Page 1 of 3
AR155 plokk
Posted: 02 Apr 2008, 12:37
by deuce
Tekkis selline mõte, et kui suur tõenäosusega on plokk ise viga saanud, näiteks mõra sees või muud vead

AR155 plokk
Posted: 02 Apr 2008, 12:45
by ts
Millest selline küsimus (hetkel ei suuda pilti kokku panna), kas vedelikku kaob?
ja kui lekib siis mida ja kui palju?
tegelikult ei ole ploki mõra tõenäosus just eriti suur-> kui kuvaldalöögid välja arvata, siis jääb alles vaid ülekuumenemisest tingitud paisumine (mis pragu ei tekita, pigem painutab kuskilt midagi) või siis lõhkikülmumine (eeldab aga "veega" sõitmist külmaperioodil)
Kui ma nüüd väga ei eksi, siis 155 jahutussärgis on piisavalt kohti, mis on plokist oluliselt nõrgemad

AR155 plokk
Posted: 03 Apr 2008, 02:14
by deuce
mis siis veel võiksid enne alla anda
Ma saan aru et hülsid ja nenede tihendid on õrnad kohad
Ning hülside vaheline ala kuhu saab mõra tekkida.
Kas siis on pidanud mootor korralikult kuuma saama

AR155 plokk
Posted: 03 Apr 2008, 10:26
by cyber
Tavaliselt kipub kuuma saanud mootoril siiski plokikaas kõveraks minema, mitte plokk. Tulemuseks segamini mahlad, surve jahutuses jms. Ploki purustamiseks peab ikka mingi mehhaaniline viga olema, mille tulemusena mõni osa valesti käima hakkab ja ploki külje pealt välja tuleb..

AR155 plokk
Posted: 03 Apr 2008, 10:34
by E.T.
keps näiteks
kuna sul pea lihviti väidetavalt, siis ma LOODAN, et pea on sirge ja ka pingutatud on ta õigesti ja ei ole kuskilt lõtku sees...
vägisi tekib mõte, et tihend ei pea... ehk oli miski eriti odav B osa või lihtsalt defektne?
kas mahlad on lihtsalt segi või on mahladel ka kadu märgata...
kas sumpsist tuleb ka valget auru rohkem kui harjunud oled....
keera mõni küünlad ka maha huvi pärast, vaata mis nägu nad on kas on ühtlast tooni või on mõni nagu pestud välimusega
_____
pmst ei peaks mootoriõlisse miskit sadet v moosi tekima peale moto sisepesu
sama kehtib jahutussärgi kohta...
kas pesu tegid ise või keegi esitas arve, kus peal olid need tööd märgitud?
AR155 plokk
Posted: 03 Apr 2008, 11:59
by deuce
täna saan kontrollida mahlade olukorda kas on kuhugi poole kadunud.
Tihenid ostsin trk-st maksis miski 370.- ei tea mis hinnaga see olema peaks ja kui hea ta ka on sellise raha eest.
Mootori pesu tegin ise ja vahetasin õli terve päeva püsis ilusat värvi kui aga eile kontrollisin siis oli natuke värvi muutnud, vaatan mis täna siis saanud on.
Jahutussüsteem tehti esimine kord trk-s edasi olen ise teinud
trk-st öeldi et puhastamine on vähe pikem protsess, et moootor ja jahutussüsteem olid nii umbes. Seega oleks pidanud terve mootori lahti kiskuma, et seda korralikult puhtaks saada.
AR155 plokk
Posted: 03 Apr 2008, 12:26
by ts
kui mootor on tõsiselt umbne olnud, siis pesuvahenditega tuleb seda saasta sealt veel pikal pikal perioodil.
muuseas soovitav on tõsiselt musta mootori pesemisel lisada pesuvahendit esimesel korral veerandi, teisel poole ja alles kolmandal korral ettenähtud koguse ulatuses (asi siis selles, et kui esimese hooga lajatada nagu ette nähtud, siis on suur tõenäosus sealt lausa tükke saada-> see aga ei mõju teps mitte mootorile hästi)
tegelikult võib ka jahutusvedeliku leke olla sellest, et mingi tükk, mis enne pesemist veel pidas on nüüd lahustunud ning särk annab selle koha pealt läbi)-> eriti juhul kui see koht on tihendi servas ning tihendi paigaldamisel ei ole seda eemaldatud.
AR155 plokk
Posted: 03 Apr 2008, 12:49
by deuce
Kui mootori õli on natsa värvi muutnud ei ole vist mõistlik autoga sõita, ega määrimis omadused sellel õlil ju suht nulli lähedased või mis

AR155 plokk
Posted: 03 Apr 2008, 13:12
by inz164
deuce wrote:Kui mootori õli on natsa värvi muutnud ei ole vist mõistlik autoga sõita, ega määrimis omadused sellel õlil ju suht nulli lähedased või mis

määrimisomadused
nata värvi muutes küll ei muutu

AR155 plokk
Posted: 03 Apr 2008, 13:13
by cyber
Mis värvi ta on sul? nagu veega segatud? "piimaga kohv"? või lihtsalt läheb mustaks väga kiirelt?
AR155 plokk
Posted: 03 Apr 2008, 13:44
by ts
määrimisomadused ei sõltu õli värvitoonist
kui võtad võrdluseks näpu vahele tilgakese puhast õli, siis tunned enamvähem määrimisomadused ära (niikaua, kuni õli jätab siiski "tuntava" kihi näppudele on sellel ka määrimisomadused olemas)
kui aga õli on vahune-hägune siis on asjaga hullem.
Tegelikult ei ole ma kohanud vist ühtegi 100kkm ja rohkem läbinud sõidukit, kus 500 km läbimise järgi oleks õli ikka samat värvi, kui pudelist valades

AR155 plokk
Posted: 03 Apr 2008, 14:22
by inz164
näpukas on kõige lihtsam test

AR155 plokk
Posted: 04 Apr 2008, 01:44
by deuce
Tundub et hetkel oli vedelike tase jäänud samaks loodan et asi ei ole kõige hullem.
Ainus mis häirib on jahutussüsteemi umbsus ehk vesi ei käi läbi. Nii umbes kui umbes olla saab suurel radikal ei ole ringlust ja nüüd päeval lõi soojendus radika kah umbe
Jutt selline siis et kas enne tavatseb minna kõveraks ikkagi plokikaas kui kuhugi hülside vahele mõra tuleb
loodan et trk mehed olid nii pädevad et tegid vastavad pinnad puhtaks kuhu tihend läks.
AR155 plokk
Posted: 04 Apr 2008, 10:35
by inz164
oleme vist varem samal teemal siin arutlenud
omast kogemusest võin öelda, et sa oled vallandanud
suht peatamatu protsessi
isegi kui mingi aja pärast tundub, et nüüd on kõik korras
kõik tükid on väljas ja radikad puhtad
siis ikkagi mingi aja möödudes
irdub kusagilt mõni suurem tükk ja tekib jälle ummistus
hangi puhtad radikad elad kauem

AR155 plokk
Posted: 04 Apr 2008, 11:34
by E.T.
iccc... kas järgmine sovitus on
osta uus garantiiga auto, siis oled vähemalt mustuseprobleemidest vaba
