mootorid on netuke üle käidud (V6 kasutab natuke rohkem GTA põhja, kui eelmine), nägu on ära rikutud ja satnav on täielikult uuendatud.
166 satnav-e eristatakse kolmeks põlvkonnaks G1, mille salasetingutest on võimalik koodid välja lugeda, G2, mille salasetingutest on võimalik teha sõiduki peaaegu täisdiagnostika ning G3, mis võimaldab Motronicut seadistada
Ülejäänus on enamvähem sama (istmete koha pealt ei ole kindel-> vist on istmepõhja konstruktsiooni natuke muudetud-> preFL is6tmetesse vajub kuidagi natuke sügavamale)
aga TS nägi kah täna autosid 80 b4 (tjuuning isegi); 100 c3; 164

, 155

ja calibra

(jumal küll kui haige ehitusega armatuure tehakse ikka... peale seda, kui kõik on laiali kakutud, siis avastad, et sinna on paigaldatud hoovastik, mis füüsiliselt ära ei käigi

) ja seda kõike kusjuures maja ees

Tegelikult ma olen normaalne....