vaja tõsta on ????
Kui ostad omale auto, millel ei ole turbiini aga eputada tahaks, siis....
olen audide puhul paar korda sattunud boost'i kella ja vabalthingava mootori combole sattunud
ja mis eelarvamusse puutub-> see ei ole eelarvamus

see on füüsika

ja üldiselt mõtle korraks selle peale, et KUI see regulaator nii hästi toimib, siis miks üldse tehases wastegate peale raha on raisatud-> lihtsam oleks ju suvaline klapike ja voolik
Muuseas-> tegelikult on selliseid vidinaid täiesti perfoomans pöörpösis olemas. Kuid sel juhul kasutatajse juba mitme seadega ECU-d kombineerituna solenoididega ja avariiklapiga, millest esimene siis reguleerib kütusesurvet+pihusteid teine õhurõhku ja kolmas tapab nii surve kui ka süüte mootori igasugusel kõrvalekaldel normaaltalitlusest
Veelkord põhitõed-> mootori töötamiseks on vaja õhku, kütust ja süüdet. Ideaalseks töötamiseks on vaja õhku ja kütet täpses doseeringus ning süüdet õigel momendil.
Kui sa lihtsalt surud mootorisse rohkem õhku siis jääb segu lahjaks. Kuna surve on suurenenud siis oleks ideaalis vaja ka kõrgema oktaanarvuga kütust ning süüdet oleks samuti vaja natuke korrigeerida (detonatsiooni vältimiseks)
Kui Sa ei tea liigse detonatsiooni põhitulemust turbomootori juures, siis selleks on

uus mootor
Ehk siis traktaadi lõpuks-> Maailma kõige keerulisem ja tundlikum sädesüütega mootor ON sissepritsega turbo, mille edasiarendamiseks ei piisa sellest, et "keegi on kuskil midagi katsetanud ning see töötas"
P.S. kunagi näitas mingit võistlust, kus profid võtsid Skyline'i 2,8 mootorist välja 600 midagi hp... ja põletasid mootori esimesel sõidul sisse
Tiimipääliku kommentaar oli stiilis-> nooh krrt aga eelmisel autol see seadistus töötas ideaalselt-> võibolla poleks ikka pidanud seda toru suurendama
