võta sõbral jalgadest ja viska ta rismikule ...
startiva 155 ette
Esmalt mõtle välja millist mootorit soovid (valikus on neid põhimõttelsielt viis-> VM-i pommikindel diisel, VM-i kuulikindel diisel, peaaegu kuulikindel kaheksaklapine ja natuke mitte eriti kuulikindlad 16V ja V6 mootorid)
olles väga hästi kursis Nord'iga (täisalumiinium, märgade hülssidega, kaheklapitehnikas kahe ülanukkvõlliga mootor, mille esimene versioon paigaldati liikurile aastal 1963... ning mille tippvõimsus oli 260bhp 2l töömahu juures) julgen väita, et kui õli, jahutusvedelikku jne korralikult vahetad sõidad enne võimsusekao üle kaeblemist umbes 500kkm... peale remonti jälle samapalju...
16V ja V6 on natuke tundlikumad... KUID jällegi-> niikaua kui õlivahetust maha ei maga ja mootorit keema ei lase on kõik korras
Diislitega siis-> rihmaga diislil on vaja lisaks vedelikele ka rihma vahetada... 2,5R4 TD mootoril on vaid vedelikud olulised (seal pole ei rihma ega ka ketti-> vaid hammakad)
Nüüd KÕIGI Alfa mootorite suurimad miinused-> kõik kardavad suuremal või vähemal määral kuuma (tegelikult on kõigil autodel selline mure) sdamuti ei kanna need eriti kaua ilma õlita sõita (väike õlisurve, liiga madal õlitase .... sama käib ka mitukõmmend tuhat sõitnud või siis lihtsalt kehva kvaliteediga õli kohta)-> see aga samuti kehtib kõigi mootorite kohta (kuigi jah, AR bensukad on suhteliselt kõrgele kruvitud, seega tuleb "ootamatu" seiskumine mitte 12 minutit peale õlitule süttimist vaid juba 2 minuti pärast )
Niikaua, kuni märgutulukesi ja seiereid ei ignoreeri ei juhtu seal midagi hullu
