võta kapott lahti, radika kohal olevalt karbilt kate ära ning vaata releed üle

ehk siis võta katted maha ja vaata kas süüte andmisel klõpsakas käib...
99% tõenäosusega on kumbki neist vigane.
Kui ei ole, siis kontrolli salongivalgustuse kaitse üle

(kaitsmeploki ülaservas vasakult teine vist oli)
kui releed on korras ja kaitsmed samuti, siis võta pagassimatt välja, keera istmeselja all olev luuk kahest kruvist lahti ja vaata, kas seal nähtavale pistikule tuleb süütega 12V peale (siis klemmidelt)
Kui ei tule, siis vaata kas üks klemmidest on kerega ühenduses ning kas teisele tuleb 12V klemmi ja kere vahele.
Kui ühe klemmi ning massi vahelt 12V välja ei tule on probleem tõenäoliselt kas releepistikus, vaheühenduses (releeploki st jooksva juhtmepuntra keskpaigas) või siis on juhe kuskilt katkenud.
Kui üks klemm ei ole otse massiga ühenduses, siis kontrolli massipoole ühendust
Kui aga pistikusse tuleb 12V peale, nii pistiku kui ka pesa klemmid on puhtad jne, siis kaevu järgmiste kruvide/politide eemaldumise teel sügavamale ning looda, et pump ise õhtal ei ole
