AlfaRomeo 156 SportWagon 02 [Germo89]

#46
TEGELIKULT audide S-line ja BMW M-line ei tähenda mitte midagi (varustusaste ja üldjoontes Alfal on selle vasteks osade mudelitega kippunud hoopis Super tähis)

Audide S-id ja BMW M-id tähendavad hoopis midagi muud (Quadrifoglioga tähistatud mudelid on siiski sama auto tippmudel; S6 ja A6 ei ole võrreldavad nagu ka tavaline 3 ja M3)

mõni näide:
1. Alfa 145QV tähendas seda, et mootoriks oli 2,0 (110kw) ja sisus oli tehtud paar pisi muudatust võrreldes ülejäänud rivi tugevaima 145-ga, mis TEGELIKULT kasutas täpselt sama mootori 1,8l varianti (see loogika kehtib enamiku QV tähiste kohta). Näiteks AR90 sai omale kõige suurema mootori koos digitaalse planeeliga; Alfettale suruti kandiliste tulede asemele ümmargused jms.

2. 164 puhul QV tähendas seda, et kasutusel olev mootor oli "natuke" võimendatud ning trimm oli teine (QV jaoks oli saadaval istmekomplekt, mida tavamasinatele ei saanudki). Samuti oli vedrustus "natuke" tugevam jne (see võiks olla võrreldav nt AMG-ga)

3. Q4 tähis on aga võrreldav (164 ja 155 puhul) M seeriaga Bmw-lt (kuna tavamudelitega ei kattu sealt tehniliselt peaaegu mitte midagi- sama nagu M3 ja M5 puhul). Saada oli natuke lisasid aga mootorivalikut jms ei olnud olemas. Tegelikult kanti seda ideoloogiat natuke edasi ka 156 peale (ehk siis Crosswagon on sisuliselt 156 q4).

4. GTA tähis oli edasiarendus q4 pealt kuid oli juba natuke liiga kantud säästuideoloogiast (ehk siis loobuti nelikveost)

5. M-line ja S-line analoogideks said Alfa puhul "vanasti" tähis Super (mis tähendas siis sõltuvalt mudelist natuke välist trimmi ja natuke sisemist muutust ning oli saada läbi kõikide mudelite)- praegu kasutatske vist Distinctive jms tähistust selle jaoks

Ja et asja väga keerulsieks teha:
Pilt
tähendab nelikveolist tippmudelit (156; 159; Brera)
Pilt
Tähendab tehniliselt teist autot
Tegelikult ma olen normaalne....

AlfaRomeo 156 SportWagon 02 [Germo89]

#47
ts kirjutas:TEGELIKULT audide S-line ja BMW M-line ei tähenda mitte midagi (varustusaste ja üldjoontes Alfal on selle vasteks osade mudelitega kippunud hoopis Super tähis)

Audide S-id ja BMW M-id tähendavad hoopis midagi muud (Quadrifoglioga tähistatud mudelid on siiski sama auto tippmudel; S6 ja A6 ei ole võrreldavad nagu ka tavaline 3 ja M3)

mõni näide:
1. Alfa 145QV tähendas seda, et mootoriks oli 2,0 (110kw) ja sisus oli tehtud paar pisi muudatust võrreldes ülejäänud rivi tugevaima 145-ga, mis TEGELIKULT kasutas täpselt sama mootori 1,8l varianti (see loogika kehtib enamiku QV tähiste kohta). Näiteks AR90 sai omale kõige suurema mootori koos digitaalse planeeliga; Alfettale suruti kandiliste tulede asemele ümmargused jms.

2. 164 puhul QV tähendas seda, et kasutusel olev mootor oli "natuke" võimendatud ning trimm oli teine (QV jaoks oli saadaval istmekomplekt, mida tavamasinatele ei saanudki). Samuti oli vedrustus "natuke" tugevam jne (see võiks olla võrreldav nt AMG-ga)

3. Q4 tähis on aga võrreldav (164 ja 155 puhul) M seeriaga Bmw-lt (kuna tavamudelitega ei kattu sealt tehniliselt peaaegu mitte midagi- sama nagu M3 ja M5 puhul). Saada oli natuke lisasid aga mootorivalikut jms ei olnud olemas. Tegelikult kanti seda ideoloogiat natuke edasi ka 156 peale (ehk siis Crosswagon on sisuliselt 156 q4).

