Page 1 of 1
156 puterdamisest lahti aga...
Posted: 27 Nov 2007, 18:45
by ruldo
Panin uue õhulugeja pääle ja käis nigu antsu viiul, aaga. Kuni sinna maani kuni mootor veel külm oli. Soojenedes pöörded tõusevad kuni 2000 ni ja siis hakkab lainetama 1600 ja 2200 vahel. Sõita on vägev

minek on super, a kui hoida sõidu ajal pöördeid samas kandis, siis annab tunda. Kõigub sama moodi. Mis siis lahti võiks olla. Eriti just, et külmalt nigu viiul???
156 puterdamisest lahti aga...
Posted: 27 Nov 2007, 18:48
by Alfa Romeo 33
ruldo wrote:Panin uue õhulugeja pääle ja käis nigu antsu viiul, aaga. Kuni sinna maani kuni mootor veel külm oli. Soojenedes pöörded tõusevad kuni 2000 ni ja siis hakkab lainetama 1600 ja 2200 vahel. Sõita on vägev

minek on super, a kui hoida sõidu ajal pöördeid samas kandis, siis annab tunda. Kõigub sama moodi. Mis siis lahti võiks olla. Eriti just, et külmalt nigu viiul???
ma pakun,et vaakumvoolikud kuskilt lekivad aga ma pead ei anna

156 puterdamisest lahti aga...
Posted: 27 Nov 2007, 19:23
by ruldo
aaga külmalt need siis ei leki väi

156 puterdamisest lahti aga...
Posted: 27 Nov 2007, 19:26
by Alfa Romeo 33
ruldo wrote:aaga külmalt need siis ei leki väi

külmast peast neil ei ole põhjust mängida ja siis nad ei leki ka aga kui mootor soojaks läheb siis hakkavad vaakumvoolikud tööle ning siis hakkavadki pöörded kõikuma enda audil sai ka vahetatud vaakumvoolikud,ennem ka mängisid nüüd enam ei mängi.Ma soovitangi sul vaakumvoolikud läbi vaadata arvatav viga võibki seal olla.
156 puterdamisest lahti aga...
Posted: 27 Nov 2007, 21:14
by ts
jällegi hea nõu abiks-> käivitusaerosool
pihsuta töötava, sooja mootoriga voolikute ümbrused läbi... kui kuskilt lekib, siis selle koha juures pihustades on kuulda pöörete tõusu
156 puterdamisest lahti aga...
Posted: 27 Nov 2007, 21:27
by Alfa Romeo 33
ts wrote:jällegi hea nõu abiks-> käivitusaerosool
pihsuta töötava, sooja mootoriga voolikute ümbrused läbi... kui kuskilt lekib, siis selle koha juures pihustades on kuulda pöörete tõusu
ts´il taas õigus

156 puterdamisest lahti aga...
Posted: 27 Nov 2007, 21:50
by E.T.
hr TS kas ülelööv elekter potensiaalselt võiks ka pilti ilmestada väikese sähvatusega eetril põhineva aerosooli puhul?
puhtteoreetiline küsimus, mida ma ise ei ole suutnud selgeks mõelda.
156 puterdamisest lahti aga...
Posted: 27 Nov 2007, 23:04
by Alfakass
süüdata saab vaid juhul, kui on millega seda teha
Kui 16V mootoril säde kuhugi vaakumvoolikute kanti jõuab, siis on midagi vägagi valesti

156 puterdamisest lahti aga...
Posted: 27 Nov 2007, 23:20
by ts
lisaks küünaldele siis võib säde tekkida ka veel geneka harjadest (mis on kaugel teisel pool mootorit) või siis vaakumvoolikute poolt vaid akuklemmidest (juhul, kui need väga lahti on )
kogu pistikute kompott on seal väga korralikult isoleeritud
teoreetiliselt võiks olla veel paar juhet, mis massi puudutades sädemeid tekitada võiksid, kuid sellisel juhul oleks puterdamisest asikaugel (ehk siis kas pooli või pihusti juhtmed-> kuna M2.10 mootorid kasutavad ajatatud pritset: ehk siis töötab vaid selle silindri pihusti, millel parajasti vastav takt käes on)
156 puterdamisest lahti aga...
Posted: 28 Nov 2007, 01:57
by alfaromeo155
Minu alfa hakkas ka täna pöördeid üles ja alla kõigutama aga õnneks leidsin kähku kätte, et üks vaakumvoolik oli lahti tulnud.

Nüüd norrub nagu kiisuke

156 puterdamisest lahti aga...
Posted: 10 Dec 2007, 20:05
by ruldo
Voolikutes pole äda. Sai kõik kontrollitud. Arvajad arvavad, et peale õhulugeja vahetust ja siibri puhastamist aju tagasi ei õpi. Vajab esinduslikku seadistamist. Võiks ju reseti nupp olla

156 puterdamisest lahti aga...
Posted: 10 Dec 2007, 20:32
by E.T.
äää miski trikk oli ka süütega
mälu järgi
süüde sisse 90 sek
süüde välja 90 sek
süüde sisse ja käivitus... võiks lasta kohapeal pläriseda paar mintsa ja siis rahulikult sõitma hakata...
www.alfa156.net kuskil oli ka täpsem inglise keelne õpetus mida ja mis järjekorras teha
shit:
see käis tühikäigu uuesti õppimis ekohta
You might have to reposition the idle engine to fix this completely after doing
the above. The way to do that is:
1. Insert key and turn to last position before start. Let it there for 90 seconds.
2. Then turn back off for 90 seconds (with key in).
3. Then start up the engine not using the throttle for a few seconds.
156 puterdamisest lahti aga...
Posted: 10 Dec 2007, 22:36
by ts

võin natuke eksida, kuid minu meelst on M2.10 sisseehitatud resetiga

reset eeldab siis mingi arvu (n.t. 500 korda) süüte sisse-välja keeramist
tegelikult peale õhulugeja vahetust võta akuklemm maha-> 20s ning uuesti peale. umbes 20-40km pärast peaks elektroonikast tingitud probleemid kadunud olema (v.a. tühikäik va sinder

)
156 puterdamisest lahti aga...
Posted: 11 Dec 2007, 22:56
by ruldo
Proovisin nüüd täna seda "koodi"

ei aitand midagi

ei tea kas peab sajandik täpsusega võtmega sebima

Ei jää vist muud üle kui peab pealinna poole teele asuma tarkade juurde... oleks vaid aega selleks
