11 mai - sauga TrackDay

#1
REGISTREERUNUD:



Kuni 125kW

Sten Suban - 110kW - Alfa Romeo 147 Selespeed - MAKSTUD

Viljar Sepp - 70kW - VolksWagen Scirocco - MAKSTUD

Kaspar Jürgens - 103kW - BMW318i

Henrik Eeltee - 110kW - Alfa Romeo 147 selespeed - MAKSTUD

Indrek Laanetu - 75kW - Alfa Romeo 75

Lauri Ulm - 125kW - BMW 325i - - MAKSTUD

Siim Iljašenko - 110kw - Seat Ibiza FR

Magnar Meinart - 122kW - Alfa Romeo GT - MAKSTUD

Priit Luman - 110kW - Alfa Romeo 147 - MAKSTUD

Tanel Unt - 125kW - Seat Toledo - MAKSTUD

Andrus Kuusik - 114kW - Alfa Romeo 156 - MAKSTUD

Janis Murnieks - 110kW - Alfa Romeo 156

Lauris Balins - 104kW - Alfa Romeo 155

Kristo Kaul - 81kW - Alfa Romeo 75 - MAKSTUD

Margus Käo - 107kW - Mazda MW-5

Mario Pildre - 114kW - Alfa ROmeo 145

Ruslan Pleshanov – 55 kw – IZ Kombi - MAKSTUD

Imre Jelle - 55 kw - AZLK 2140 - MAKSTUD







Kuni 155kW

Tõnu Sikk - 155kW - Lancia Delta Integrale

Joonas Pajupuu - 142kW BMW 328i

Taavi Liis - 139kW - Alfa Romeo 75 - MAKSTUD

Toomas Sai - 138kW - Alfa Romeo 164

Erki Marmor - 142kW - Audi A4 - MAKSTUD

Kristjan Kotkas - 148kW - Honda Civic type R

Mikk Koppel - 146kW - Nissan Sunny GTi







Alates 156kW

Tiit Luman - 191 kW - Alfa Romeo 159 Q4 - MAKSTUD

Andre Luman - 184 kW - Saab 9-5 Aero - MAKSTUD

Stelle Bend - 184kW - Alfa Romeo 156GTA

Toomas Leemets - 184kW Volkswagen Golf GTI

Kaspars Kositis - 184kW - Alfa Romeo 156GTA









pika kirjelduse kuidas sõita leiab tänuväärset tööd teinud opentrack meestelt: http://www.opentrack.pri.ee/rajajuhend.html



soovitan lugeda, väga asjalik tekst!


Image


lisaks isetulijatele
Image


Tamps lubas ajada kohale ka paar inimest kes sõita oskavad







/////////////////////





AlfaSport MTÜ

Track Day

Est-Ring, Audru Vald, Pärnumaa

Pühapäeval 11.05.2008





JUHEND

1.AEG JA KOHT

1.1 Sõidutreeningu korraldab Alfasport MTÜ. Sõidutreening toimub Pühapäeval, 11. mail 2008. a. Pärnu maakonnas, Audru ringrajal. Rada on avatud 10.00 – 20.00



2. REGISTREERIMINE

7.1 25.04.2008 ... 04.05.2008 Algab registreerimine Alfafoorumi, Saabneti ja CCG liikmetele ehk nn. „klubi inimesed“ (registreerumine on toimunud peale osalustasu laekumist).

7.2 Osalemistasu peab olema laekunud 06.05.08

7.3 05.05.2008 algab registreerimine ülejäänud vabadele kohtadele ehk nn „külalistele“. Ja lõpeb 09.05.2008 või, kuni kohti jätkub.

7.4 Registreerumiseks saata e-mail erki at alfasport ee

Registreerumiskirjas ära märkida:

Osaleja nimi

Auto mark ja mudel

Auto võimsus kW

7.5 Registreeruda saab maksimaalselt 50 osalejat.



3. PROGRAMM

3.1 Audru ringrajal juba kohal viibijatele:

10.00 - Kohtunike ja esimeste osalejate koosolek.

