Muutsin reeglite kohaselt vana postitust, aga mis sest kasu, lehe alt otsast ei otsiks ju isegi, et äkki keegi on midagi muutnud oma postides. :DSeega kopeerin siia.
Moded- andke andeks- tegin kõik, mis suutsin.
Arutlen edasi. Kuna aga programm ei luba uut vastust teha, lisan vanasse, lootuses, et mõni targem seda loeb....
Keerates tuled lähitulede peale kangi otsast, paneb see tõenäoliselt klemmid kokku ja relee saab toite peale. Nüüd lükates kangi ettepoole, st kaugtulede asendisse, lükkab kokku uued klemmid ja toide releele peale. Aga loogiliselt võttes katkestab ta nüüd ju lähitulede relee toite ära, kuna lähituli kustub? Loogiline ju oleks?
Nüüd küsimus, et kas vaadata lüliti sisse, ja sealt vastust otsida. Üks elektrik arvas, et lootusetu (kas see on üldse reaalne?), või minna kohe releede kallale. St tuua toide peale alati, kui masin käib. St lüliti OFF asend kaotaks mõtte.
Mõtteid? Aega meil veel nii 2 nädalat arutada
GTA tuleteema
#2hmmm...
mine pigem lüliti kallale
asi siis selles, et kui keerad tuled peale, siis keerad ühtlasi kokku kaks klemmi, mis on teistpidi, kui kaugtule klemmid
teoreetiline võimalus on, et lihtsalt on seal klemminduses midagi valesti (kuna tegelikult jah-> tavalisel 156-l ju põlevad mõlemad korraga, samamoodi luuptuledega 164-l ning 155-l; tõenäosus, et Sinu GTA süsteem on palju erinev eelmanitutest on suhteliselt pisike)
mine pigem lüliti kallale

asi siis selles, et kui keerad tuled peale, siis keerad ühtlasi kokku kaks klemmi, mis on teistpidi, kui kaugtule klemmid

teoreetiline võimalus on, et lihtsalt on seal klemminduses midagi valesti (kuna tegelikult jah-> tavalisel 156-l ju põlevad mõlemad korraga, samamoodi luuptuledega 164-l ning 155-l; tõenäosus, et Sinu GTA süsteem on palju erinev eelmanitutest on suhteliselt pisike)

Tegelikult ma olen normaalne....