AR75 1.8 rem plaan
Posted: 06 Dec 2007, 03:06
käisin taas oma masinat kaemas ja sain ka väihe nokitseda.
asub ta nimelt võrumaal ja kuidagi ei tahaks treilerile raha kulutada vaid ikka omal jõul harjumaale.
kõigepealt oili tükk tegemist et masin jää ja lume käest vabastada
järgmiseks käivitamine krokodillidega trakatsi pealt
käivitamine võttis aega ca 25 min kuna salalukk (immo) kord töötas jne..
eelmine omanik hoiatas et tuleb jahutusvedelik kangemaks segada muidu
teadagi mis.
hetkel kui kõik toimus oli külma a 7-9 kraadi jahutusvedelik aga klimpis. nikutasime seal paar tundi kui klimpidest jagu saime.
mootor töötab täitsa hästi läheb kenasti pöördesse ei paugu ühesõnaga hinne 4
väidetavalt 5000 km tagasi on mootori kaprem tehtud
mingi aja pärast mootor seiskub
ja kui hakkasime kütust lisama tuleb välja et paagis on vaakum (avad korgi ja paak imeb megalt õhku sisse) kork oli täiega jääs.
täpselt ei teagi kas selles viga oli kuna valasin koheselt bena peale ja käivitus nagu vana mees.
vahepeal hakkas öö kah juba peale tulema salongisoendusradikas tra ei toimeta
ei tea kas jääb pidama pärast räigemat pakast
kogu toimetamise käigus hakkas kesklukk kah tööle (jumala abiga)
kuna parem tagrehv oli tühi jäi proovisõit tegematta
teine ja hoopis suurem põhjus miks proovisõit ära jäi on see et seltskonnas oli ka mitte autohuvilisi kelle tungival nõudmisel pidin sauna minema ja õlut jooma hakkama (vabatahtlikult aga sunniviisiliselt)
enam nende kodanikega alfatama minna ei saa
kui nüüd asja juurde tagasi tulla on plaan järgmine
masin Äigrumäele tuua ja juppideks
kere keevitustööd
elektritööd
maalritöde etapid
salongi detailide revisjon, värskendus
kokkupanek
mai alguses võiks taaskäivitada
kindlasti ei lähe kõik nii
aga see on plaan A
mille alusel saab koostada plaani B
jne..
planeerimine on kõige alus


asub ta nimelt võrumaal ja kuidagi ei tahaks treilerile raha kulutada vaid ikka omal jõul harjumaale.
kõigepealt oili tükk tegemist et masin jää ja lume käest vabastada
järgmiseks käivitamine krokodillidega trakatsi pealt
käivitamine võttis aega ca 25 min kuna salalukk (immo) kord töötas jne..
eelmine omanik hoiatas et tuleb jahutusvedelik kangemaks segada muidu
teadagi mis.

mootor töötab täitsa hästi läheb kenasti pöördesse ei paugu ühesõnaga hinne 4

väidetavalt 5000 km tagasi on mootori kaprem tehtud
mingi aja pärast mootor seiskub

täpselt ei teagi kas selles viga oli kuna valasin koheselt bena peale ja käivitus nagu vana mees.

vahepeal hakkas öö kah juba peale tulema salongisoendusradikas tra ei toimeta


kogu toimetamise käigus hakkas kesklukk kah tööle (jumala abiga)

kuna parem tagrehv oli tühi jäi proovisõit tegematta

teine ja hoopis suurem põhjus miks proovisõit ära jäi on see et seltskonnas oli ka mitte autohuvilisi kelle tungival nõudmisel pidin sauna minema ja õlut jooma hakkama (vabatahtlikult aga sunniviisiliselt)

enam nende kodanikega alfatama minna ei saa

kui nüüd asja juurde tagasi tulla on plaan järgmine
masin Äigrumäele tuua ja juppideks
kere keevitustööd
elektritööd
maalritöde etapid
salongi detailide revisjon, värskendus
kokkupanek
mai alguses võiks taaskäivitada
kindlasti ei lähe kõik nii


aga see on plaan A
mille alusel saab koostada plaani B
jne..
planeerimine on kõige alus