10.15 - Rada avatakse sõitudeks ilma ajavõtuta

3.2 Tallinnast liikujatele:

09.30 - kogunemine Pilot Motors esisel parkimisalal. (EMADEPÄEV)

09.45 - kolonnis liikumine võistluspaika;

10.00 - kolonniga liidetakse Laagri Maksimarketi parklas ootavad autod

12.00 – osalejate üldkoosolek, rajaga tutvumine;

12.30 - sõitude algus koos ajavõtuga

17.00 - ürituse lõpetamine ja kiiremate motiveerimine

18.00 - Rada avatakse taas sõitudeks ilma ajavõtuta

20.00 - Raja sulgemine

21.40 – Päike loojub ... loodetavasti õigel ajal 



4. ÜRITUSE KÄIK

4.1 Rada avatakse sõitudeks 10.15

4.2 Rajale lastakse sõitma korraga max 8 autot

4.3 11.50 sõitmise vaheaeg. Algab ajavõtu transponderite kinnitamine autodele

4.4 12.00 Algab osalejate koosolek. Peale koosolekut rajaga jalgsi tutvumine

4.5 12.30 Ohutusauto järel rajaga tutvumine ja transponderite kontroll.

4.6 Ajasõidud toimuvad 6 …10 auto kaupa rajal. Esmalt sõidetakse 1 soojendusring, mille jooksul võetakse eessõitjaga ohutu pikivahe (ca 150-200m). Järgneb 5 ajavõtuga ringi, millele järgneb sõidu lõppu tähistav finishilipp ja seejärel jahutusring.

4.7 Starditakse kahes elavas järjekorras vaheldumisi, parempoolne järjekord aeglasematele autodele ja vasak kiiretele. (Võimaluse korral saadetakse nn. „klubi inimesed“ ja „külalised“ eraldi rajale)

4.8 Möödasõidumanöövri ohutuse eest rajal vastutab möödasõitva auto juht, möödasõidetava auto juhil soovitatakse möödumise hõlbustamiseks kiirust veidi vähendada, hoida raja paremale servale ja möödujale parema suunatulega märku anda. Mees-mehe-vastu võidusõit on keelatud!

4.9 Korraldajal on õigus ohtlikku sõidustiiliga auto ürituselt kõrvaldada.

4.10 Autos võib olla ajasõitude ajal kuni 1 kaasreisija.

4.11 Ringiajad ilmuvad jooksvalt boksialas asuvale teadetetahvlile

4.12 Kokkuvõtlik ajavõtulogi avaldatakse veebis aadressis



5. OSALUSTASU

5.1 Osalustasu on 450.-kr ja tasutakse ülekandega Alfasport MTÜ arveldusarvele 221040635007, hiljemalt 05.05.2008. Vabade kohtade olemasolul saab tasuda sularahas, sel juhul on osalustasu suurus 500.-kr.



6. ÜLDISED REEGLID

Allpool toodud reeglid on kohustuslikud kõikidele osavõtjatele. Korraldaja jätab endale õiguse kõrvaldada treeningpäevalt osalejad, kes reeglitest kinni ei pea.

6.1 Autod peavad olema tänavasõiduks kõlbulikud, läbinud ARK tehnilise ülevaatuse ning vastama tehnilistele tingimustele võistluse igal ajahetkel. Tehnilise komisjoni otsusega võidakse starti mitte lubada autosid, mille tehniline seisukord võib võistluse käigus ohtlikuks muutuda sõitjatele või kolmandatele osapooltele ning mis võivad häirida võistluste kulgu.

6.2 Kõikidel osalejatel peab olema ette näidata juhiluba, auto tehniline pass, volitus (vajadusel) ja kehtiv kohustusliku liikluskindlustuse poliis.

6.3 Kiiver on kohustuslik! Turvavöö peab olema kinnitatud. Kui autos on kaassõitjaid, peavad ka nemad kiivrit kandma ja olema kinnitatud turvavööga.

6.4 Boksipiirkonnas on kiirusepiirang 10 km/h. Olulise rikkumise korral eemaldatakse rikkuja.



7. ÜRITUSE EESMÄRK

7.1 Üldise liiklusohutuse tõstmine ning parandada osalejate autovalitsemisoskust piirsituatsioonides ja seeläbi suurendada liiklusohutust

7.2 premeerida mitterahaliste auhindadega nn „klubi liikmeid“, kes sõidutreeningu käigus on sõitnud parimaid ringiaegu, ajavahemikul 12.30 …17.00

7.3 Premeeritavad klassid

7.3.1 kuni 125kW

7.3.2 kuni 155kW

7.3.3 alates 156kW



8. REHVID

8.1 Kasutada ei tohi naastrehve;

8.2 Lamellrehvide kasutamine on lubatud (siiski mitte soovitatav);

8.3 Eelistatuna näeb korraldaja tänavasõiduks mõeldud suverehve.



9. VASTUTUS

9.1. Ürituse korraldaja ei vastuta võimalike õnnetuste ja nende tagajärgede eest.

