Page 1 of 2

Water+Fuel

Posted: 28 Dec 2007, 22:21
by Alfa Romeo 33
Mis arvab keegi sellisest seadest,kas tasub panna?

http://www.water4gas.com/2books.htm

ehk oskab keegi midagi targemat öelda? :D

Asi ei ole selles,et ma tahaksin seda oma autole panna vaid lihtsalt proovi pärast võiks ju proovida,või mis te arvate?

Water+Fuel

Posted: 28 Dec 2007, 23:17
by ts
:roll:



ja jah...



osalt on muidugi point olemas... pehmendab põlemist kindlasti (kõik on ju märganud tõmbes vahet kargel kevadhommikul ja +30 kraadises leitsakus...)



aga ... kütust sellega korras mootori puhul nüüd küll kokku ei hoia :P



kui mootor iseenesest juba pikemat aega p..s on või kui tegemist on iidse karpamootoriga, siis võib isegi natuke kokku hoida (teoorias)-> nimelt läheb seal suur osa kütet lihtsalt raisku (selle tulemusena siis kõrgetel pööretel on kulu meeletust suurem)

Water+Fuel

Posted: 28 Dec 2007, 23:48
by cyber
Kogu see lehekülg oma väljanägemisega sisendab Inimesele, et tegu on järjekordse imega, mida need sajad ja tuhanded autosid projekteerivad insenerid pole veel avastanud...:) Järjekordne leiutis, nagu need vurrid mis sisselaskesse paigutatakse jms. "Viimasepeal kütuse kokkuhoid,..." bla-bla-bla.. Kas tõesti leidub tolvaneid kes usuvad seda? Kui kõik need imevidinad toimiks selle olematu hinna juures, sii skuidas küll ühelgi seeriaautol neid ei kasutata?



Water injection, kui selline, toimib aga suurepäraselt turboautodel..;) Vähendab detonatsiooni, jahutab küttesegu, tulemuseks - moore pauer! Küttekulu vähendamisesse sealjuures ma ei usu..;)

Tehaseseades SAAB 99 EMS-il oli see juba küljes 70-te lõpus..;)

Water+Fuel

Posted: 29 Dec 2007, 04:18
by inz164
cyber wrote:Kogu see lehekülg oma väljanägemisega sisendab Inimesele, et tegu on järjekordse imega, mida need sajad ja tuhanded autosid projekteerivad insenerid pole veel avastanud...:) Järjekordne leiutis, nagu need vurrid mis sisselaskesse paigutatakse jms. "Viimasepeal kütuse kokkuhoid,..." bla-bla-bla.. Kas tõesti leidub tolvaneid kes usuvad seda? Kui kõik need imevidinad toimiks selle olematu hinna juures, sii skuidas küll ühelgi seeriaautol neid ei kasutata?

Water injection, kui selline, toimib aga suurepäraselt turboautodel..;) Vähendab detonatsiooni, jahutab küttesegu, tulemuseks - moore pauer! Küttekulu vähendamisesse sealjuures ma ei usu..;)
Tehaseseades SAAB 99 EMS-il oli see juba küljes 70-te lõpus..;)




tõesti turbot on vaja intensiivkasutuse korral tublisti jahutada

sõltuvalt asjaoludest, kasutatakse eri meetodeid jahutamiseks

niisama küll pole mõtet mingit vidinat aretama hakata 8)

see on isiklik arvamus

aga kui hädasti vaja on, miks mitte 8)

Water+Fuel

Posted: 29 Dec 2007, 11:50
by Alfa Romeo 33
Ega ma seda siis peale panna ei taha :lol: lihtsalt küsisin mida targemad Alfistid sellest arvavad :wink: .Ma ise mõtlesin ka sellele,et miks ei ole uuematel autodel seda siis peale pandud kui ta nii kõva seadeldis on :roll: .Ja kui mul oleks Alfa siis ma sellist seadeldist talle peale küll panema ei hakkaks,sest ma ei riskiks kes teab mis võib ära rikkuda,ning Alfal pole bensust ka kahju,sest Alfaga on puhas nauding bensu raisata :twisted: :twisted:

Water+Fuel

Posted: 29 Dec 2007, 15:40
by E.T.
turboga on karge ja niiske ilm lausa õnnistus... isegi tagumikudüno tabab ära minekuvahe...



kui vett mitte sisse pritsida, siis vahejahutile kannatab teda ka piserdada (paremal juhul võiks vesi olla asendatud alkoholiga ;) )



silindrisse pritsimine kõlab nagu vana kooli mootoripesu... mina seda katset ei julgeks teha... detonatsiooni saab tappa ka octane boosteriga - pole vaja katseid teha tahma pesuga.

Water+Fuel

Posted: 29 Dec 2007, 20:05
by K.Kotkas
Jah, Gen1 Q4- jal (minu omal ) on olemas lausa pritsesüsteem selleks. Kolli peal kasutame samamoodi seda jahutamiseks ekstreem temperatuurides.



Mõistlik on kasutada seal alkoholil baseeruvaid aknapesu vedelikke, mis annavad maksimaalse tulemuse.

