läbu käigukastide teemal
Posted: 19 Mar 2008, 10:49
ts wrote:arturASE wrote:Lihtsalt üks väike avastus. Kas kõigil 3.0l autom. kastiga AR on "Sporttronic" käigukast, mis nii kurb kui see ka ei ole on vist see kehvem variant.
Tänud!miks kehvem
![]()
sportronic on tavaline vana hea, teada-tuntud planetaarkast![]()
aga jah-> KÕIK automaatkastid 166 peal on planetaarkastid (tegelikult üldse KÕIK KÕIK automaatkastid on planetaarkastid-> nii bemmi, audi, mb, toyota, porche, ferrari kui ka kõigi teiste sõidukite peal)
Nooh tegelikult on OOOO ja ka mõne teise ettevõtte toodangus ka variaatorikastid (vot see on see kehvem variant)![]()
kõige parem variant on siiski järjestiklülitusega robotiseeriud manuaalkast (näit selespiid, DSG jms) või manuaalkast (eritiAlfade puhul
)
Ok TEGELIKULT on olemas ka H lülitusega automaatkastid, mis on veider segu manuaalkastist ning automaatkastist (ehk siis tegelikult saab hoolimata planetaarkasti eelisest vahetada käike ka konventsionaalsel viisil H kuju kasutades... leida võib neid 156 V6 pealt näiteks ning AR juures kasutatakse tähistust Q-system
oi VAG steptronic ehk variaatorkast... see on ju saadanast. töökindlusega ei hiilga paraku ja remont kallis. murelapseks on sis veniv variaatori"rihm".
las variaatorid olla ikka ATV ja mootorsaani peal, kus nad on õigustatud ja põhjendatud.
______
vabandage härrad aga nüüd puistan metafoore.
INZ on nagu plaaster mida pannakse haavale - alati valmis printsiibil. otseselt ei ravi aga ehk teeb meeleolu veidi paremaks.
Dr.TS on aga vastupidiselt selline põhjalik doktor, vaatab haava üle, puhastab, vajadusel nõelub kokku ja määrab ravi
