Alfa Romeo 156--1999.a.--sr_oka

#18
Makki jah siis lihtsalt polnud veel sees, nüüdseks juba on, vahetunud on ka käigukanginupp ;) uus puidust nagu roolgi.

Sele auto ostuga oli ka huvitav lugu: kuna mulle hakkas ka see värv ja see konkreetne auto väga meeldima siis ostes ma kapotikaane alla isegi ei vaadanud :D tegin ainult ukse lahti, panin mootori käima, veidi kuulasin ja ära ta ostsingi :D:D:D Ega vahet poleks ju nagunii olnud kuna ma teada oleks saanud mis seisukorras ta on. Pilt muidugi mootorikatte alt oli tal kuulutuse juures olemas.

Alfa Romeo 156--1999.a.--sr_oka

#21
Auke tuleb nüüd jah vältida :D eelmise auto rehvimõõt oli 31x10,5/15 nu noh midagi 265/75x15 sarnast. Isegi selle pealt üleminek ei ole midagi hirmsat :) Kõige suurem probleem on hoopis parkimine, nina kipub vastu äärekivi minema ;) Varem sai ikka rattad vastu lasta .

Paneks siis siia mõned pildid ka mis ma täna tegin

Pilt


Pilt


Pilt


raadio paikas aga see raam on veidi pisike, kruvikohad on näha jäänud ja airbagi katte nurk on kummaliselt lahti, airbag tundub seal all olemas küll olevat, ma nurga vahelt piilusin

Pilt


veljed siis kirjaga NOVITEC

Pilt


koonus juba kõik peal ja puha, vana õhufilter veel alles tundub olevat

Alfa Romeo 156--1999.a.--sr_oka

#26
veiks kirjutas:Miks see koonus just täpselt kolde juures peab olema, arumaimõista


noh otseloomulikult peab see ju koheselt kapotti avades näha olema :mrgreen:



parim koht filtri jaoks on igal pool mujal, kui radika ja kolle vahel :roll:



Soovitus-> esimese asjana võtta see briizerkitt sealt ära ning paigaldada tagasi aku ette või siis äärmisel juhul natuke pikendada ning viia teisele poole tiiva peale ja ehitada plastist/plekist kate vahele (ümberpaigaldamisel tasub mõelda ka sellele, et mida vähem tühja maad on filtrist liblikani, seda rutem pedaalivajutusele reageeritakse :wink: )
Tegelikult ma olen normaalne....

Alfa Romeo 156--1999.a.--sr_oka

#27
vana kooli ameerika raual oli ikka filter scoobitud kapoti peale :D

ikka selleks et jahedam oleks...





ah miks ma seda räägin



sest ma olen vaevanud pead kuidas 156 õhuvõtt oleks loogiline... see kui ta praeõhku joob moto küljel (et oleks lühike tee) pole nagu ka lahendus...



see radika ja kolle vahel on suisa kuritegelik



on veel idee ta alla viia jahedat jooma aga... siis on tee pikk ja käänuline



kapott 2 avaga



esiservas radika taga (seal kus tekib tavaliselt hõrendus kapoti peale) peaks tegema väljumisava... et saada üldist temp alla...



ja tagaserva kuhu tekib rõhk peaks siis tekitama sisenemisava kus moto saab hingamist....???

Alfa Romeo 156--1999.a.--sr_oka

#28
Machinehead kirjutas:Nii palju kui ise olen nende 156 alfadega kokku puutunud olen, on kõigil millegi pärast see airbagi katte nurk niimoodi irvakil olnud.


Ka minu omal veits irvakil. Näha on, et bääg on sees. Seal on mingid plastikust naksid, mis painutamise piilumise korral kindlasti ära murduvad. Võib ju superliimiga kinni liimida. Bäägilaksu korral lööb nagunii armatuuri puruks. See et irvakil ei tähenda ilmtingimata, et masin avariiline. Lihtsalt mõnel omanikul on liiga uudishimulikud näpud olnud.

Alfa Romeo 156--1999.a.--sr_oka

#30
vedruseib kirjutas:See et irvakil ei tähenda ilmtingimata, et masin avariiline. Lihtsalt mõnel omanikul on liiga uudishimulikud näpud olnud.


tõenäoliselt mõni omanik tahtis kontrollida, et bääg ikka sees on :wink:
Tegelikult ma olen normaalne....
cron