Öös on asju 2008 Vol.2

#1
Eelmise teema jätkuks..



Et ilusad kevadõhtud raisku ei läheks, siis teine etapp on tulemas. Kes on käinud, need on .. käinud ja teavad, mis värk..:) Loodetavasti ikka veelgi huvitavam, eelmine kord jäigi rahvas pisut liiga puhtaks..:lol: Andke teada, palju huvilisi on.



PS. ei ole aprillinali nagu osa saabirahvast juba kahtlustama on hakanud..:)



Reeglid:



Koht: Tallinn ja lähiümbrus

Aeg: kell 22.00 26. aprill 2008

Tegevus: Korraldajate poolt antud ülesandeid lahendades ja abivihjeid kasutades leida üles peidetud sihtpunktid.

Osalejad: Saabneti ning Alfa-Romeo foorumi kasutajate poolt moodustatud tiimid.

Organisaatorid: Iisak, Cyber, _Iff_





Reeglid:



1.Osalemine omal vastutusel. Korraldajad ei vastuta ürituse jooksul juhtunud intsidentide eest.

2.Tiimi kuulub kuni 5 liiget, kellest ühe kohustuseks on arvuti abil ülejäänud võistlejatele infot hankida ning leitud punktide info kohtunikele edastada. See liige võib olla koduse arvuti taga või mobiilse netiühenduse korral kaasa sõita.

3.Tiimid peavad kinni pidama ausa mängu reeglitest s.o. mitte segama kaasvõistlejaid, rikkuma sihtmärke jne

4.Vastasvõistkondadele ei tohi anda vihjeid ega infot, mis võivad mõjutada mängu tulemust.

5.Osaleda saab ainult sõiduautodega SAAB ja ALFA-ROMEO

6.Alkoholi tarbimine võistluste ajal on keelatud. See kehtib kõigi autos olevate tiimi liikmete kohta.

7.Tiimid on kohustatud kinni pidama Liikluseeskirjast. Tuvastatud LE rikkumine tähendab diskvalifitseerimist. Korraldajatel on teada iga etapi läbimiseks kuluv miinimumaeg.



8.Aega arvestatakse peakohtuniku kella järgi.

9.Starditakse määratud intervalliga. Intervalli määravad korraldajad vastavalt võistlejate arvule ja vajadusele. Intervall teatatakse võistlejate koosolekul.

10..Võistluse ajalimiit on 5 tundi stardihetkest. Võistkond, kes ajalimiidi lõpuks ei ole tagasi stardialas, diskvalifitseeritakse.

11.Sihtmärgi leidmiseks tuleb autost väljuda. Maksimumkaugus kuni 300 meetrit. Autodega ei tohi sõita haljasaladele!

12.Sihtpunktid läbitakse korraldajate poolt etteantud järjekorras. Mõne punkti mitteleidmine ei tähenda katkestamist, vaid punktidest ilma jäämist.

13.Abivahenditest on lubatud kasutada kõikvõimalikke suunavaid ja asukoha tuvastamist võimaldavaid vahendeid: kaarte, kompassi, GPS-i, laptoppe, mobiiltelefone jne

14.Võistluse ajal ei tohi kahjustada loodust (murda puid, sõita haljasaladele jne)

15.Stardiala on piirkond, mis määratakse võistlejate üldkoosolekul.

16.Vahefiniš on koht, mida peavad võistlejad võistluse käigus läbima kontroll-lehtede üleandmiseks kohtunikele, uute vihjete saamiseks või võistkonna kontrollimiseks.

17.Peale starti või vahefinišist vihje saamist tuleb koheselt lahkuda stardialast.

18.Vahefiniši alas, kui seal on eelnevalt mõni võistkond, tuleb moodustada autodest nn. elav järjekord, võistlejad EI TOHI autodest väljuda.

19.Võistluse kontroll-lehed tuleb võistluse lõppedes koheselt üle anda peakohtunikule.

20.Kui võistluse lõppedes ära antud kontroll-lehelt on mõnede punktide juures andmed puudulikud, on kohtunikel õigus antud punkt lugeda mitteläbituks.

21.Tulemused selguvad ning tehakse teatavaks hiljemalt nädal pärast võistluse lõppu

22.Esimene ülesanne edastatakse tiimile 2 minutit enne starti.

23.Leitud sihtmärgi kood sisestatakse foorumisse "koduabilise" poolt ja tiimile antud kontroll-lehele. Kontroll-lehele läheb kirja ka sihtmärgi juurde jõudmise ja lahkumise aeg koos odomeetri näiduga ning asukoha kirjeldus.

24.Iga sihtmärgi leidmise eest saab tiim 10 punkti.

25.1 või 2 lisavihje kasutamise korral saab leitud punkti eest vastavalt 7 või 5 punkti

26.Võrdsete punktide korral otsustab võitja trassi läbimiseks kulunud aeg.

