Page 1 of 1

K:Mootor lagiseb

Posted: 28 Mar 2008, 14:28
by sr_oka
Küsimus siis alfaspetsidele ;) Sai siis ära lihvitud väntvõll ja uued saaled sisse. Aga mingi kummaline hääl on siiski, kui pöördeid anda, siis kusagil 4 5 tuhande juures lööb sarnase lagina sisse nagu oleks ära kepsusaale. karteripõhi uuest maha aga kepsusaaled nägid välja head ja käega polnud tunda ka lõtku kolvisõrmes? Mis on veel, mis võib tekitada sama häält? Kuigi jah ega kuulamata ei saa vist eriti miskit :( vastust

Ahjaa tegemist siis 156-ga ja 1.8 mootor

K:Mootor lagiseb

Posted: 28 Mar 2008, 14:42
by Sinistra666
võib olla nii nukkvõlli faasimuundur või siis äkitselt mõni hüdrotõukur kinni jäänud?

K:Mootor lagiseb

Posted: 28 Mar 2008, 14:52
by ts
:roll:



teoreetiliselt võib veel midagi muud olla (pigem vast faasimuundur-> see kipub nagu rohkem lagisema, hüdrotõukur pigem klõbiseb) :lol:



Aga teisalt eks-> lagin, lõgin, klõbin, kolin jms väljendid on kirjapanduna kõik suhteliselt sarnased :lol:

K:Mootor lagiseb

Posted: 28 Mar 2008, 14:54
by H.E
Teeks kasutusjuhendi. Salvestaks erinevid helisid ja annaks neile nimesid :D

K:Mootor lagiseb

Posted: 28 Mar 2008, 15:14
by sr_oka
Aga ju ma suht täpselt kirjeldasin seda heli :D kes ei teaks kuidas teeb häält kepsusaale :D krt oleks pidand mobiiliga salvestama :D head mõtted tulevad ikka liiga hilja ja siis oleks kõik saanud kuulata vastavalt oma arvuti audiosüsteemile :D

K:Mootor lagiseb

Posted: 28 Mar 2008, 15:48
by ts
oma kogemusest-> variaatori suremisega kaasneb diiselmootori moodi lõgin suurematel pööretel :roll:



Rapla üritusest on meelde jäänud, et hüdrotõukuri kinnijäämisega (vist oli) kaasneb pigem selline klapikolin, mis samuti meenutab diislit



Kuna mul (jumal tänatud) ei ole kunagi õnnestunud kuulda kepsisaale kolinat, siis selles osas ei julge eriti kaasa rääkida



ah jaa-> ainus heli, mille kirjeldamine alati selge on: "vilistab kevadine linnuke" -> loe: rihm libiseb :lol:



Edit: praegu mõtlema hakata, siis kõik mootorist kostuvad veidrad hääled meenutavad diiselmootorit... :? mida küll sellest võiks järeldada :lol:

K:Mootor lagiseb

Posted: 28 Mar 2008, 16:22
by E.T.
vanaduses lähevad kõik jõuallikad maalähedasema toidu peale... :P



raplas sa mõtled siis Baierlase hydrolaginat?



minu seletamatu tiks oli lõpuni kinni pingutamata küünlast... mis hiljem maanteel lendas läbi süütepooli õue... pauks lajatas ka mootori plastkatte kinnitused puru...

K:Mootor lagiseb

Posted: 28 Mar 2008, 16:45
by VML
koos väntvõlli valepidi pööramise ja hüdrotõukurite tühjaks jooksmisega võib hüdrotõukuri klõbin jääda kuni tunnikeseks... kui auto on juba tund aega käind...peaks ka lõbin läind olema... ka boxeril 16klappi mootoril see viga et peale taas kokku lappamist klõbiseb/koliseb olenevalt palju hüdrotõukureid tühjalt vurab... samas-hammasrihma märgid... ja no ts-mootoril ka see variaatori jebla... kõik seisneb siiski kokkupaneku täpsuses,kui kõik 100%õigelt tagasi ei läe siis tekkivad sellised jamad-mõni pistik lahti...või ei anna ühendust... samas kontrolli oma variaatori süsteem üle-foorumis põhjalik jutt selle kohta olemas... ja no-hüdrotõukurid teeks ka tühikäigul laginat...

K:Mootor lagiseb

Posted: 28 Mar 2008, 23:33
by sr_oka
Kõigi eelduste kohaselt võiks see siis ikka olla see faasimuundur. Muud asjad toimivad kenasti. Loodetavasti see asjandus laiali ei peaks vast minema. Kuidas Üldse alfal ta toimima peaks, tsentrifugaal? Ja misasi seal siis lagisema hakkab? Ja autol on manuaalkast ;)

K:Mootor lagiseb

Posted: 29 Mar 2008, 12:08
by VML
toimib õli surve najal...ja muudab sisselaske nukka nurka varasemaks vastavalt vajadusele...

http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic. ... i+kontroll

K:Mootor lagiseb

Posted: 29 Mar 2008, 12:12
by ts
... ja kui vajadus on aga variaator ei tööta, siis hakkab koledat häält tegema



ehk siis nukad on natuke valesti, kuid mootor on siiski häälestatud teravama profiili jaoks (hakkab n.ö. puterdama)



kõige kindlam viis teada saada, kas on variaator võüi mitte oleks variaatorile 12V tühikäigul peale anda... mootor peaks hakkama puterdama kuni suremiseni...



Kui variaator on korras, siis tasuks üle vaadata seda juhtiv relee (mis kipub nöökima vahetevahel)-> mu 164 variaator töötas vahepeal kuidas juhtus :roll: