Page 1 of 2

Alfa Romeo kiibituuning.

Posted: 18 Dec 2005, 23:06
by MorzokMan
On kellelgi sellise asjaga kogemusi? http://www.squadra-tuning.com/English/E ... _romeo.htm

Tulemus tundub täiesti muljetavaldav.

Alfa Romeo kiibituuning.

Posted: 20 Dec 2005, 12:41
by Dr.Diff
kogemusi kahjuks ei ole aga huvi on :P



teoorias peaks vabalthingava chiptuning

mõttetu olema aga mine sa tea. samas

olen mõelnud ka turbo pealearetamisest.

Alfa Romeo kiibituuning.

Posted: 20 Dec 2005, 13:03
by ts
Vabalthingava kiibituuning :?



ei ole nagu eriti usku sellesse- kuna mootor on siiski ette nähtud töötamaks vähendatud võimsusega reziimis, kui maksimum, siis ainult kiip ei tohiks kah suurt vahet teha (vabalthingava puhul siis- turbiin+kiip on juba natuke teine teema 8) vähemalt ütleb nii VAG traktrorikogemus- eeldan, et sama kehtib ka bensiinivilede kohta)



kui hirmusti samast mootorist rohkem tahad saada, siis on ostarbekas kogu toitesüsteem ringi ehitada (suuremad pihustid, suurema läbimõõduga õhuvõtutoru, seejärel suurema auto aju ning peotäis andureid jne)

kindel kasu on loomulikult toitesüsteemi ümberehituse eel/järel mootori puurimisest, kuid 1,7-t vist enam eriti ei puuri eriti kuhugi.



mis turbiinidesse puutub, siis seal peitub tõesti hämmastava jõus kasvu saladus, kuid seda tuleb väga põhjalikult kaaluda/arvutada, et ei tekiks olukorda, kus saavutad peaaegu sama võimsuse, mis autol oli enne surveastme langetamist.

näiteks 405 pesgoti 2,0 turbo on pehmelt öeldes mõttetu, olgugi, et tehasest tulnud (irw@108kW 2,0 turbost)



seega soovitus Apache´le- kui tahad turbiiniga mootorit, siis osta omale turbiiniga mootor :-) AR omab näiteks sellist suurepärast mootorit nagu 64102 (2,0 V6 TB 148kW ning 281nm ning on imehästi kiibitav :wink: )

Alfa Romeo kiibituuning.

Posted: 20 Dec 2005, 21:01
by MorzokMan
Jaah.. a fööni paigaldamine on kallis ja omamoodi raketiteadus. Tahaks odavat jõudu just madalale pöördele. Et 2000rpm-iga oleks natuke parem minek. Just linnasõiduks.

Alfa Romeo kiibituuning.

Posted: 21 Dec 2005, 10:41
by ts
ts@kasutab väikestel kiirustel suurema jõu saamiseks palju lihtsamat ja odavamat varianti- madalam käik :lol: :lol: :lol:

Alfa Romeo kiibituuning.

Posted: 27 Dec 2005, 13:56
by ts
to Apache



aga ehk siiski (kui raha ja tahtmist on 8) )


Image


asja nimi siis Novitec 2.0 16V 8) 160kW ning 332Nm :arrow: 156 viiakse sellise asja abiga siis 0-100 ~6 sekundiga ning lubatav tippkiirus 244km/h



baasmootorina arvestatakse 2,0 114kW 16V (mis sul vist ongi)



hinnas on siis kogu ehituseks vajalik (koos ehitusega 8) )



hind on muidugi natuke :roll: mmmm.... hinnaline :lol: 4 950.- EUR-i



kui 400 euri säästa, siis saaks 153 kW arendava kompressori samalt tootjalt (seda on mõnevõrra lihtsam monteerida)



kahjuks jah tuleb sel juhul leida veel mõned kopikad siduri jaoks :)

Alfa Romeo kiibituuning.

Posted: 27 Dec 2005, 21:35
by ragz
kui lihtsaid põhitõdesid järgida pole vabalthingava turbostamine mingi eriline raketiteadus. raha muidu läheb nagu iga asjaga. veidi rohkem infi sellise asja kohta http://www.turboclub.ee

Alfa Romeo kiibituuning.

Posted: 28 Dec 2005, 12:46
by Dr.Diff
ts wrote:seega soovitus Apache´le- kui tahad turbiiniga mootorit, siis osta omale turbiiniga mootor AR omab näiteks sellist suurepärast mootorit nagu 64102 (2,0 V6 TB 148kW ning 281nm ning on imehästi kiibitav )
see kisub kalliks vist, siis vist parem praegune masin maha
müüa ja 2.5 V6 mootoriga 156 juba vaadata ;)
ts wrote:to Apache

aga ehk siiski (kui raha ja tahtmist on 8) )

asja nimi siis Novitec 2.0 16V 8) 160kW ning 332Nm :arrow: 156 viiakse sellise asja abiga siis 0-100 ~6 sekundiga ning lubatav tippkiirus 244km/h

baasmootorina arvestatakse 2,0 114kW 16V (mis sul vist ongi)

hinnas on siis kogu ehituseks vajalik (koos ehitusega 8) )

hind on muidugi natuke :roll: mmmm.... hinnaline :lol: 4 950.- EUR-i

kui 400 euri säästa, siis saaks 153 kW arendava kompressori samalt tootjalt (seda on mõnevõrra lihtsam monteerida)

kahjuks jah tuleb sel juhul leida veel mõned kopikad siduri jaoks :)
selle variandi otsa olen ka komistanud, jääb siiski ka liiga hinnaliseks ;)

põhimõtteliselt midagi väga ulmelist ei tahakski nagu välja pigistada
praegusest mootorist - 160kW oleks tegelikult täiesti piisav. :P

ragz wrote:kui lihtsaid põhitõdesid järgida pole vabalthingava turbostamine mingi eriline raketiteadus. raha muidu läheb nagu iga asjaga. veidi rohkem infi sellise asja kohta www.turboclub.ee


uurin siis ragzi väljapakutud varianti ka veidi. siit-sealt olen kuulnud et

üpris väikeste kuludega on turboid peale aretatud (Alfa puhul võib

selle muidugi ilmselt välistada :D).

Alfa Romeo kiibituuning.

Posted: 28 Dec 2005, 13:27
by ts
ise teha on ikka ise teha :lol:



ragzi väljapakutud variant eeldabki seda, et sul on garaaz, piisavalt aega ja tahtmist ning teadmist.



samas jälle kiire arvutus näitab, et ega seegi vist oluliselt odavam ei tule (uued pihustid, uus kollektor, intercooler, kolvid ja co; lisaks veel "nipet näpet" juhtelektroonikast ning ei tasu unustada asjaolu, et sul ilutseb mootoril kirjake TS- seega võib minna natuke raskeks kiibi leidmine :? )



seega kokkuvõtteks- osta omale parem isend, mis on varustet vabalthingava 2,5 V6 või veelgi parem vägagi vabalt hingava 3,2l V6-ga :wink:

Alfa Romeo kiibituuning.

Posted: 01 Jul 2007, 00:13
by janes
squadrachip - proovitud. täitsa abiks, jah ei asenda turbot ega kuuptolle. Spideri 2l mootor hakkas oluliselt reipamalt käima. Just altotsast on vahe tunad ja ka kogu pööretevahemikus on vedu parem. Niiet mina olen rahul

Alfa Romeo kiibituuning.

Posted: 01 Jul 2007, 15:14
by Slicer
kas sellise asjaga on keegi kokku puutunud? Suht pikk ja ülimagus jutt , aga huvitav kas töötab ka :P http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?Vi ... :IT&ih=004

Alfa Romeo kiibituuning.

Posted: 01 Jul 2007, 19:07
by jannuhellu
gtvle chiptuning maksab 6000 eeku ja annab juurde 30 kw ehk siis mingi 180 kw :P

Alfa Romeo kiibituuning.

Posted: 01 Jul 2007, 20:41
by alfanatico
janes, kus spideri pildid on? :D

pajata lähemalt sellest, ma pole kohand veel vastavat teemat :) ...kiibitsemisest võid ka lähemalt rääkida, kas oli kohe küljes, või hiljem paigaldatud või mis või kus, täitsa huvitav :wink: ...ja kuskohast siis spiderimõte tekkis ja kuidas soetasid... oi mul on pikk nina :lol:

Alfa Romeo kiibituuning.

Posted: 02 Jul 2007, 17:56
by jannuhellu

Alfa Romeo kiibituuning.

Posted: 03 Jul 2007, 18:47
by Dr.Diff
Tuleb tõdeda et üldiselt on turbo+kiip ikkagi parim

võimalik lahendus. ;)