Page 1 of 1

Küsimus 164 pidurite kohta

Posted: 29 Feb 2008, 00:27
by veiks
Tere.

Mure...keegi oskab öelda, et kuidas käivad tagumised piduri silindrid sisse?

Kas pressides, pressides-keerates või ainult keerates? Ja kuidas käivad ära kettad? Hea siis ennast homseks ette valmistuda :P



Ja teine küsimus: mis kahju ma võisin teha sellega kui ma lasin mootoril töödata ilma õlita...no ütleme umbes 3 sekundit? Point oli selles, et lasin õli välja...filtri maha ja hakkasin esimesi pidureid tegema. Valmis saades oli vaja millegi pärast mootor tööle panna :roll: Kiire pilk õlirõhule tuletas meelde õli ka valada....



(ja ega ma ju kohe õilkorki ja filtrit kah tagasi ei pannud...alles siis kui sorinat kostus... :idea: )





@väga terav pliiats...

Küsimus 164 pidurite kohta

Posted: 29 Feb 2008, 00:46
by hujoobin
Ilma õlita töötamine 3-e sekundi jooksul pole küll mingi näitaja. Aga muudes küsimustes ei oska ma kahjuks nõu anda. Üldjuhul käivad silindrid sisse surudes, keerata ei ole vaja, kuid selle isendi kohta ei oska ma midagi õelda.

Küsimus 164 pidurite kohta

Posted: 29 Feb 2008, 00:51
by VML
:roll: karm... aga eks meil kõigil ole selliseid päevi... tagumised silindrid-käivad sisse keerates-ja tuleb ka nati survet avaldada... tagumised kettad-peaksid olema lihtsalt kruviga kinni rummu küljes-et kätte saada tuleb ka suporti kinnitus ära võtta... mootor-see vaene mootor :cry: kui tõesti aint 3 sekundit siis õnneks ehk vast pole hullu miskit... kuid eks veidi tööiga vähenes-oleneb kui pikk oli sinu 3 sekundit(endisel ülemusel nimelt kohe oli vist 20minutit... veidi läheb aega oli 2 tundi...jne) :lol: aga kui õlirõhk peale uue õli sisse kallamist ok on siis pole hullu... -aeg siiski näitab mis kas ja kuidas ning millal laiali pudeneb...



ps-üks poolakas kunagi üritas 164 tagumist pidurisilindrit sisse suruda jõuga... see lõppes uue ostmisega... :roll: teadmiseks-suuremal osal autodel käib tagumine piduri silinder sisse just keerates-nt audi

Küsimus 164 pidurite kohta

Posted: 29 Feb 2008, 01:07
by ts
pidurisilinder ja selle toimetamine ei olene mitte automargist vaid pidurisüsteemist (ega tegelikult nende tootjaid just eriti palju pole) :wink:



3-5 sek käib mootor ilma õlita ilusti -> külma ilmaga võtab surve saamine juba sek paar aega, samamoodi ka õlivahetusel



jama tuleb majja (mootorisse) alles siis, kui metallpinnad hõõrdumisest piisavalt üle on kuumenenud ->umbes 15-20 sek täiesti kuiva mootoriga pööretel, veidi rohkem tühikäigul.

Kuna Sul mootor kuiv ei olnud-> natuke pindade vahele vahetamisel ikka õli jääb, siis ei ole eriti hullu.



Vaata üle õlisurve ( Nagu VML soovitas: peab olema sooja mootoriga tühikäigul sealsamas, kus ennegi) ning kuula muutust mootori hääles (kuna oled alfist, siis kindlasti tunned ka jumala purjakil kõrvalistmel magades ära iga hääle, mis järsku suto mootorisse tekkinud on)

Kui mõlemad on korras, siis võta seda, kui õppetundi edasiseks (ehk siis vast ei juhtunud midagi-> järgmine kord on aga juba oluliselt suurem oht midagi ära rikkuda)

Küsimus 164 pidurite kohta

Posted: 29 Feb 2008, 02:02
by veiks
Tundub, et seekord läks õnneks...sõites töösooja mootoriga on õlirõhk 5, seistes 2.5 :P

Ja pealekauba sain jõnksutamisest lahti...küttefilter oli totaalselt mingit jama täis.



Tänud praeguseks...eks homme paista millega ma jälle hakkama saan :D