Page 1 of 2
AR155 õlifilter
Posted: 21 Apr 2008, 00:58
by deuce
Selline küsimus , sinna kuhu kinnitub õlifilter kas sellel korpusel on ka tihend mida vahetama peab.
Või ei ole seal vaja midagi puudutada.
Sealt korpusest peaks ka jahutusvedelik läbi minema vististi

AR155 õlifilter
Posted: 21 Apr 2008, 01:09
by E.T.
155 kohta ei tea aga
vag kasutab nn "õlijahutina" filtri jalga kus jookseb jahutusvedelik läbi
2 tihendit
tüüpviga on äraussitanud vaheseinad mille tagajärjel siis jahutusmahl ja õli sassis...
nüüd dr ts võtab jutujärje 155 kohta üle.
AR155 õlifilter
Posted: 21 Apr 2008, 10:05
by deuce
kui nüüd
dr ts kinnitab seda juttu
siis kas on võimalik kuskilt peale esinduse ka uut korpust osta.
Saan aru et siis ei piisa ainult tihendite vahetamisest ju.
AR155 õlifilter
Posted: 21 Apr 2008, 10:50
by ts

faktiliselt-> kui sealt käib läbi ka jahutusvedelik, siis on see täielikult eraldatav agregaat.
Siiski, kui seal on jahutusvedelik ning õli segamini, tuleks filter maha keerata, korpus ära võtta ning koos tihenditega üle kontrollida.
Pigem siiski ei kahtlustaks korpust ennast veel (kuigi see tükk on aluminiumist ning nagu mainisid oli jahutussüsteemis enne Sinu kätte jõudmist kasutatud jahutusvahendina mingit imelikku ollust)
Lühike asja point siis-> Võta maha ja kontrolli !! kuna lisaks alumiiniumile on seal nii mõnigi tihend, mis neid koos peaks hoidma, siis on tõenäosus, et lekib hoopis tihend, mitte "jalg" ise.
AR155 õlifilter
Posted: 21 Apr 2008, 11:00
by deuce
Seega asun esimesel võimalusel seda maha võtma ja eks siis ole näha mis olukorras on nii tihendid kui ka korpus ise
Ei tea kuidas on tihendite saadavus sellele

AR155 õlifilter
Posted: 21 Apr 2008, 11:57
by ts
ts@segaduses praegu

aju jäätus eile ära
OOT-> kas kahtlustad, et Sul jookseb sealt jahutusvedelik õlisse või küsid neid tihendeid, mis õli pidama peaksid (kuna see lekib)?
http://alfafoorum.pegass.org/viewtopic.php?t=1797
Kui on segamini, siis on siiski tõenäoliselt korpus ... kui õlilekke kohalt, siis ei tule tihenditega probleeme (neid saab lademetes)
jalga ennast peaksid vist leidma suvaliselt 16V mootorilt (minu mälu pidi vist oli nt 156 sama skeemiga)
AR155 õlifilter
Posted: 21 Apr 2008, 14:04
by deuce
seda asja kahtlustasin jah, aga kui on ta juba lahti võetud siis oleks kasulikum vist ka uued tihendid sinna panna.
Dr TS oskad sa mind juhatada kuda ma leian need tihendid internetist ise ei leidnud arvatavasti siis tuleb varuosapoe poole pöörduda ja sealt küsima hakata
PS: enne uurin järele millised need tihendid välja näevad
AR155 õlifilter
Posted: 21 Apr 2008, 14:53
by ts
kõige lihtsam-> võta tihend maha, näppu ja mine varuosapoodi ning vali mõõtude järgi õige
vastasel juhul saad vastuseks-> Ei Ole või siis pead tellima esindusest selle, mida ePER ütleb
hinnavahe tihendite osas on kuni 100 kordne
AR155 õlifilter
Posted: 23 Apr 2008, 02:56
by spitfire
Lammas all paremal nurgas, aga miks peaks õli jahutama jahutusvedelik? 155 eraldi õliradikas, sellest ei piisa?
AR155 õlifilter
Posted: 23 Apr 2008, 10:19
by cyber
Aga tead, vedelikku jahutusena kasutavad jahutid on tunduvalt efektiivsemad, kui õhku kasutavad. Võrdle näiteks mõõtudelt tavalist õhk-õhk intercoolerid ja vedelik-õhk intercoolerit... Mõõtmete vahe on kordades..

Küll on nad kapriissemad
Teise margi maailmast, Saabi V6-l on õlijahutusradikas kahe silindripea vahel..

Kehva materjali tõttu lähevad sealtkaudu ka mahlad kokku aegajalt. Hingerahu huvides ehitatakse siis tavalise õhkjahutusega radika peale ümber..

AR155 õlifilter
Posted: 23 Apr 2008, 10:36
by deuce
otsisin ka õlijahutusradikat aga ei leidnud
vaatan uuesti üle, aga ega ta nii väike ka pole, et esimese korraga ei märka

AR155 õlifilter
Posted: 23 Apr 2008, 13:26
by spitfire
esimeses paremas nukas tiiva sees on mu omal. Võibolla kõigil ei olegi. Ise pole näinud, et õli temp. seier peaaegu üldse tõuseks, välja arvatud eriti kuumade suveilmadega on nii 65..70 peale max läinud (mis ehk ka ei ole väga hea).
AR155 õlifilter
Posted: 23 Apr 2008, 14:51
by E.T.
Sinistra võiks vastata siia...
TRK-s auto lammutamisel alnud ju
v siis TS spontaanse hajameelse doktori proffessionaalsusega petada sõnakese deuce 155 õli jahtumise kohta...
AR155 õlifilter
Posted: 23 Apr 2008, 15:05
by ts
oeh...
ei viitsi rääkida
üks pilt ütleb rohkem, kui 1000 sõna
AR155 õlifilter
Posted: 23 Apr 2008, 21:32
by E.T.
misse on mingi eksklusiivne tikutoosi etikett v?
krt peab kangemaid prilla minema otsima...
mette ei näe seda seletavat teksti joonisel
kindel mis kindel et radikas on
aga kas see on nüüd läbi jala jooksvale vedelikule v õlile?
kui viimasele, siis miks jalas üldse jahutusvedelik peaks jooskma?
harige vaimust vaevatut palun
