See pilt on jah kodu juures
Täna sai siis DIA-s käidud ja bäägituli ära kustutatud, vigane oli miski kõrvalistme külgpadja andur, see täkhendab, et autol on lausa neli turvapatja Seal sai siis ka veel kogu vigade kontroll tehtud, lambda ei toimeta, arvatavasti juhe lahti, peab veidi uurima.
Filtri koha pealt niipalju, et ega tal jah õige koht seal pole kuigi kui noviteci lehelt vaadata, siis see kit ongi selline. Tõenäoliselt keeran ma ta teisele poole seal ongi rattakoopa kohal tühi koht ja plekiga mootoriruumist on eraldatud ka .
Ahjaa hobuse naelutasin seinale
Alfa Romeo 156--1999.a.--sr_oka
#32eeeeei ole ikka küll plekiga eemaldatud motoruumist
aga koht on ikka parem
miks sa teda allapoole ei taha keerata?
alt peaks saama ka otse jaheda õhu talle peale nii enam vähem...
noviteci kit on jah selline imelik wannabe ja poolkõva lahendus...
isegi seda seal kaemas käinud
aga koht on ikka parem
miks sa teda allapoole ei taha keerata?
alt peaks saama ka otse jaheda õhu talle peale nii enam vähem...
noviteci kit on jah selline imelik wannabe ja poolkõva lahendus...
isegi seda seal kaemas käinud
Alfa Romeo 156--1999.a.--sr_oka
#33mul ka airbagi katte nurk täpselt samamoodi irvakil.
palju uudishimulikke omanikke. integreeruv euroopa
palju uudishimulikke omanikke. integreeruv euroopa
Alfa Romeo 156--1999.a.--sr_oka
#34inz164 kirjutas:mis tollest hobõsest sai
tahaks teda hirmsasti endale
Kui sa pidasid mu endist 156 silams, siis see kolis aastapäevad tagasi ära Tartusse. Foorumi kasutaja Matilda on uueks omanikuks.
Alfa Romeo 156--1999.a.--sr_oka
#35To Luman
hobõne:
inz164 kirjutas:mis tollest hobõsest sai
tahaks teda hirmsasti endale
hobõne:
Tegelikult ma olen normaalne....
Alfa Romeo 156--1999.a.--sr_oka
#36ts kirjutas:To Lumaninz164 kirjutas:mis tollest hobõsest sai
tahaks teda hirmsasti endale
hobõne:
::pilt::
Ma polnud vist kõige kirkam kriit karbis hetkel
Alfa Romeo 156--1999.a.--sr_oka
#37Et niipalju siis alfast Kõigi eelduste kohaselt on ära üks kepsusaale. Tulebki vaadata, kas saab ilma vända lihvimiseta hakkama. Äkii keegi oskab soovitada head remondikohta tartus selliseks tegevuseks. Üks tegija ei tahtnud alfast kuuldagi.
Alfa Romeo 156--1999.a.--sr_oka
#38sr_oka kirjutas:Et niipalju siis alfast Kõigi eelduste kohaselt on ära üks kepsusaale. Tulebki vaadata, kas saab ilma vända lihvimiseta hakkama. Äkii keegi oskab soovitada head remondikohta tartus selliseks tegevuseks. Üks tegija ei tahtnud alfast kuuldagi.
Ha-ha. Tuttav tunne. Mine parem kohe pealinna.
Mul on muidu siiani suht OK tööd tehtud seal Jaama tn olerexi taga putkas.
Või siis ikkagi pöörduda 'Tartu rajooni tarbijate kooperatiivi 'Autoring'' poole...nad on nii siinmail nagu 'esindus' või midagi. Kõige lähem sellele igatahes. Ma muidugi ei tea, kas 'esindus' on nagu hea asi või midagi, aga ma tean, et nad alfadega otsapidi tegelevad. Fiati kõrvalt.
Muide, me vist seisime täna hommikul kõrvuti Riia/Turu ristil valgusfoori taga.
I teleport myself everywhere. Walking is for faggots. (Credits to the rightful owner of the saying on bash.org)
Alfa Romeo 156--1999.a.--sr_oka
#39aga Jano kleepekast võib ka nummeri võtta...
ta nokib ka Alfasid Tartus hobikorras teha!
ta nokib ka Alfasid Tartus hobikorras teha!
Alfa Romeo 156--1999.a.--sr_oka
#40Jano nokib alfamootoreid päris hoolega. Kaheliitrised on talle käkitegu Ilmselt ei jää hätta ka teistega.
Alfa Romeo 156--1999.a.--sr_oka
#41Kui saladus pole,palju jõusid sõita?Kas peale ostu vahetasid õli kohe?Kas ostes ei olnud juba imelikku häält?
