tuleklaas
Kui tehasest on xenonid paigaldatud (või nende paigaldus ette nähtud) siis on ka klaasi ehitus nende paigaldamiseks ette nähtud (ei tasu unustada, et nende valgustugevus on oluliselt suurem, mistõttu peaks klaas osaliselt seda ka hajutama).
Sama ka reflektori osas...
Aftermarketi komplektid on ju suuresti universaalsed, mis tähendab seda, et pisimuudatustega saab suvalise komplekti suvalisele autole ette kruvida-> tehasest seevastu võetakse olulise faktorina arvesse ka kõrgust maast ning reguleerimise ulatust, samamoodi ka kerekujust tulenevaid erisusi (lähitulede vihk peaks ikkagi ka osa teeäärest katma) jne jne jne

aga miks nad imehästi eristatavad on? Tõenäoliselt selle pärast, et kuigi tehastes paigaldatavad komplektid on "räigelt" ülepaisutatud hinnaga... maksavad nad siiski rohkem, kui universaalsed komplektid (materjalid, kvaliteedimäärang jne)
Kokkuvõtteks siis-> kuna tehased ei saa endale lubada ühtegi tuld ühegi auto peale ilma seda kohandamata ja testimata, siis tuleb sealt tuli sellisel kujul, nagu ta peab olema... kuna aftermarket kasutab sisuliselt kõigile sõidukitele "standartset" lahendust, mis on tegelikult võibolla vaid korra või paar testiks mõnele isendile kontrolliks ette keeratud (pesade kontrolliks nt

), siis sealt ei saagi head nahka tulla
ah jaa-> miks nad nii nõmedalt häirivad vastutulijatel on? Sellepärast, et 50% sõidukijuhtidest on hoolimatud teiste liiklejate suhtes... ja isegi automaatreguleeringu korral suudavad kavalpead reflektori alla mingi kruvikeeraja vms abivahendiks kinni lüüa, et jumala eest ei juhtuks tuled normaalselt maha näitama
OT kah ikka:
ts@praegu läbib kogu 130km/päevas pimeduses, ning umbes pooltel autodest on tuled reguleerimata, valesti reguleeritud või juhul, kui lähitulesid ei õnnestu kuidagi viltu reguleerida, siis on udutuled abiks võetud

-> tervitused siinkohal ka Passatile, kes juba nädalajagu sõidab ühesilmselt igal hommikul vastu
