Page 1 of 2

M: 166 3,0 V6 mootoriplokk (MÜÜDUD)

Posted: 04 Dec 2007, 15:03
by alfistiman
99 aasta oma, kaasa hülsid (üks hülss mõraga) väntvõll, kolvid, kepsud, karterikaas...jne hind ainult 4000.- muidu maksab u 10000.- tingi, kiire on, võtab ruumi.
Image

M: 166 3,0 V6 mootoriplokk (MÜÜDUD)

Posted: 06 Dec 2007, 21:59
by alfakesko
uus hind 3000.-

M: 166 3,0 V6 mootoriplokk (MÜÜDUD)

Posted: 08 Dec 2007, 00:41
by K.Kotkas
Mis sellest teha saab ? ja kuhu kaaned said ? Klapid peas ?

M: 166 3,0 V6 mootoriplokk (MÜÜDUD)

Posted: 08 Dec 2007, 01:15
by alfistiman
saaled tunduvad korras olevat, kolvid ka nii et täitsa kasutuskõlblik plokk, üks hüls vaja vahetada ainult.

kaaned on lännu, ei tea täpselt mis neil viga oli.

kaup on aus ja odav tule vaatama kui soovi on.

M: 166 3,0 V6 mootoriplokk (MÜÜDUD)

Posted: 31 Dec 2007, 01:50
by Alpinist
Kui ma ei eksi siis see on 24v mootoriplokk!

Kuidas selle hülsi leidmisega ka on kas saadaval või mitte?

Kuna sul ruumi vähe, siis kas järelmaks ka kõne alla tuleb?

nii 1000 kätte ja siis 2x 1000.- või midagi taolist!

Mul peale seda kui alfa soetasin, et projektikat valmis saada!

oli algul mõttes 2.0 L 16V mootor peale panna mis ka olemas on aga

kohutavalt hakkas meeeldima V6 hääl! Ja nüüd pean maha müüma selle 2.0L mootori!

M: 166 3,0 V6 mootoriplokk (MÜÜDUD)

Posted: 31 Dec 2007, 01:59
by ts
Alpinist wrote:...
Kuidas selle hülsi leidmisega ka on kas saadaval või mitte?
.....
oli algul mõttes 2.0 L 16V mootor peale panna mis ka olemas on aga
....


Sedand... mille iganes peale, Sa selle V6 nüüd 16V R4 asemele paigutada kavatsed...



SEE EI SOBI SINNA

:wink:



Veidi infot palun Sinult...teoretiseerimiseks st... :roll:

M: 166 3,0 V6 mootoriplokk (MÜÜDUD)

Posted: 31 Dec 2007, 14:41
by Alpinist
ts wrote:
Alpinist wrote:...
Kuidas selle hülsi leidmisega ka on kas saadaval või mitte?
.....
oli algul mõttes 2.0 L 16V mootor peale panna mis ka olemas on aga
....
Sedand... mille iganes peale, Sa selle V6 nüüd 16V R4 asemele paigutada kavatsed...

SEE EI SOBI SINNA
:wink:

Veidi infot palun Sinult...teoretiseerimiseks st... :roll:


Miks sa seda arvad, et ei sobi`?

Autoks VW Scirocco MK2 millele see hakkab sobima :P

Mul just vaja Risti mootorit ja Alfal on see olemas! VW kasutab oma suuremate kubatuuridega mootoritel piki asetust! Või siis VR6 mis on ka risti aga see mootor ei meeldi mulle!



TS küsimus sulle: Kas 3.0 V6 masinale on olemas 4wd kasti ja mis süsteemi see kasutab (Haldex)?

M: 166 3,0 V6 mootoriplokk (MÜÜDUD)

Posted: 31 Dec 2007, 17:56
by ts
Alpinist wrote:Miks sa seda arvad, et ei sobi`?
Autoks VW Scirocco MK2 millele see hakkab sobima :P
Mul just vaja Risti mootorit ja Alfal on see olemas! VW kasutab oma suuremate kubatuuridega mootoritel piki asetust! Või siis VR6 mis on ka risti aga see mootor ei meeldi mulle!

TS küsimus sulle: Kas 3.0 V6 masinale on olemas 4wd kasti ja mis süsteemi see kasutab (Haldex)?


Seda, et.. Sciroccole mahub ideaalis see mootor peale vaid istmete taha 8)

või siis poolemeetrise skoobiga :shock: vms



Mis nelivedu puudutab, siis AR 24V oli saadaval neliveolisena... 164Q4 nimeks... Ja ei mingit haldexit :roll:

Viscomatic (steyr-puch: veosjõud terve ämbritäie andurite najal 0-100-0% olenemata sillast jne)+ 6käiguline Getrag + LSD ees ja torsen tagasillas... (kurat kus see on ikka lahe aretis :lol: ma kohe ostaks neid mitu tükki)



Sciroccole see konstruktsioon igatahes peale ei mahu... ja Viscomaticut tõenäoliselt Sa ise samuti ehitada ei kavatse... Seal on asju, millest sa tõenäoliselt kuulnudki pole



Sciroccole on väga Bro variant puhuriga VR6-> sobib hästi ja hoolimata oma poolhaigest konstruktsioonist liigutab ka suht jõuliselt (Corrado näitel tundus nagu jõudu oleks rohkemgi, kui lubatud :wink: )



Muuseas-> üldse mitte paha pärast aga ristsugutamine on nagu rohkem VAG teema, seega otsi omale 2,2R5 (20V) koos kogu ülejäänud kamaga 8) soovitatavalt eelviimase 200Avant kere peal ja hakka sellega tulistama :wink:

Ts@ raskelt fännab OOOO 2,2 R5 mootorit (espetsiaalselt sigari peal)



P.S. Jah-> Kuulsite õigesti Ts päriselt kah fännab OOOO teatud sõidukeid :wink: õnneks aga ei ole plaanis enne midagi soetada, kui audiklubi "eliit" (loe: idiootlikud nolgid, kellele BMW pidamine liiga kallis on jms) lõpetab sigatsemise-> olles mingitel ajahetkedel ka OOOO toimetamist nautinud (kuubik-quattrokupee ning 90 ja loomalikult ka R5 sigarid-> nii fööniga, kui ilma ) näeksin hea meelega ka sinna tekkimas samasugust seltskonda, kui Alfade ja Saabide ümber 8)

M: 166 3,0 V6 mootoriplokk (MÜÜDUD)

Posted: 31 Dec 2007, 18:06
by E.T.
eks iga seltskond on veidi veidi ehk ka oma juhtide nägu?



:roll:

M: 166 3,0 V6 mootoriplokk (MÜÜDUD)

Posted: 31 Dec 2007, 18:07
by alfistiman
Kuna sul ruumi vähe, siis kas järelmaks ka kõne alla tuleb?
nii 1000 kätte ja siis 2x 1000.- või midagi taolist!
jah järelmaks on täitsa vastuvõetav

M: 166 3,0 V6 mootoriplokk (MÜÜDUD)

Posted: 31 Dec 2007, 18:08
by ts
:roll:



Pergel... praegu mõtlema hakates, siis Scirocci näeks suht hea koos "poolemeetrise" scoobiga välja :lol:

M: 166 3,0 V6 mootoriplokk (MÜÜDUD)

Posted: 31 Dec 2007, 21:42
by Alpinist
ts wrote::roll:

Pergel... praegu mõtlema hakates, siis Scirocci näeks suht hea koos "poolemeetrise" scoobiga välja :lol:


Mul oli Sciroccol alguses 1.8 DX 112hp scala pritsung mootor, liigutas ka kenasti! aga nüüd nagu hakkas meeldima V6!

EI pea tulema poolmeetrine scoop! Muide AR 164 mootoriruum on suht sama ruumi poolest!

Isegi V8 on võimalik sinna mahutada!

Ja ma isegi olen mõelnud seda Keskmootori varjanti! Aga see oleks siis tark tegu kui ma hakkaks rinkal sõitma! Meil on juba üks Audi 2,3 R5 turbo masin valmimas jäärajale mõeldud!

M: 166 3,0 V6 mootoriplokk (MÜÜDUD)

Posted: 31 Dec 2007, 21:50
by ts
Alpinist wrote:
ts wrote::roll:

Pergel... praegu mõtlema hakates, siis Scirocci näeks suht hea koos "poolemeetrise" scoobiga välja :lol:
EI pea tulema poolmeetrine scoop! Muide AR 164 mootoriruum on suht sama ruumi poolest!
Isegi V8 on võimalik sinna mahutada!


Muide AR164 mootoriruumi ON V8 paigutatud... aga Lancia Thema peal Versioonis 8.32 (8 silindrit/32 klappi By Ferrari... mootro ise oli Dino V6 järeltulija ning saavutas 152kW 2,9 töömahu juures...)



HAUEVER... oled vaadanud Scirocco ja 164 mootorikinnituste erinevust? Oled pööranud tähelepanu 164 V6 mootorit kaunistavatele kroonina kõrguvatele sisselaskekolle torudele? oled märganus, et 60kraadine V konfiguratsiooniga mootor on 45kraadilise nurga alla lükatuna palju kõrgem, kui 10 kraadise nurgaga?....



Ei? aga proovi :wink: Tõsiselt :D hirmasti tahaks näga VW-powered-by-AR :lol: sõidukit :wink:

M: 166 3,0 V6 mootoriplokk (MÜÜDUD)

Posted: 31 Dec 2007, 21:58
by Alpinist
HAUEVER... oled vaadanud Scirocco ja 164 mootorikinnituste erinevust? Oled pööranud tähelepanu 164 V6 mootorit kaunistavatele kroonina kõrguvatele sisselaskekolle torudele? oled märganus, et 60kraadine V konfiguratsiooniga mootor on 45kraadilise nurga alla lükatuna palju kõrgem, kui 10 kraadise nurgaga?....



Ei? aga proovi :wink: Tõsiselt :D hirmasti tahaks näga VW-powered-by-AR :lol: sõidukit :wink:[/quote]



Point ongi selles, et mootor l'heb samasse asendisse kui ARil, Mootori kinnituste paigaldamine pole probleem arvestades sellega mis muudatused kerel veel tulevad! See ei tule arvatavasti street legal masin!

aga selleks mul olekski plokki vaja, et võtta mõõdud ja paika panna kinnitused ja ka mootori asetus! Miski pole võimatu :P TS Aga selge on see, et järgmisteks aastateks on aeg sisustatud garaazis! Aju poolest ma näen ainukest varjanti megasquirdi poole vaadata! Aga selge on see, et kõik võtab aega ja kõvasti on ka õppida! Ja ega raha ka puu otsas ei kasva;P

M: 166 3,0 V6 mootoriplokk (MÜÜDUD)

Posted: 31 Dec 2007, 23:57
by ts
Kui ei ole Street Legal...



Siis ei saa olla ka AWD... 8)



eesmootor, tagavedu ja 1000+bhp 8)



AGA SELLEKS ON JUBA järgmine aasta 8)