Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#1
:icon_hi:
Pilt
Täna on ilus päev, et lisada siia ka oma itaalia kaunitar. Nagu ikka tume ja vuntsidega, tugev, aga kaunis. Kevad on tulemas ja liiga mitu kevadet ja suve on läinud ära ilma GTV'ta, enam mitte. Sai proovitud erinevaid mootorivariante kuid 3.0 L V6, mis pärineb Giuseppe Busso käe alt, tundus see õige itaalia mootor. Auto ise on rahuldavas seisukorras oma ea kohta, kuid tuleb veel vaeva näha.
Mõned probleemid, mis on ilmnenud, ehk leiab kiire lahenduse:
* Spidoka andur ei tööta, ei näita kiirust, ega loe km'd (Vahetatud, töötab)
* Interferents kõlarites ?!? ilmselt paha maandus stereol. (Parandatud)
* Piduritule pirn läbi. (Parandatud)
* Suunatuli ees ära vahetatud udutulega. (Parandatud)
* Külgmine suunatuli ei põle. (Parandatud)
* Lamerihm, rullikud, pinguti (Vahetatud)
* Hamasrihm, rullikud, pinguti (Vahetatud)
* Mootoriõli, filter (Vahetatud 10W60)
* Käigukastiõli (Vahetatud)
* Veepump, jahutusvedelik (Vahetatud)
* Klapikambrikaane tihendid (Vahetatud)
* Kütusefilter (Vahetatud)
* Aknapesuri voolikud ja pihustid uued (Vahetatud, üks voolik veel vale)
* Kojamehed kui kulumaterjal on läbi omadega (Vahetatud, läks pikkuse järgi 55 ja 51 Champion).
* Keskluku pult korpuses klõbisevatest osadest kokku joodetud ja töötab!
* Vasak veovõlli kaitsekumm katki. (Vahetatud)
* Esimesed õõtsad vahetada (Vahetatud)
* Käsipiduri trossid vahetada (Vahetatud)
* Airbägi tuli põleb (Viga kustutatud)
* Antenn ei toimi, st ei keri end välja ega sisse tagasi. (uus antenn koos helisüsteemiga)
* Tagaluugi andur väidab, et luuk lahti (vahetevahel)
* Pagasiluugi gaasiamordid (Vahetatud)

Veel teha:
* Esiamortisaatorite kaitsekummid katki. (Tootekood 60585498, pole saada)
* Mootoripadjad, vähemalt üks pudiseb veidi
* Uksepiirajad on õhtal omadega
* Uksetihendid lasevad läbi (Vaja sättida)
* Juhistme rebenenud ja kulunud, kriuksub

Edit: 08.04.2013

Ülejäänud mured võivad ilmneda, kui lähemalt tehnikasse süübida.

Vaatamata kõigele sellele tuleb sõidust tulles kätega suunurgad allapoole venitada. Kus sa käid sedasi lai naeratus näol ringi.

Pilt
Viimati muutis metz, 13 Jaan 2014, 11:10, muudetud 13 korda kokku.
Pilt
Pilt

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#3
Tere tulemast hullude GTV omanike seltsi. Elu GTV'ga on nagu olla abielu vihasõltasest supermodellist naisega.

On aegu kus su ainus pääsetee tundub tükike kobedamat nööri aga siis jõuab kätte reede õhtu ja ta rabab su töölt tulles juba ukse pealt maha ja sa mõtled Hell yeah elu on ilus.


Igaljuhul too teinekord oma GTV teistega mängima ka.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#5
passione kirjutas: Elu GTV'ga on nagu olla abielu vihasõltasest supermodellist naisega.
Seda ma tean jah :) Kõigest poole tunnijagu peale ostulepingu allkirjastamist otsustas ta oma roolivõimu Tartu ARKi ette maha tühjendada. Oli laupäev, arva ära kas ja kes teda seal parandaks. Õnneks leidsin abi ühest remondikojast kes kirjutas arvele 5h tööd ja meeter voolikut. :)
passione kirjutas:Igaljuhul too teinekord oma GTV teistega mängima ka.
Igatahes, aga enne tahab ta natuke hooldamist saada. Uued papud ka vaja, eelmine omanik oli talle tõsised mikihiire kalossid jalga tõmmanud 215/65 R16, mis on diagonaalis üle 6cm suuremad kui originaal, mis peaks olema 205/50 R16. Lausa valus hakkab manööverdades.
Pilt
Pilt

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#6
ja natuke sõbralikke soovitusi :thinking: pole üldse hull kusjuures

* Pagasiluugi gaasiamordid - nendega läheb keeruliseks vist (vaata mõõdud jms järgi ja proovi sellega midagi leida)

