11 mai - sauga TrackDay

#167
BND saada KOTKAS-le siis excel :)

ta on kindlasti targem minust ja saab kiiremini / paremini tehtud selle tabeli.



____



INZ tegemist oli puhtalt õppepäevaga - soomer ei olnud mitte niisama sinna palutud, trajektorid jms sai räägitud (kahes keeles) ja ette näidatud praktikas... suisa paberile joonistatud, et hinnata oma aega ja trajektoori võrreldes ntx soomeriga terve päeva jooksul. samuti oli ajatabel avalikult kasutatav 100% päevast mil aegu mõõdeti, et hinnata oma arengut.



eelarvevälised karikad olid puhas boonus.



____




rustang kirjutas:Tore, et teil ka päev korda läks. Jätsin A2 mõõdus rajaskeemi tahvlile, kas oli hommikul veel alles?


vähe sellest et alles oli - SUUR TÄNU !

meist jäi ta maha tõnu soomeri käega pealejoonistatud trajektoridega ;)

11 mai - sauga TrackDay

#169
K.Kotkas kirjutas:võid mulle saata, ma oskan exel magikut ... :D


Panin teele

_______________________



Nüüd natuke ka päevast.

Krt, kus tegelt praegu tahaks sõita :D Elie oli lihtsalt räme väsimus ja ma ei jõudnudki vist üle 4 korra rajal käia? Meil oli ju laup õhtul juhatuse ja orgkomitee "koosolek". :D , mis lõppes alles peale tuliseid vaidlusi nii enne 3 tibake.

Aga sõidust- ma ei tunnata oma masinat mitte üks raas, st ei tea masina piire. Kasutusjuhend vist läbi lugemata?

Oli nagu vanast Alfast meeles, et juba 3 ring olid pidurid vedelad jne. Eile hakkasin igasse kurvi minnes selgelt liiga vara pidurdama. Sellest sain aru alles siis kui võtsin selle lätlase 155 sappa. Tulime stardieelsesse kurvi kiirusega u 180 ja vaatan, et ta veel ei pidurdagfi :shock: endal juba hirm naha vahel, et WTF? Ja siis käis pidur 100-ga põhja, hoog maha, käik alla ja kurvist välja start. Ahaaa! Siin mu viga siis peitubki, liiga varased pidurdamised. Eks ma siis proovisin :D

Aga väsimus sai võitu :(



Päeva tõeline adreka laks tuli siis, kui proovisin oma uut kurvi tehnikat- seda vahetult enne kurvi maks pidurdus ja siis hoooga edasi. Muidugi jõudisn sel stardieelsel kurvil ühele subarule järgi ja vaatasin, et tal ka kiirus päris hea, aga ta hakkas tiba :P enne pidurdama ja tuli mulle tagurpidi vastu. OI bljääd, kus siis käis jalg pidurile ja mõtlesin, et kummalt poolt minna. Paremal oli justkui rohkem ruumi, sest ta hoidis sisse, aga paremalt möödasõit keelatud. Aga vasakult jälle ei mahu justkui. Aga sain õnneks niipalju hoogu alla, et kui kurvis kaldus ta paremale, tõmbasin seest mööda. Oi - käed värisesid pärast tiba...



Igal juhul on mul nüüd järgmiseks korraks paar asja selged. Peamine: Stelle pane autole alla ükskord KORRALIKUD REHVID ja viska need kaasa saadud IRONMAN TYPE Z prügimäele!!! (äkki keegi tahab ära osta :D) . Ma juba Tabasalus sain aru, et jama. Aga kui Saugal oli rehvis 3 at sees ja külg käis ikka maas, siis on asi ka tiba rehvis. Aga ei tea, mis see oli, mis nii koledalt tagasi hoidis :?:
Viimati muutis bnd, 12 Mai 2008, 16:15, muudetud 1 kord kokku.
See suvi siis Volvoga : XC60 R-Design Polestar :)

11 mai - sauga TrackDay

#170
Tore üritus oli. Olime mx-5 ja Sunny´ga. Sõita sai palju (mx5 150km ja sunny natuke rohkem) Lõpuks hakkasid lapsed ja koerad rada vallutama ja panime punkti 19.15.