Alfa Romeo 156--1999.a.--sr_oka
#42Nu sõidetud sai pea 500 km õli ikka kohe vahetasin ja mobil1 täissünt sees, tegelikult tallinn tartu ots veel sinna juurde, hääle kohta niipalju, et teeb mitte pidevalt vaid siis kui tugevasti pöördesse lased ja ka mitte alati, kui rahulikult sõidad pole miskit. Arvatavasti oli see asi ikka juba ka siis kui ostsin aga nagu ma ütlesin, et ega ma kapotikaant lahti ei teinud ja ega väga pöördeid kah andnud
Täna sai diagnostikas käidud, lambda juhe oli mitte pistikus vaid kenasti kokku pakitud ju ei leitid pistikut seal suurel saksamaal ülesse sai ära kontrollitud ja ühendatud ja kõik kenasti toimis ka. Kui nüüd selle kõlksu kah korda saab siis on asi viimasepeal
Siis viimaseid uudiseid kah: arvatavasti vahetatud enne müüki saaled, et lagin kohe välja ei paistaks. Väntvõll lihvimisse ja remontmõõt sisse. Loodetavasti jälle järgmise nädala keskel liikumas Ühelepoole saab ka rihma ja rullikud ära vahetada . Jaaaaa ega see alfapidamine just odav lõbu pole :D:D
Ja kui seda juttu veel jätkata, siis vajab vahetamist täiega ka sidur, survelaager kõriseb ja vedrud puruks. Aga kolmapävaks peaks ikka koos jälle olema
Täna sai diagnostikas käidud, lambda juhe oli mitte pistikus vaid kenasti kokku pakitud ju ei leitid pistikut seal suurel saksamaal ülesse sai ära kontrollitud ja ühendatud ja kõik kenasti toimis ka. Kui nüüd selle kõlksu kah korda saab siis on asi viimasepeal
Siis viimaseid uudiseid kah: arvatavasti vahetatud enne müüki saaled, et lagin kohe välja ei paistaks. Väntvõll lihvimisse ja remontmõõt sisse. Loodetavasti jälle järgmise nädala keskel liikumas Ühelepoole saab ka rihma ja rullikud ära vahetada . Jaaaaa ega see alfapidamine just odav lõbu pole :D:D
Ja kui seda juttu veel jätkata, siis vajab vahetamist täiega ka sidur, survelaager kõriseb ja vedrud puruks. Aga kolmapävaks peaks ikka koos jälle olema
Alfa Romeo 156--1999.a.--sr_oka
#44Et siis kirjutaks kah juba saagataolise teose varsti teemal alfaost Siis on selgunud, et esimesse remonti ei olegi võimalik kepsusaaledele väntvõlli lihvida, Ausaltöeldes ei saanud isegi aru milles asi oli. Momendil siis ootel kunas Jano käest teise remondi kepsusaaled saadaval on ja siis ikka peaks mootori kokku saama.
Vahetatud saavad siis jubepaljud jupid, alumise õõtsa kõik puksid, hammasrihm koos sinna juurdekuuluvaga, nagu eelpoolmainitud sidur survelaagriga ja siis see vändalihvimine ka. Vaja veel roolilatti, selle pidi loks sees olema, ja pukse ei pidavat vahetatama, Miski Roots tehas pidi neid remontima. E siis saab vana remonditu vastu vahetada. Sõidumõnu hakkab ununema ja tekkima mõte, et mis kuradi pärast ma selle alfa endale ikka ostsin
Vahetatud saavad siis jubepaljud jupid, alumise õõtsa kõik puksid, hammasrihm koos sinna juurdekuuluvaga, nagu eelpoolmainitud sidur survelaagriga ja siis see vändalihvimine ka. Vaja veel roolilatti, selle pidi loks sees olema, ja pukse ei pidavat vahetatama, Miski Roots tehas pidi neid remontima. E siis saab vana remonditu vastu vahetada. Sõidumõnu hakkab ununema ja tekkima mõte, et mis kuradi pärast ma selle alfa endale ikka ostsin
Alfa Romeo 156--1999.a.--sr_oka
#45hoolimata kõigest tundus, et Su postist kumab läbi suurt positiivsust
See on tore
ja nüüd ei taha küll parastada aga...
Kui ostad auto milles on tuuninguhõngu küljes ning/või millest müüja võtab maki välja... siis on seal ikka kuradipalju koonerdatud küll. ja üldreegel paistab olevat, et mida "haigem" tuuning (kroom käigukanginupp puitsisuga autos+ferrobene+ veel nipet näpet= kaks kolm õlivahetust )
P.S. Tartus nägin, kuidas 3 seeria bemme müüakse... Type-X klaasipuhastajate kojameled+haiuime imitatsioon+kroomitud küljeavad+tjuuning roolikate jms...) läksid nagu soojad saiad 8ehk siis enne, kui me lõpuks "õnneliku" 320-ni jõudsime olid mõlemad juba müüdud... kusjuures hind ei olnud üldse mitte odavate killast ega tehn seisukord kiita)
See on tore
ja nüüd ei taha küll parastada aga...
Kui ostad auto milles on tuuninguhõngu küljes ning/või millest müüja võtab maki välja... siis on seal ikka kuradipalju koonerdatud küll. ja üldreegel paistab olevat, et mida "haigem" tuuning (kroom käigukanginupp puitsisuga autos+ferrobene+ veel nipet näpet= kaks kolm õlivahetust )
P.S. Tartus nägin, kuidas 3 seeria bemme müüakse... Type-X klaasipuhastajate kojameled+haiuime imitatsioon+kroomitud küljeavad+tjuuning roolikate jms...) läksid nagu soojad saiad 8ehk siis enne, kui me lõpuks "õnneliku" 320-ni jõudsime olid mõlemad juba müüdud... kusjuures hind ei olnud üldse mitte odavate killast ega tehn seisukord kiita)
Tegelikult ma olen normaalne....