korrigeerime ülaltoodud lingikest:
The Electronic Engine Ionizer osas-> "there's a reason why engine manufacturers only fire one spark plug at once."
TS@meenutab kapotialust, siis teise kapoti alust ja kolmanda omagi...
No kurat...

AR ei olegi mootoritootja või
ja meenutades uduselt US Camry 2,2 R4 mootorit... seal lasti küll läbi ühe küünla kaks korda voolu...
Muuseas topeltsüüde (ja ka järelsüüde) aitab imehästi parandada sooritusvõimet ja puhastada heitgaase ning abistab ka kütuse kokkuhoiul... tõsi küll ilma ioniseerimata
Ülejäänud jutu osas... meenus üks sakslaste magetiseeritud nasa-test... pandi ajakirjaniku kütuseröövlist 4,0 Wranglerile siis magnetid peale ja saadi 400km peale müstiline kütuse kokkuhoid (20%

vist lausa) kuigi auto muutus kuidagi loiumaks...
Hilisem diagnoos näitas, et temp andur oli vigane ja magneti paigaldamisel lõhuti ära temp anduri juhtmestik

peale uue anduri paigaldamist ning juhtmete paikamist vähenes kulu veelgi... peale magenti äravõtmist mingit muutust ei täheldatud
Njah...