9.2. Osaleja vastutab tema kätte usaldatud transpondri eest. Kaotatud või lõhutud transpondri

eest nõutakse hüvitis.

9.3 NB! Siiski ei saa välistada, et juhul kui ürituse käigus tekib kahju kas autodele või inimestele, keelduvad kindlustusseltsid seda kahju hüvitamast. Seega kui osalejal puudub oma kindlustusseltsi kirjalik kinnitus kindlustuskatte olemasolu kohta antud üritusel, tuleb arvestada, et kindlustuskate puudub ja osaleja on kohustatud kõikvõimaliku tekitatud kahju hüvitama oma taskust. Sama kehtib loomulikult nende suhtes, kelle autod on üldse vabatahtlikult kindlustamata.
Last edited by E.T. on 08 Jul 2008, 14:02, edited 30 times in total.

11 mai - sauga TrackDay

#2
Teeme nüüd nii, et see kord saab sõita rohkem, kui 2 ringi korraga. Eelmine kord mul alles hakkas looma rütm, kui juba maha pidi tulema.



võiks olla 5 ringine sess, sh 1 peale 1 maha.
Noh eks neid 155 mudeleid mõned on. Mõnede arust liiga mitu. Vähem kui TS -il. Lootust on.

11 mai - sauga TrackDay

#3
Kopi-paste:

Saugaga on tegelt veel üks mõte.



Kuna see hooaja esimene kiirem paugutamine, siis oleks kasulik ka väike koolitus.



Üks mõte selline- kuna rada meie käes praktiliselt pimedast pimedani, siis hommikul on rada avatud kõigile, kes on kohal ja maksnud (on- päris striitreiss mehi peale ei laseks, piirdume ikkagi aind eelreganutega). Väike koolitus mõne nimeka rinkasõitja poolt. Kohal ajavõtt, toitlustus ja võistlus käib iseendaga. Noh nagu harjutamie, teed paar ringi ära, vaatad aega. eed uuesti paar ringi miski teise tehnikaga, vaatad uuesti aega jne. Mõte et saaks end TÜHJAKS SÕITA.

Peale lõunat teeks siis ka kohustusliku karikasarja punktise jagamise ja peale seda taas paugutamine kaua jaksab.



Loodame et nr Anthrax on selleks ajaks saand ka oma joogi-snäki värgi käima ja saab kohapeal piisavalt kaua olla, et nälg ei ahistaks.



Üks mõte
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

11 mai - sauga TrackDay

#9
MartinL wrote:Kas rajale lastakse vaid Alfa/Saabiga ? Tuleks ka miskiks taustakeppijaks.


ma ei saanud sellest küsimusest aru :roll:

alfasport ei tee alfa only yritusi



aga nüüd seleta tsiviliseeritult lahti mis on taustakeppimine

kui vastus pole 24h jooksul ammendav saab postitused kustutatud!

11 mai - sauga TrackDay

#13
korralduskomite vaidleb piirangu üle juba 3 päeva

kindlasti mingi piirand on autode osas



palju autosid tagaks odavama osaluse

vähe autosid tagaks suurema aja rajal ja vähem "tastakeppimist"



küsimus selles, et raja rent on RÕVEKALLIKS aetud eelmise aastaga... ja ei tahaks osalustasu üle 500 raha ajada...



toitlustus ka veel ju

11 mai - sauga TrackDay

#14
Eelmine aasta oli meid vist mingi kolme neljakümne vahel neid autosid seal. Minu soovitus oleks, et eelmise aasta numbrit ei ületaks, seega üle 40 auto ma regada ei laseks, sest siis läheb asi ikka väga tihedaks minu arvates. Ma olen pigem nõus selle paarsada krooni rohkem maksta, et ringrajal enda närve ja autot säästa.