Slicer kirjutas: Pea kolmveerand miljoni eest võiks ju natuke rohkemat saada
See raha muidugi hõlmas sisemuse ja välimus muutmist ka, kuid siiski midagi põrutavat seal polnud. Selle raha eest saaks suvalises tuuningufirmas sellise auto kokku panna GTA põhjal, et ferrari ja lambo mehed vaatavad pikalt järgi
kui lähed 3,2 AR V6-ga suvalisse tuuningfirmasse, siis saad sealt kolmveerand miljoni eest tagasi midagi, mis liigub kiiresti umbes tuhat km...
palju palju rammu saab sealt kätte küll (laadimiseta umbes 230-240kw, puurimisega umbes 300kW ja turbineerimisega veelgi enam... (ideeliselt oleks lagi kuskil 500 natuke juures)
AGA tõenäosus, et nt laki tuningus lisatud 100kW aasta lõpuks veel alles on ei ole just eriti suur
tegmist ei ole mootoriga, mida igamees vabalt ülespoole kruvida suudaks (tegelikult käib see pidem sinnasamasse härgade ja hobuste kaasaaitamise kategooriasse... tehtab aga kuradimakurat kui kallis ja keeruline)
Pealegi-> kui sellele mootorile hoobilt meeletu hulk obeseid selga ajada, siis... annab järgi nõrgim lüli (rihm nimelt)
Muuseas-> Autodelta puhul läheb suurem osa rahast siiski väljapoole mootorit
mootori pingutamine ei ole mõtekas, kuna 300+bhp esiveolise auto puhul on suuresti raiskamine (isegi LSD ja slikkidega ei ole võimalik obeseid optimaalselt maha suunata)
ja veel-> AR v6 tippsaavutus on 155 TI oma 544 vabalthingava obese ja 2,5l töömahuga (otseloomulikult neliveo, kettülekande ja muu mudruga...)
Tegelikult ma olen normaalne....