julgeks pakkuda siiski esmalt filtrit (kui see minek-mitte minek ei sõltu ilmast, mootori töötemperatuurist vms)-> nimelt, kui seal mustus ees on, siis see kipub ennast kõige kehvema koha peale (väljundisse) känkrasse tõmbama ja ongi hing kinni... Lõpptulemuseks-> ühel hetkel enam auto tööle ei lähe
Velgedest-> see on selline Alfisti värk rohkem
AR on oma tippmudeleid alati eristanud pisikeste detalide abil (ei mingeid taevasse küündivaid tiibu ega ülimadalaid sahkasid)
Pisiasjad... liistuke siin, kirjake seal ja loomulikult veljed. Tippversioonid on pea alati saanud omale veljed, mida "tavamudelitele" ei pakuta-> praegu on näiteks väga "populaarne" oma autole GTA velgi alla kruvida.
Kuna neid aga nii vähe on, siis jäävad mõned õnnetud (bnd näiteks) õigete velgede otsinguga hätta
Need konkreetsed veljed, mis Sinu auto all on defineerivad üheselt ära, et tegu on kas Permanent4 või Quadrifoglio Verde'ga. Kui need veljed on kuskil garaazinurgas, siis need defineerivad üheselt ära, et kuskil eestis on AR33 QV või P4
Üldiselt Alfisti loeb Q, TI ja GTA versioone (nagu ka Zagato isendeid) õigeteks vaid juhul, kui kõik on paigas (trimm, mootor ja loomulikult ka laiendid, märgid ning veljed)
Juhul, kui see liiga pedantne

tundub, siis näiteks Rolls Royce määrab ära 0,5mm täpsusega, kui palju tohib summutiots olla üle kaitseraua

Maserati-Ferrari kaotavad hoobilt meeletu koguse oma väärtusest, kui sinna on paigaldatud näiteks "valed" küünlad või suvalise lüliti pistikud