* Mootoripadjad, vähemalt üks pudiseb veidi (eparts.ee)

* Uksepiirajad on õhtal omadega, tootmisest pidid olema maas ja uusi ei saa-> saab küll... lähed Pilotisse ja tellid omale facelifti omad täiskomplektis :icon_thumbup: esialgsete ja uute vahe on vaid selles, et uued käivad kolmeks tükiks lahti, originaalid on ühes tükis (kood on muudetud aga pikkus, kinntused jms on täpselt sama)

* Interferents kõlarites ?!? ilmselt paha maandus stereol. - kontrolli üle, vajadusel pane filter vahele (audiopoed müüvad neid karbikesi mõne raha eest)

* Juhistme rebenenud ja kulunud (kurb... aga sõitmist ei sega)

* Piduritule pirn läbi (vaheta ära :mrgreen: )

* Uksetihendid lasevad läbi (kui õhku, siis proovi ust ja klaasi natuke reguleerida- see on GTV tüüpviga... nagu ka calibratel- tuleneb sellest, kui uks lüüakse kinni ja avatakse lahti klaasist haarates; kui vett sisse sajab, siis pelgalt reguleerimine ei pruugi aidata ja juba uusi tihendeid vaja)

* Airbägi tuli põleb (lase viga välja lugeda - sellel võib vabalt olla klassikaline juhtmeprobleem)

* Tagaluugi andur väidab, et luuk lahti (puhasta mikrolüliti ära ja säti õigesse asendisse) :icon_thumbup:
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#7
tänan sõbralike soovituse eest
* pagasiluugi amordid, ei ole keerulised 20€ tk, lihtsalt hoian raha tagavaraks kui miskit olulisemat ilmneb
* uksepiirajad - aitäh soovituse eest :icon_thumbup:
* Uksetihendid lasevad läbi (õhku), leidsin ka seadistamise juhendi
* Airbägi ja muu elektroonikavigadega saan abi ehk pühapäeval
* Piduritule pirn :icon_censored: äkki tõesti võiks ära vahetada
* meenus et antenn ei käi ka kokku lahti, vaja määrida, ehk hakkab käima või on mootor õhtal
* stereo on säästukas ja ei välista halbu kontakte, undamine kuulda eriti siis kui ta off on ja Busso oma muusikat kuulata tahan
Pilt
Pilt

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#9
ma loodan ka, et viga on stereos, mitte mul ei ole koguaeg 20 amprit raamis!

Ei olnud. Tegelikult oli paras mähis "Mägi Aivari" teipi mässitud ümber katkise kõlariühenduse, mis omakorda ikkagi suutis vastu raami puutuda.

Hakkasin suveks rehvi vaatama. http://www.blackcircles.com/tyres/cars/alfa näitel võiks olla Eagle F1, mis on aga vana mudel ja uus peale tulnud, uut aga niipisikeses mõõdus enam ei pakuta. Üldse on 205/50 R16 valikus väga vähe rehve. Mis edasi, 17" velg? GTV'l üldse oli originaalis 17"?
Pilt
Pilt

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#10
Kuna pühapäeval diagnostikat teha ei saanud, sellel masinal puudub OBD. On see 3 pinnuga ühendus. Siis palun kogemustega inimestelt abi, kuhu kelle poole pöörduda diagnostika osas, miks turvapadja tuli põleb? Kas tuleks lihtsalt viga kustutada? Või on vaja ka miskit füüsiliselt teha?
Pilt
Pilt

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#12
Vaata järgi mis turvapadja ecu mudel sul on. Neid tehti mitmeid. Üks nendest on eriti veaaldis mida niisama kustutada ei saagi ja salvestab errori nii sügavale et vaja ECU välja vahetada. Mul nimelt üks sellistest armsatest isenditest. Tellisin just autolussost uue-80naela plus shipping.
'12 Giulietta QV/ '06 Brera Q4 / '96 GTV V6 TB

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#15
Airbägist niipalju, et praegu külmaga on suht närb auto kallal nokitseda. Ei tea, mis tüüpi aju seal võib olla. Igatahes panin tellimusse portsu kaableid "VAG KKL" + "K+CAN1.4" + "3 Pin to 16 Pin OBD 2 Adapter". Ehk nende abil näitab välja, mis tal mureks on.

GTV sai ostetud pühapäevaautoks, aga. Sõitnud sellega 3-4 päeva igapäevasõite ja võttes nüüd kasutusele oma igapäevaauto (Mondeo 2.0 107kw, mis GTVst on 10a noorem) on see järsku nagu jube kehvaks jäänud. Ei jaksa vedada, ei liigu ja järsku on kuidagi ka ebamugavaks muutunud.
Pilt
Pilt