Q4 nelivedu
QV esivedu
Mootor on sama (mis 24V-na tegelikult ka tavalise 164 peal), kuid QV kasutab M1,7 pritset, Q4 M3,7 vastu (viimane siis kasutab juba hot film tüüpi õhulugejat)
QV-l on viiekäiguline kast, Q4-l kuuekäiguline...
Elektroonikat on Q4 puhul kolm ämbritäit, kui QV saab kahega hakkama
Ega eriti muud vahet polegi... Kui siis ehk.. 24V QV mudelit toodeti loetud kuud (93 lõpp ja 94 algus) ning arutletakse numbri 273 õigsuse üle... samas, kui Q4 vist siiski sai suurema osa 4000-st eksemplarist ka müüdud...
ja see raamat/kataloog mis väidab mõlema auto tootmise lõpuks 98 viska metsa, siis jookse järgi ja viska veel kaugemale... 98 ei toodetud enam midagi... MY 98 küll... kuid selleks ajaks olid alles vaid Super mudelid 3,0 12V, 24V ja 2,0TB. Viimane Nord istutati 164 peale aastal 95, diisel '96
'96-97 aasta sõidukid muuseas eristuvad varasematest selle järgi, et neil on kuldsed liistud ning iluvõre Cuore kõrval evib samuti läikivat liistukest ülevalt teisel astmel
Seega alates 96 ei tulnud tehasest enam ühtegi autot mis oleks kasutanud esmalt 87 kasutusele võetud Testarossalt inspiratsiooni saanud liisturingi (mis pidi 164 andma välimuse, milline Disaineri Enda silme võinuks olla Ferrari sedaanil)
QV 24V versioon on tegelikult loomulik arend 147kW 3,0 12V Qv pealt, esialgne plaan oli vaid mootor välja vahetada, kuid kuna QV arendamine võttis suts liiga kaua, ning konkurendid hakkasid liiga kannule jõudma siis otsustati vaheetapp teha nii lühikeseks kui võimalik.
Q4 neliveost on siin juba piisavalt juttu olnud, siis seda enam ei korda... välja arvatud, et KURADIMA

süsteem on
