Page 1 of 1
AR 164 sumpa pläriseb
Posted: 08 Dec 2007, 05:23
by inz164
hirmus pläri hakkab juba tüütama
ronisin lõpuks auto alla ja mis ma näen
tra mõlemad sukad on läbi
mis oleks mõistlik teha
järsku tuleb katalüsaator kah vahetada

AR 164 sumpa pläriseb
Posted: 08 Dec 2007, 13:03
by VML
katalüsaator-on suhteliselt kulukas ettevõtmine... kui see korras on siis ei tasu vahetada...-ainult uued sukkad osta mõõdu järgi...ja kas ise või lasta mõnel asjatundjal ära keevitada...suka pikkus peab täpne olema ja ka hea oleks kui diameeter oleks selline et sukk toru sisse sobiks... ei tea kui suured mehaaniku kogemused sul on ...aga igaksjuhuks mainisin... ja originaal katalüsaator (euro 3) on palju kõvem sõna kui mistahes universaalne jama-mul on originaal katalüsaatoril 1 element sees ära pudenend kuid ikka annab co välja...
AR 164 sumpa pläriseb
Posted: 09 Dec 2007, 00:20
by cyber
Katt tuleb üle vaadata, vajadusel vahetada. On olemas ka universaalkatte (loe: kordades odavamat tihti, kui originaalid). Ei ole nende kvaliteet ega tegumood sugugi nii õudne, et ei võiks kasutada.
AR 164 sumpa pläriseb
Posted: 09 Dec 2007, 01:01
by VML
seda nüüd küll-aga universaal pole ikkagi see ja v6 tahab need universaalid üsna kärmelt tühjaks puhuda...

eks asi jah siiski sinna rahakoti taha jääb...164 juures ainult keerulisem paigaldada, kuna originaalis läeb katti kaks otsa sisse...

samas tehtav...
AR 164 sumpa pläriseb
Posted: 09 Dec 2007, 01:12
by inz164
VML wrote:seda nüüd küll-aga universaal pole ikkagi see ja v6 tahab need universaalid üsna kärmelt tühjaks puhuda...

eks asi jah siiski sinna rahakoti taha jääb...164 juures ainult keerulisem paigaldada, kuna originaalis läeb katti kaks otsa sisse...

samas tehtav...
mõned pildid sumpast
http://alfaromeoinz.myjalbum.net/Autod/ ... 01952.html
AR 164 sumpa pläriseb
Posted: 09 Dec 2007, 01:21
by cyber
Nojah, see 2 in ja 1 out on ilmselt pisut keerulisem universaali koha pealt... Samas, tühja ta seda teistmoodi tühjaks puhub. Ei juhtu midagi, hind tasakaalustab vahetamise sageduse..

Nagu ka kojamehed... 350 EEK tükk ilma varreta vs 40 EEK paar varrega ..

tühjagi see 350 eeku tükk asi nii palju parem on et tasakaalustaks nende 40 eeguste kasutamise...
AR 164 sumpa pläriseb
Posted: 09 Dec 2007, 01:41
by inz164
minu huvi on selles, et mitte teha lolli tööd
vaid olla piisavalt efektiivne, ühe raksuga parim tulemus
kas sukk peabki varem surema või on ees takistus
mille tõttu on läbipõlemine toimunud
aastaid tagasi ühe mazda kaubikuga (E2200) oli sarnane jama
toimivaks lahenduseks oli kogu sumpa vahetus
aga mõne aja möödudes varastati kesklinnas kardaan alt ära ja sellega lõppes selle masina majandamine 1997
AR 164 sumpa pläriseb
Posted: 09 Dec 2007, 15:21
by H.E
AR 164 sumpa pläriseb
Posted: 09 Dec 2007, 16:33
by ts

kattide koha pealt.
katt paigaldatakse vastavalt mootori töömahule... universaal kattide puhul on siis kuni 2,0, kuni 2,5 kuni 3,0, kuni 4,0 ja üle 4,0 töömahule ette nähtud katid-> meil lugupeetud müüjad pakuvad kõigile autodele kõige odavamat katti (1,x k), mis on tegelikult ette nähtud suhteliselt tagasihoidliku survega kuni 2,0 suurusega R4 mootoritele (a la 9:1 ohv mis pakub 85 kW)
Kui suurele (3,0) mootorile panna alla 2,0 peale mõeldud kat, siis puhub ta selle puhtaks justnimelt sellepärast, et sealt sunnitakse läbi oluliselt rohkem ning oluliselt rohkem gaase, mistõttu tekib suurem surve
Mis sukkadesse puutub, siis võta supler ja mõõdulint, mõõda need auto alla ära ja mine poodi

AR 164 sumpa pläriseb
Posted: 09 Dec 2007, 16:53
by inz164
suur-patarei pärast mentlat
AR 164 sumpa pläriseb
Posted: 09 Dec 2007, 18:32
by ts
inz164 wrote:
suur-patarei pärast mentlat
Offtopic aga... WTF

see polnudki nali või
aga jah-> kõike varastatakse... vanasti ei varastatud ainult kuuma rauda või sooja s%¤ta aga nagu kuulda, siis on ka see juba muutnud
Ehk siis tean lugu, kuidas keevitajal virutati suitsupausi ajal MIG käpp ära (nooh jah-> kuuma rauda seal vaid natukene...)
ja samamoodi tean lugu, kuidas ühelmehel pandi maapoe ees traktori järekäru koos aurava sõnnikuga teise sõiduki taha ja läks teadmata teed

AR 164 sumpa pläriseb
Posted: 09 Dec 2007, 22:28
by cyber
But of course..

Ega 3 liitrisele ei tohi panna 2 liitrise oma..

Selle asja peale peab ikka tulema..

Mina vähemalt ei tulnud sellise asja peale...
ts wrote:
kattide koha pealt.
Kui suurele (3,0) mootorile panna alla 2,0 peale mõeldud kat, siis puhub ta selle puhtaks justnimelt sellepärast, et sealt sunnitakse läbi oluliselt rohkem ning oluliselt rohkem gaase, mistõttu tekib suurem surve
AR 164 sumpa pläriseb
Posted: 19 Jan 2008, 15:27
by inz164
sain sumpa korda
härra
rustang tegi imelise keevise
tänud talle
aldani grupis peterburi maantel sätiti asi alla ja oki doki
ilma vingugaasita salongis on veits parem alfatada
