Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#18
Oli küll hea ost. Õhufilter ei sobinud kahjuks, aga uus tellitud juba. Salongiõhu filtrit sellel autol ei olegi. Ülejäänud jubinad läksid omale kohale.

Uus ports jubinaid juba tellitud, aga mida pole saada on esiamortide kaitsekummid tootekoodiga 60585498
GTV omanikud, kes te olete neid vahetanud, kus saite ja kas sinna veel jäi :D Või sobib sinna mõne teise auto oma. http://ricambi.alfisti.net/ müüb aga minuarust on hind päris kõrge :thinking: võrreldes samaväärsete kummidega teistele markidele mida eestist saaks.
Pilt
Pilt

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#21
Mul on nüüd laual järgnevad asjad, küsimus: Kas neid on üldse võimalik hea või halvaga omavahel kokku sobitada?
Pilt

Pilt


Juhendit ei ole välja guugeldanud, kaasas varrastega ei olnud. Kas kellelgi on veel originaallahendus säilinud? Kui palju erinevad nö originaal kojameheraamid pildil olevatest? Minu talupojamõistus sellest üle ei käi kuidas need omavahel kokku võiks minna. Järsku keegi on lahke ja saab oma kokkupandud lahendusest pildi teha :)
Pilt
Pilt

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#22
Mis seal siis rasket on? Düüsi sirge ots läheb voolikusse, kõveram jääb klaasipeale pritsima. Düüs läheb siis kojamehe "peale" (kojamees--> düüs--> katus...paremini ei oska seletada). Et pestes kastaks ennem ikka klaasi eest märjaks, mitte ei nühiks alguses kuiva kojamehega. Düüs läheb klambri kitsamas avast läbi. Laiema surud lihtsalt siis kojamehe külge.

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#23
Jah, sirge ots läheb voolikusse, seda on näha veel olemasolevalt ka. Aga praegune on väänatud plast grippidega kojamehe varre külge ja ära "poodud". Teine on üldse puudu ja pandud läbipaistev voolik mis on samuti gripiga kinni poodud. Seega vaadata pole millegi pealt.

Hoidsin neid asju käes 15 minutit ja sättisin kokku. Ainuke, mis sobis kojamehe raami peale oli see neljast klambrist äärmised lühemad, sellesse kolmnurksesse osasse mahuks siis düüs. Aga need keskmised pikemad, neid ei osanud millegi külge kinnitada. Düüs peabki selle ühe klambriga kinni jääma ja loksuma seal sees? Tihkelt fikseeritult ta ei jäänud.

No ei ole lihtne :oops:
Pilt
Pilt

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#25
Õige ta ole. Aga läksid siis Championi kojamehed 55 ja 51. Nende külge pihustid esialgu ühe klambriga. Teine kaasas olnud klamber ei kinnitu mitte kuidagi nende kojameeste raamile. Aga püsivad. Lähemalt uurides aga selgus, et juhipoolne pesusüsteme on tervenisti ära reostatud. Vaja uus must voolik, ning ka ühenduskoht paneelis, mis on samuti asendatud ja sulatatud kokku. Peab vee kinni, aga kole on, kaugelt vaadates jääb kapote alla.
Pilt
Pilt

Alfa Romeo GTV 3.0 V6 24v 1997 metz

#26
Saabus ports juhtmeid, ehk näeb ära, mis turvapadjal viga :)
Pilt
Teine ports jubinaid ootab samuti külge kruvimist:
Pilt
(Pikem õhufilter, käsipiduritrossid, veovõllikaisekumm, õõtsad. Mõlemad õõtsad ei mahtunud pildile, teine on karbis peidus)
2. mai seisuga on välja aetud originaalmõõdus (205/50 R16 87Y) "Pirelli Pzero nero" rehvid :) Nüüd veel vaja leida kes veljed korda teeks, kuna pikkisilmi oodatud velg leidis omale koha teise auto all.
Pilt
Pilt
Viimati muutis metz, 03 Mai 2013, 19:09, muudetud 1 kord kokku.
Pilt
Pilt
cron