DIY tehnikaabi nurgake (sisaldab ka Manuale)
#16Sellised peaksidki olema autode manualid, siis viitsitaks neid lugeda. :grandpa:
ts kirjutas:Niisiis... alfaman'i idee ja soovitus:
Ehk siis, siia võiks siis hakata koguma kõiksugust tehnilist infot iseremontijate huvide ja vajaduste rahuldamseks
Jääks võibolla nii mõningi teema samade soovituslike linkidega olemata Kuna näiteks ainuüksi see link http://193.219.82.238/~manual/Workshop%20manual's/" onclick="window.open(this.href);return false; figureetib foorumis vähemalt kuues eri teemas, siis edaspidi palun paneme ka kõik sellised lingid siia
Panin selle kiirelt siia, et hiljem kohendada (ma juba vana inimene - muidu ehk läheb meelest :icon_shifty: )cyber kirjutas:linkide sisestamiseks on kasulik neid url tag'e kasutada.. ja kopeerida neid siiski "copy link" abil hiire parempoolse klahvi alt...
ts kirjutas:AaduT kirjutas:Kas keegi sellest oskab midagi arvata?
http://forums.trinituner.com/forums/vie ... hp?t=68303" onclick="window.open(this.href);return false;
:icon_eh:
põhimõtteliselt saab muidugi ka peedist pesumasinale trumli teha... kas see ainult ära tasub :icon_roll:
põhimõtteliselt jääb ju puks ikka väsinuks- lihtsalt väga katkised kohad on uuesti lapitud :icon_shifty:
pukside lappimine on selline... huvitav lähenemine muidugi
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aga kuidas on lood 147 ga????
aga teemasse kah kunagi sai lubatud, et kirjutan ABS-i kontrolli kohta. Nüüd siis see aeg käes :
ABS-i kustumisest annab alati märku põlev abs-i tuluke. kõik ABS-i kontrollmoodulid sisaldavad enesediagnostika funktsiooni ning kõigist on võimalik koodid ka tulukese vilgutamisega kätte saada.
Ar märki kandavad sõidukid omavad vist kõik diagnostikapistikut, millel on kolm otsa: puna-valge, must ja sini valge ning üldiselt kipub neil kõigil olema ka ilusti kate peal (164 on see juhipoolse esitule taga releeploki küljes; 155-l juhipoolse amordi juures; 145/146 -l on see kõrvalistuja poolse tiiva juures.. 156 ja 166 puhul pole veel otsinud kuid kahtlustaks umbes samu kohti).
Kui selle pistiku sini-valge juhe tuleks ühendada massi (mina kasutasin selle jaoks tavalist juhtmejuppi, mille ühe otsa toppisin pistikusse ja teise kruvisin mootoriploki külge)
Seejärel istud autosse, keerad süüte sisse ja ootad kuni kõik tuled kustus on. Siis hakkab ABS-i tuluke vilgutama kahekohalisi koode.
esimene ja viimane on alati 12 ehk siis vilks ja vilks vilks
see näitab reziimi sisenemist ning sealt väljumist. vahepeale on 2 seeria moodul võimeline talletama kolm erinevat koodi.
Kõiki koode vilgutatakse kolm korda
koodid iseenesest on järgmised (koodid on võetud ABS5.3 näitel; 2E ja 2SI kasutavad vähem koode, kuid need kattuvad 5.3 omadega):
12- kontrollreziimi sisenemine ja testi lõpp
-----------------------
16 vigane esimene vasak laadimine (solenoid liigub ühtpidi)
17 vigane parem esimene laadimine (solenoid liigub ühtpidi)
19 vigane solenoidi juhtrelee (äkki Q4 on vahetatavad releed- sellisel juhul on tegu sellega, mis mis torustiku poole on (esimene on ABS-i pumba relee)
25- vigastatud ABS-i hammastik (ükskõik, mis rattal)
26 vigane vasak tagumine laadimine (solenoid liigub ühtpidi)
27 vigane parem tagumine laadimine (solenoid liigub ühtpidi)
28 vasak esimene leevendamine (solenoid liigub ühtpidi)
29 parem esimene leevendamine (solenoid liigub ühtpidi)
31 vasak tagumine leevendamine (solenoid liigub ühtpidi)
32 parem tagumine leevendamine (solenoid liigub ühtpidi)
35 vigane pump
37 piduripedaali andur vigane
------------------------
39- esimene vasak andur vigane
41- esimene vasak andur ühendamata
42- esimene parem andur katki
43- esimene parem andur ühendamata
44- esimene vasak andur katki
45- tagumine vasak andur ühendamata
46 tagumine parem andur katki
47 tagumine parem andur ühendamata
--------------------------------------------
48- liiga väike pinge
55 kontrollplokk vigane
56 diagnoosi tööviga
74 viga kellaploki ühendustes
masendavat poolt kah- kui diagnostika annab releevea, siis on asi väga pahasti- nimelt kodanikud Boschi teab mis osakonnast otsustasid, et peale 93-dat aastat toodetud pumpadel peavad ABS-i releed olema püsivalt fikseeritud. Seega näeb standartne protseduur ette mõnekümne kroonise relee vahetamise asemel kogu elektroonikaploki vahetamist
147 on diagnoositav läbi diagostikaseadmete -> kui Sul jonnib korraga ABS, veojõukontroll ning turvapadi, siis soovitaks liikuda lähima dignostikapunktini ja lasta seal vead välja lugeda (üldiselt on uutel autodel veakoodid üheselt ja kiirelt kätte saadavad).sweta4 kirjutas: Aga kuidas on lood 147 ga????
Kui sul jonnib korraga ABS, veojõukontroll ja turvapadi, siis on tegu kuradi targa autoga, mis saab aru, et ainus TEGELIKULT väärtuslik turvaelement on selline: http://www.carbibles.com/images/steering_spike.jpgts kirjutas: 147 on diagnoositav läbi diagostikaseadmete -> kui Sul jonnib korraga ABS, veojõukontroll ning turvapadi, siis soovitaks liikuda lähima dignostikapunktini ja lasta seal vead välja lugeda (üldiselt on uutel autodel veakoodid üheselt ja kiirelt kätte saadavad).