Page 1 of 1

2.0 16V twin spark plokikaane pingutus

Posted: 03 Mar 2008, 22:25
by deuce
Et tegu siis 2.0 110kw 16 klapilisega

Ees oli nordi plokikaane pingutusest juttu tekkis selline küsimus kas on siis 16 klapilisel ka pingutusel oma järjekord.

Kui on kas oleks võimalik seda siia ülesse laadida :D

2.0 16V twin spark plokikaane pingutus

Posted: 03 Mar 2008, 23:21
by VML
no hakkad keskelt pihta liikudes ääre suunas...



8 6 2 5 10

7 3 1 4 9



ja siis pingutus on mõeldud-esmalt kõik 20Nm siis 40NM ja siis 90kraadi+90kraadi+90kraadi...-ja naq manuaal mul ütleb siis üle pingutamist hiljem ei vajavat... :roll:

2.0 16V twin spark plokikaane pingutus

Posted: 05 Mar 2008, 20:18
by deuce
Selline küsimus ka veel, et kui plokikaane vahetuseks läheb, tuleb hammasrihm ja rullikud lõdvaks lasta ja nukkvõllid fikseerida, muud moodi nagu plokikaant kätte ei saagi, et tihendit pääseks vahetama :shock:

seega oma kodus garaasis vist pole mõtet seda asja ette võtta :roll:

2.0 16V twin spark plokikaane pingutus

Posted: 05 Mar 2008, 20:21
by Alfa Romeo 33
deuce wrote:Selline küsimus ka veel, et kui plokikaane vahetuseks läheb, tuleb hammasrihm ja rullikud lõdvaks lasta ja nukkvõllid fikseerida, muud moodi nagu plokikaant kätte ei saagi, et tihendit pääseks vahetama :shock:
seega oma kodus garaasis vist pole mõtet seda asja ette võtta :roll:


No kui endal korralike vahendeid pole ja teha ka ei oska,siis ei soovitaks ise tegema hakata,kuna võid mootori pe¤se keerata ja see on hullem variant :roll:

2.0 16V twin spark plokikaane pingutus

Posted: 05 Mar 2008, 20:50
by E.T.
lisaks hiljem siis uus rihm ja muusika... 2 korda sama rihma ei pingutata hea tava kohaselt!



Pilot Motors aitab vast hädalist.

2.0 16V twin spark plokikaane pingutus

Posted: 05 Mar 2008, 20:53
by H.E
Ma veel piloti peale nii palju ei panustaks. Eelmine nädal kui käisin aega kinni panemas, siis küsiti mis mootor ja auto on, et teab, mis vahendeid selleks ajaks muretseda. 8)

Ametlikult pidi 20. avatama. Siis peaks kõik 99%valmis olema.

Muidugi küsija suupihta ei lööda.

2.0 16V twin spark plokikaane pingutus

Posted: 05 Mar 2008, 20:53
by deuce
Saatsin sinna esialgse hinnapakkumise ära

Kas plokikaant oleks vaja lihvida ka kui tihendi vahetus toimub ja kui pole kõver :shock: või kui on tihend pikka aega vahetamata on siis tihendi jälg sisse sööbinud jne. kahjustusi :lol:

PS: trk-st on olemas eks saa siis võrrelda

2.0 16V twin spark plokikaane pingutus

Posted: 05 Mar 2008, 23:13
by E.T.
kas trk pakkumise ja trk arve vahele saab võrdusmärgi tõmmata?



pilotisse tegid vast ikka hinnaküsimise, mitte pakkumise ;)

2.0 16V twin spark plokikaane pingutus

Posted: 06 Mar 2008, 17:09
by deuce
jep ise neile hinnapakkumist ei saa teha jah :lol:

seega saatsin neile päringu eile ära ,aga mida pole on vastus minu küsimusele pilot motorsist.

Ei tea kas hetkel seal nii suur sebimine et ei jõuta kohe vastata, sest plokikaane tihendite kohta sain ka vastuse mitu tundi hiljem :roll:

kuigi lubasid kohe tagasi helistada.

2.0 16V twin spark plokikaane pingutus

Posted: 06 Mar 2008, 17:45
by E.T.
nad ei ole avatudki veel ju :) 20 märts avavad varuosade ja service poole.

see et hetkel vastavad ja asju teevad on puhas inimlik vastutulek.

2.0 16V twin spark plokikaane pingutus

Posted: 06 Mar 2008, 22:27
by deuce
see kõik ju hea, siin uue teeninduse teema oli juba nii tulise hoo ülesse saanud, et ei märganudki ,et käes on alles 6 märts :wink:

2.0 16V twin spark plokikaane pingutus

Posted: 06 Mar 2008, 23:33
by E.T.
:lol:

2.0 16V twin spark plokikaane pingutus

Posted: 07 Mar 2008, 10:44
by Luman
E.T. wrote:kas trk pakkumise ja trk arve vahele saab võrdusmärgi tõmmata?


Sõltub vist sellest mida teha lased. Tavaliselt olen ainult jupi hinda küsinud, mitte tööde tervet maksumust, sest ega siiani mingit konkureerivat kohta ka võtta polnud, eks paistab milliseks see pilot lõpuks kujuneb, lähiajal lähen viskan pilgu peale neile igal juhul.



Trk-s olen lasknud ka kaks suuremat projekti teha, esimene neist oli siis käigukasti vahetus 156-el, aga seal poleksgi saanud mingit hinnapakkumist teha, sest enne kui auto laiali oli, ei olnud isegi teada, milles täpselt viga on ja käigukasti ajasin uue niikuinii ise välja. Ning lisaks sellele sai selle käigus veel mitmeid töid tehtud mida enne ette ei näinud.



Teiene projekt oli vaz21063 mootori kaprem. Selle kohta sai enne teostust küsitud ka, et mis see orienteeruv summa on millega ära tehakse, mingi suht umbes number sai paika pandud ja sinna kanti see ka täpselt tuli, aga töödid tehti ja juppe vahetati küll kõvasti rohkem kui alguses oodata oleks julgenud.



Aga seda vist võib öelda küll, et päris sendi pealt trk-s hinda enne töö tegemist vist tõesti kokku leppida ei saa. Iseasi, kas see muidugi alati nii vajalik ongi....

2.0 16V twin spark plokikaane pingutus

Posted: 15 Mar 2008, 12:39
by deuce
Ega ei hakanud põlve otsa jah seda tegema viisin trk-sse

peaks esmaspäeval kätte saama siis saan remonttööde eest koostatud hinna ka siia ülesse panna.

Lasin hammasrihma vahetuse koos küünaldega ära teha :wink: