6l jahutusvedelikku ei voola ühegi kliima trikiga mitte kuhugi!
jahutusvedelikul on voolamiseks kaks kohta-> kas ülevoolutoru (kust tuleb max 3l välja (selle eelduseks on muidugi keev mootor) või siis leke särgis.
hauever... kui pool tundi eile parklas seisid ning kliima töötas, siis

Oled jääkaru või

Krrt ilma kliimata on niigi külm juba
Ühesõnaga-> kontrolli palun nüüd ilusti õli üle

kui sealt majoneesi saad siis on jamasti... Kui ei saa, siis kontrolli lõdvikud üle-> võib juhtuda, et suure survega (kuum kuum vedelik) andis mõni klamber täpselt nii-napilt alla, et paisutas serva lahti (pakuks termostaadi pealt nt)
Praegu 100% kindlalt ei väida aga 156 süsteemis on üldse umbes 9l vedelikku (seega kui 6 peale valasid, siis on autoga juba pahasti kardetavasti-> v.a. juhul, kui kohe jaole said)
Kliiamtrikk on hoopis teistsugune (kondentsi eristamine)...
Ah jaa... on teatud seltskond teatud riigi päritolu sõidukeid, kus sisselülitatud kliimaautomaatika hakkab ise juhtima ventikat (AR kasutab selle juhtimiseks siiski temp andureid IMHO)-> isejuhtimise suurimaks miinuseks kipub olema, et kui soojus uhab maksimumil ning siseradikas on veidi umbes, siis lülitatakse jahutus sisse alles 100+ temperatuuril (kusjuures temp võetakse jahutussärgi tagaservast vahetult peale salongiradikat... asja idee on siis maksimum salongi saada ning alles 80C peale radikat tasuks lülitamist)
AR (oma näite põhjal) kasutab ühes või mõlemas radikas asuvat (üks jahutuskiirus+ teine jahutuskiirus) andurit, et lülitus kätte saada -> seal tekib probleem juhul, kui termostaat umbes on ja soojus radikasse ei jõuagi (kuna väike ring on aga umbes 4liitrit, siis sealt saab kuus liitrit välja suruda vaid juhul, kui radikapool on hulk õhku)
Seega -> kontrolli termostaati, voolikuid, klamberid jms ning tee igaks juhuks selline test-> sooja mootoriga lülitad salongisoojenduse välja ning kui temp on jõudnud 95-100 juurde ning ventikas lülitub, siis vaata avatud kapoti alla, et kas sealt kuskilt midagi lekib... pakuks, et lekib...
