Tips&Tricks rajapäevadel

#1
Hakkame vaikselt mõtlema ja harjutama rajapäevadeks :lol:

Istume vanni, võtame rooli kaasa ja paneme kiivri pähe ning suleme silmad.

Kuna see on esimene postitus, siis panen siia ka mõneda vajalikud lingid:

Opentrack.pri.ee - Kurvisõidu koduleht.

Fifth Gear - Track Tips from Tiff (turbomootori omanikud: viimast soovitust auto väljalülitamise kohta ärge kuulake)



Paar küsimust millepärast selle teema üldse tegin:

Milliseid rehve kuiva asfalti puhul kasutada?

Ise olen mõelnud ~3mm jäägiga lamelle, mis peaksid pehmemad olema ning seega parema pidamisega?

Igapäevasõidurehve/velgi ei raatsi hävitada, sestap mõtsin võtta see aasta kaasa 2 ratast plekkveljel. :twisted:



PS: moderaatorid, palun lisage siia hiljem kasulikke linke, mis tulevad teemasse.
a.k.a Anthrax

Tips&Tricks rajapäevadel

#4
:roll:



ts@lamelliga rajal olnud....



UNUSTAGE ÄRA :mrgreen: tavakasutuses on hea sõita, kuid rajal kiirelt kurvi sisenedes on selline tunne nagu oleks hunnik sülti auto all kinni (ehk siis mustri jagu külglibisemist OMFG... täiesti haige tunne, kui auto jookseb ilusti kurvi aga muster vänderdab 2-3 cm edasi tagasi)



võibolla on kulunud lamelliga kuumal asfaldil parem sõita (mul olid peaaegu uued all... ning rada oli kuiv aga suhteliselt jahe...)



Soovi korral võin kahe kulunud 205/50-15" lamelliga toetada :lol: (kui mul need veel keldris alles on :oops: )



P.S. eelkõnelejaga 100% nõus-> rehvid peavad olema sama segu ja mustriga (vastasel juhul hakkab haardumine kaduma erineval ajal... ei ole just eriti lahe...)
Tegelikult ma olen normaalne....

Tips&Tricks rajapäevadel

#5
olen lamellidega pidev sõitja



kogemus näitab seda, et soojemal ajal

on lamelli segu liialt pehme ja haakuvus väheneb

pealiskiht rullub maha



võite ise maardus ühel kurvil tasuta testida

kui soojemaks läheb



muidu kuni +7 soojakraadini on lamellikas ok 8)
Last edited by inz164 on 12 Mar 2008, 23:48, edited 1 time in total.

Tips&Tricks rajapäevadel

#7
Tean kindlalt, et sült on ta seepärast, et muster on kõrge ja segu pehme.

Olen sõitnud autoga, millel olid all 5-6mm jäägiga lamellid, need vahetati tutikate vastu. Juhitavuses toimus drastiline muutus. 5-6mm oli sisuliselt nagu suverehv. Vibolla natukene rohkem ujus ja juhitavus ei olnud nii konkreetne. Huvitab, kuidas võivad lood olla 2-3mm jäägiga lamelliga, mille segu on pehmem kui suvekal.



PS: Teooria ja loogika ütleb, et võiks nagu pehmema seguga pidamine parem olla.
a.k.a Anthrax

Tips&Tricks rajapäevadel

#13
Kas rapla rajale lastake niisama kah?

Ma arvan, et vahe tuleb välja pigem tunnetuses kui ringiajas.

Pole ma nii hea sõitja, et saaks igal ringil sama aja. Nagu sauga näitas, siis iga ringiga oli märkimisväärne tempo tõus.



PS: Hakkan siis vaikselt otsima 5x98 16" velge. Võib vabalt olla ka plekk. Mis pakute? Palju maksta ei raatsi, kuna ainult rajale on neid vaja. Peal võivad olla mõned kulunud lamellid ka, siis oleks jackpot.
a.k.a Anthrax