4. GTA tähis oli edasiarendus q4 pealt kuid oli juba natuke liiga kantud säästuideoloogiast (ehk siis loobuti nelikveost)

5. M-line ja S-line analoogideks said Alfa puhul "vanasti" tähis Super (mis tähendas siis sõltuvalt mudelist natuke välist trimmi ja natuke sisemist muutust ning oli saada läbi kõikide mudelite)- praegu kasutatske vist Distinctive jms tähistust selle jaoks

Ja et asja väga keerulsieks teha:
Pilt
tähendab nelikveolist tippmudelit (156; 159; Brera)
Pilt
Tähendab tehniliselt teist autot

Suppppper :icon_thumbup:

Nii ilusat ülevaadet polegi varem naq saanud :) Et kõigesti ilusti aru saaksin peaksin veel paar korda läbi lugema aga ülevaade on kohe teine. Kahju muidugi et nad GTA-lt tolle nelikveo ära võtsid. Oleks võinud ju olla see ka samas alles

Kuid tekib huvi kas on ka keegi leidnud sellist asja et keegi on CW pm laiali tirinud et sellest Nelikveoline GTA teha? ja siis sinna kuuluva madalaks laskmistega jne? :thinking:

AlfaRomeo 156 SportWagon 02 [Germo89]

#48
Teoreetiliselt ja tehniliselt on see täiesti võimalik. GTA+CW=GTA Q4
Kuid selleks oleks vaja GTA'd, Crosswagonit (suht haruldane) ning oskuslikku töökoda.
See eeldab väga suurt rahakotti, sest ega neid CW'eid väga lammarist ei leia odava hinnaga, seega tuleks osta täiesti töötav CW'n see laiali lammutada :icon_thumbdown: ning siis mingi 6-8k eurot ümberehituse peale vähemalt magama panna. Suht kallis lõbu.

AlfaRomeo 156 SportWagon 02 [Germo89]

#49
CW nelikvedu ei kannata GTA-d välja (CW oli ainult 1,9 diisliga ja natuke teise põhjaga)

Ehk siis - nelikveolise GTA ehitamiseks pead ostma CW ja GTA, vahetama ära kõik detailid (käigukast is going to be a lot of fun), laskma auto vastu maad (selleks tuleb tagumine sillatala tugevalt ümber ehitada), tugevdama ära tagumised veovõllid, vahetama välja peaaegu kogu mootorijuhtimisega seotud elektrisüsteemi

ja selle tulemusena saad auto, mis on aeglasem, kui GTA ise :roll: (GTA-le piisab korralikust difrist esisilda :icon_angel: ) ja näeb ikka välja nagu faceliftitud 156 sw :|
Tegelikult ma olen normaalne....

AlfaRomeo 156 SportWagon 02 [Germo89]

#51
Nooo tegelikult kui nii suur ümberehitus ette võtta siis ma täitsa tean, et GTA 3,2l V6l on võimalik volüümi nuppu veel üles poole küll keerata ja siis poleks aeglasem ta midagi :D

Kuid lahenduse poole pealt on seal nii palju aga'sid lisaks kahele doonor autole ja ehituse rahale, et see muudab selle mahukaks igas mõõtmes.

AlfaRomeo 156 SportWagon 02 [Germo89]

#52
No selge. ma lootsin et too taguots pole cw väga keeruliseks tehtud aga kui nii palju muudatusi vaja teha. no ilmselgelt hea kopsakas summa läheb :D lihtsam juba siis osta omale mingi AR 4C kui midagi vägevat tahta :D

Ahhah... Eile õhtul kui käisin niiisama Laiamas siis panin tähele et vahepeal on kustus spidol üks pirn kuni 80km/h ja ühekorra oli kustus veeTemp. pirn. Mis nalja need mul seal teevad :D! TÄna hommikul olid kõik pirnid :icon_thumbup:

Mõtlesin ka millegi peale et kisun armatuuri korra lahti aga ei tea veel mis värvilahendust sinna ehitada. hetkel on Roheline. olen näinud ka Oranz/punast. vb midagi sellist. v on keegi veel hoopis midagi muud prooovinud. Beebi :butt: Roosat näiteks v mida iganes :D!Sinist? ise mõtlesin et prooovin sinist kui teen midagi annan märku aa mis teil sellega arvamus on :D?! Muutub Pedemajakaks :D?! :busted:

AlfaRomeo 156 SportWagon 02 [Germo89]

#56
cyber kirjutas:Ära tapa oma silmi ja jätka rohelisega.
+1 (imho on kõige vaatajasõbralikum siiski valge ja rohelise või musta ja rohelise kombinatsioon)

Plasmaga tekib lisaks ka see probleem, et ega Sa pimedasja udus enam eriti kaugele auto ette ei näe :roll:
Tegelikult ma olen normaalne....

AlfaRomeo 156 SportWagon 02 [Germo89]

#57
mmh . No PLaan ikka midagi teha, kuna mul on alles oma vanast 156 kellad kõik alles, seepärast mõtlen ka et midagi proovida, eks meisterdan midagi valmis siis Poogin autole külge ja vaatan kui ei sobi panen õiged tagasi, ja proovin jälle midagi teist :D Lihtne.. Hea kui olemas teised vidinad ka :D

AlfaRomeo 156 SportWagon 02 [Germo89]

#60
niiiet kui pakuvad ainult 5x100 lihtsalt siis to alla mulle kuidagi ei lähe jah?

MIs sest et andmetesse olen sättinud alfa Romeo 156 SW



Ahjaa EIle Tehtud töö mis jäi kahjuks pooleli. Üks poole vaja veel korda saada siis saab korraliku ülevaata asjast!

Mulle meeldib, see ka põhiline :)!
Pilt
Lõpp.
Pilt
cron