Water+Fuel

Posted: 29 Dec 2007, 20:30
by janart
Üks asi on tõesti mootori/intercooleri jahutamine. Vett kasutatakse näiteks ka reaktiivmootorites mootorite jahutamiseks ja massflow suurendamiseks (reaktiivmootori tõmmet saab suurendada kas õhuvoolu kiiruse suurendamise (piirama hakkab helikiirus), või kiirendatava massi suurendamisega).



Selle lehe peal on konkreetselt juttu kolbmootori käima panemisest vee peal. Point oleks lühidalt selline, et ehitad omale mingi jubina, mis sul nõrga elektrivoolu abil vesinikku toodab ja siis põletad seda mootoris.



Ei oskagi seisukohta võtta... Googeldasin:

http://peswiki.com/energy/Directory:Hydrogen_from_Water

http://peswiki.com/index.php/Directory: ... _Generator

http://www.spiritofmaat.com/archive/dec3/h20karma.htm



Hakka või uskuma, et siuke asi töötabki...

Water+Fuel

Posted: 29 Dec 2007, 21:09
by Alfa Romeo 33
Ma loodan vähemalt,et keegi Alfale seda peale panema ei hakka kuna Alfaga bensuga sõita on puhas nauding :twisted: ja tunduks kuidagi imelik kui Alfa liiguks edasi poolenisti vee najal :evil: .Seda aretust võite riisipõletajatele peale panna kuid mitte Alfadele :roll:

Water+Fuel

Posted: 29 Dec 2007, 22:27
by bnd
Veest veel niipalju, et hallil ajal kui 51 oli kõva krossi masin ( nüüd on see taas populaarne), siis oli osadel see vee pihustamise asi peale ehitatud. Mis oli aga rangelt keelatud, aga vahele ikka jäädi. Kasvõi sellega, kui valel ajal vett silindrisse lasid- aur jms. Aga toimis.

Water+Fuel

Posted: 14 Jan 2008, 19:41
by starfild
Kõlab klisheelikult, aga sõber uuris, et kas ma tean midagi sellisest asjast http://www.frap.ee/est/products/hafc-hy ... -fuel-cell . Jajah.. kõlab tõesti nagu "tegelt huvitun ise, aga ei julge öelda". Enivei.. MIS kuradi soolapuhumine see nüüd on siis? 10L pealt 3,9 peale ja lisaks veel läbisõit kasvab ja puha. Miks, ma küsin MIKS, kogu maailm seda ei kasuta siis... tahab keegi kommenteerida :) ..ma oma arvamuse sõbrale ütlesin, aga midagi pädevamat oleks ka kena lisada.

Water+Fuel

Posted: 14 Jan 2008, 20:30
by cyber
See on kõik selle pärast, et "Hapnik tõstab aga kütuse oktaanarvu" .. :lol: :lol: :lol: :lol: ... :lol:



ja kuue võimsa magnetiga tehakse ära tuumareaktori töö, "et toota väiksemaid molekulistruktuure ja eraldada kõik koostisosad lihtelementideks"



ja seda kõike "vaid" 14490 eegu eest... kuidas teile meeldiks võita kõik SEE...





krdi haige hülge möla on see seal ju ... huumorinurgake...

Water+Fuel

Posted: 15 Jan 2008, 15:29
by zakalwe
Igast imeasjade kohta (mis annavad umbes miljon kW ja teevad autost kütust mittetarbiva reaktiivlennuki) saab lähemalt lugeda näiteks siit

Lingid tootjatele on ka olemas.

Water+Fuel

Posted: 15 Jan 2008, 15:49
by ts
korrigeerime ülaltoodud lingikest:

The Electronic Engine Ionizer osas-> "there's a reason why engine manufacturers only fire one spark plug at once."



TS@meenutab kapotialust, siis teise kapoti alust ja kolmanda omagi...

No kurat... :evil: AR ei olegi mootoritootja või :? :lol: :lol: :lol:



ja meenutades uduselt US Camry 2,2 R4 mootorit... seal lasti küll läbi ühe küünla kaks korda voolu...



Muuseas topeltsüüde (ja ka järelsüüde) aitab imehästi parandada sooritusvõimet ja puhastada heitgaase ning abistab ka kütuse kokkuhoiul... tõsi küll ilma ioniseerimata :roll:



Ülejäänud jutu osas... meenus üks sakslaste magetiseeritud nasa-test... pandi ajakirjaniku kütuseröövlist 4,0 Wranglerile siis magnetid peale ja saadi 400km peale müstiline kütuse kokkuhoid (20% :shock: vist lausa) kuigi auto muutus kuidagi loiumaks...



Hilisem diagnoos näitas, et temp andur oli vigane ja magneti paigaldamisel lõhuti ära temp anduri juhtmestik :lol: peale uue anduri paigaldamist ning juhtmete paikamist vähenes kulu veelgi... peale magenti äravõtmist mingit muutust ei täheldatud :roll:



Njah...

Water+Fuel

Posted: 15 Jan 2008, 16:09
by bnd
30 päeva raha tagasi garantii!



Kas klapime :D ? Kelle masinal testime ja siis tagastame pärast :D