27.Vaidluste korral on lõppsõna peakohtunikul. Otsus on lõplik ja ei kuulu vaidlustamisele.

28.Võistlus toimub iga ilmaga!



Osalejad:

1.Tiimid moodustavad Saabneti ning Alfa-Romeo foorumi kasutajad.

2.Igal tiimil on kapten, kes peab olema olnud vastava foorumi aktiivne kasutaja vähemalt 3kuud. Kaasosalejad ei pea olema foorumi kasutajad, kuid soovituslikult võiksid olla

3.Vanuse alampiir on 18 aastat.

4.Tiimi autojuht peab omama kehtivat juhiluba.

5.Tiim kasutab 1 autot.

6.Tiimide maksimumarv on 20

7.Võistlus toimub juhul,kui registreerunud on vähemalt 7 võistkonda.

8.Sõiduk peab vastama kõikidele kehtivatele liiklusnõuetele - ülevaatus,rehvid,tuled jne...

9.Igal tiimil peab olema nimi,mis soovituslikult ei ole pikem kui 10 tähemärki.

10.Osavõtutasu on 400.- tiimi kohta ja laekub peakohtuniku kontole hiljemalt 23. aprilliks, et välistada viimasel hetkel ärahüppajaid.

11.Auhinnafond on 50% osalustasudest ja jaguneb esimese kolme koha vahel suhtes 50-30-20. Ülejäänud 50% läheb korraldajatele kulude katteks.

12.Stardi järjekord moodustatakse võistkondade poolt eelneval võistlusel kogutud punkte arvestades ja jagatakse võistkondade vahel paremusjärjestuse teel. Uutele võistkondadele loositakse järjestus peale varem osalenute registreerumist ja avaldatakse üldkoosolekul. Start toimub pööratud järjekorras ehk suurima kogupunktidega võistkond stardib viimasena.



Rada



1.Trassil on korraldajate poolt maha märgitud kontrollpunktid, mis on tähistatud vastava sildiga ja sisaldab unikaalset koodi.

3.Trass on maha märgitud Tallinnasse ja selle lähiümbrusesse

4.Kõik kontrollpunktid asuvad autoga läbitavatel aladel.

5.Trassi kogupikkus ei ületa 200 km.

6.Organisaatorid läbivad kõik punktid enne ürituse toimumist ja kontrollivad nende õigsust.

7.Võistluse ajal korraldajad suuliselt ja telefoni teel infot ega vihjeid ei jaga.



Osavõtjaid seekord: kuni 20 tiimi

Osalustasu: 400.-



Kontonumber: 335311380003 Illimar Libe

Selgitusse tiimi nimi.



1. Verde (AR)-makstud

2. Aerutajad

3. Maakad-makstud

4. Shadows-makstud

5. Vabad ja Vallatud-makstud

6. Nimetud-makstud

7. Käsi masinas

8. Aerosport-makstud

9. Navigaatorid-makstud

10. Pimeloom (AR)

11. Francesca (AR) makstud

12. Ciervos Locos

13. Rajoonikomitee

14. Kalle

...

19. ...

20. ...
Last edited by cyber on 25 Apr 2008, 15:00, edited 8 times in total.
Eesti Saabiklubi ja foorum

Öös on asju 2008 Vol.2

#11
Oleks selline küsimus, et kas see trass kulgeb ka kuskilt siledatelt(no ok, tallinna tänavad pole siledad) asfaltteedelt ka kuskile konarlikumale maastikule(loe kruusa/pinnasetee)?



Üldiselt pakuks säärane üritus täitsa huvi, aga niisama vabast tahtest, ei tahaks autot kuskil kuumaastikul lõhkuda, sest ta nii madal, et kohati käib isegi mööda tallinna tänavaid sõites karterikaitse vastu maad.

Öös on asju 2008 Vol.2

#12
Herr Luman.. kui seekord on analoogne üritus nagu oli esimene, siis on kõik sile tee.. liigagi sile .. vähemalt autoga läbimiseks :wink: Märkide leidmiseks peab tiim nagunii autost välja ronima ja siis võib ette tulla mida iganes.. auke, pori, eksremente, a-sotsiaale, b-sotsiaale.... puid.. pimedust.. 8) 8) Aga see tasub seda vaeva.. kindlasti :)

Öös on asju 2008 Vol.2

#14
Luman wrote:Oleks selline küsimus, et kas see trass kulgeb ka kuskilt siledatelt(no ok, tallinna tänavad pole siledad) asfaltteedelt ka kuskile konarlikumale maastikule(loe kruusa/pinnasetee)?

Üldiselt pakuks säärane üritus täitsa huvi, aga niisama vabast tahtest, ei tahaks autot kuskil kuumaastikul lõhkuda, sest ta nii madal, et kohati käib isegi mööda tallinna tänavaid sõites karterikaitse vastu maad.


pakun, et mul on see plastik sama madalal, kui sul ... ehk sai hakkama :P
Seitsekümmend Viis