Gta156, finiks

#16
Lgp LL :
Autodelta ehitas esimese seeria põhjale vaid väliste muudatuste tegemisega (v.t. stangesid) ümber TERVELT 300 GTA-d Panin ju isegi pildid ja puha


mõistan, mõistan, seda ma vaatangi, et finiksi autol on tehasestange esimene, mitte autodelta oma... et millest see autodelta siis tuleb :roll: ...äkki on autodelta nina sodiks sõidetud ja siis hiljem originaal pandud, võisiis on need pildid nii kehvad, et petavad ära, raske on välja lugeda... vabandage, et sudin niimoodi :oops: ...huvitav lihtsalt

Gta156, finiks

#17
:roll: isegi kaldun seda plõks ja tehasestange rohkem uskuma :roll:



samas karpe ja tagastanget näinud pole... seega (siiski siiski-> nalja pärast delta ltd kleepekaid kohe mitte ei paigaldata :wink: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Gta156, finiks

#25
Vaatasin sealt Autodelta lehelt, et 156GTA ümbertegemine AM'ks läheks maksma ~24000 inglise naela :) ehk siis üle 600 000 krooni. Kusjuures lõin kokku hinnad millel oli juures Excl. VAT ehk siis vist käibemaksuta :P

Samas kogu see värk tegi stock GTA kiirenduse 1.1 sec kiiremaks (5.2 sec 0-100'ni) :lol: Pea kolmveerand miljoni eest võiks ju natuke rohkemat saada :) See raha muidugi hõlmas sisemuse ja välimus muutmist ka, kuid siiski midagi põrutavat seal polnud. Selle raha eest saaks suvalises tuuningufirmas sellise auto kokku panna GTA põhjal, et ferrari ja lambo mehed vaatavad pikalt järgi :D

Gta156, finiks

#26
ei nad vaata...



küll aga peaks olema 3,2 powerplantist ohutult igapäevaseks kasutuseks saadaval 240kW ilma igasuguse ülelaadimiseta... ja veoskaamiga peaks ka midagi ette võtma peale seda...





aga ikka ei vaata su tagatulesid ei vag ega fiat lipulaevad.

Gta156, finiks

#27
Slicer kirjutas: Pea kolmveerand miljoni eest võiks ju natuke rohkemat saada :) See raha muidugi hõlmas sisemuse ja välimus muutmist ka, kuid siiski midagi põrutavat seal polnud. Selle raha eest saaks suvalises tuuningufirmas sellise auto kokku panna GTA põhjal, et ferrari ja lambo mehed vaatavad pikalt järgi :D


:roll: kui lähed 3,2 AR V6-ga suvalisse tuuningfirmasse, siis saad sealt kolmveerand miljoni eest tagasi midagi, mis liigub kiiresti umbes tuhat km...



palju palju rammu saab sealt kätte küll (laadimiseta umbes 230-240kw, puurimisega umbes 300kW ja turbineerimisega veelgi enam... (ideeliselt oleks lagi kuskil 500 natuke juures)

AGA tõenäosus, et nt laki tuningus lisatud 100kW aasta lõpuks veel alles on ei ole just eriti suur :wink: tegmist ei ole mootoriga, mida igamees vabalt ülespoole kruvida suudaks (tegelikult käib see pidem sinnasamasse härgade ja hobuste kaasaaitamise kategooriasse... tehtab aga kuradimakurat kui kallis ja keeruline)

Pealegi-> kui sellele mootorile hoobilt meeletu hulk obeseid selga ajada, siis... annab järgi nõrgim lüli (rihm nimelt)



Muuseas-> Autodelta puhul läheb suurem osa rahast siiski väljapoole mootorit :wink: mootori pingutamine ei ole mõtekas, kuna 300+bhp esiveolise auto puhul on suuresti raiskamine (isegi LSD ja slikkidega ei ole võimalik obeseid optimaalselt maha suunata)



ja veel-> AR v6 tippsaavutus on 155 TI oma 544 vabalthingava obese ja 2,5l töömahuga (otseloomulikult neliveo, kettülekande ja muu mudruga...)
Tegelikult ma olen normaalne....

Gta156, finiks

#30
E.T. kirjutas:PS! Chekkige puud... väike plaaster on koore peale pandud, et mahla välja ei voolaks. väga armsalt hoolitsev!


:mrgreen:



see oli tegelikult sihtmärk :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....