Mis puutub Sunny´sse, siis päris 9k ei käi :D , 7.2k, tal lihtsalt sumpa vali, sest tegu ralliautoga. Auto juures ei olnud muudetud muud, kui toyo r888 tavapärase kruusaka asemel. Järgmine kord sätib masinat ikka maale lähemale (hetkel kliirens 20cm :D )

11 mai - sauga TrackDay

#171
suurusjärk 19:30 treileril olid te sunny rehvid veel soojad... siis kui ma käisin korjasin omale selle pisikese alfa 145 paela otsa...





Stelle GTA - tegin ka homiku paar rahulikku ringi sellega... arvasin et mu uimase tempo tõttu pidurid ei läinud švammiks... aga et need ongi head?



tunnistan ausalt - selle GTA juhtimine on jube kaif

mina seda selgelt ei osanud teha...



samas olen hirmtänulik, et sai selle proovi tehtud. meenutus sellest milline on päris auto võrreldes oma suure perekummutiga...

11 mai - sauga TrackDay

#176
kasparius kirjutas:Võrdlusmaterjal meist eelneval päeval toimunust:
http://www.opentrack.pri.ee/ajad/OTXIX/ot19koond.xls


Paljutänukorraldajatele!

Ainus diiselmootoriga auto rajal oli uhke olla :) Eriti, kui võrrelda eelmise päeva Open Track tulemustega, mille järgi 1,9 l diiselmootoriga ja automaatkastiga poolteisetonnine Alfa 159 sõidab paremaid ringiaegu, kui Porsche Cayenne ja Porshe 924, mis peaks ju ringrajale sündinud olema :-P. Aga järgmine kord tulen ikka tõesti Clioga, kui mittealfadele üldises pingereas karikaid jagatakse. Ja tänavaslikid panen alla, sportvedrustus juba on nagunii :))

Võrdluseks 159-ga kaalub Clio ca' 1050 kg, on 5-käigulise manuaalkastiga ja annab 5000 pöörde kandis u. 132 kW kuigi ainult 203 Nm väänet.

Jõudu korraldustiimile edaspidisekski!

Valge Alfa

11 mai - sauga TrackDay

#177
Oleneb millist 924ja sa mõtlesid. Ruubel(esmakordselt vist) ja Vanur sõitsid väga hästi , minu silmis. See kolmas 924 (Peep) on selline ise turbostatud masin , millel kord üks probleem , kord teine. Samas 1,9 diisel Saab sõitis 1.12.xx , mis on ka väga hea tulemus.

Martin - ei jõudnud pühapäeval isegi vaatama, mahlad ei püsinud mootoris.

11 mai - sauga TrackDay

#179
üks märkus tulevikuks möödasõitude puhul;

"Härrad, jälgige peegleid ja andke oma kavatsusest, kedagi mööda lasta, ka tagantsõitjale märku!"



See soovitus siis jutupõhjal, mida mõlemad autojuhid rääkisid...oli üks probleem - ligikaudu 2 ringi!

Tegelikult aeglasem märkas, sõitis paremas servas, kuid ei näidanud suunda, aga siiski (ilmselt) sõitis oma tempoga!!!, ning tagant tulija ei saanud aru, kas lastake ta mööda või mitte ja (ilmselt) auto polnud aeglasemast palju kiirem, et kiire möödasõit teha!!!



ning, kui te saate aru et ees sõitja ei kavatse teid märgata ja, kui taga kedagi lähedal ei ole sõitke mõnda aega aeglaselt, suurendades vahemaad maksimumini ees sõitjaga, sest käimasolev ring on teil nagunii P...E läinud, saate järgmise see-eest täiega sõita.



kui aeglane auto näeb sirgel enda järgi (kahte) autot, siis ilmselt hakkab ta peegleid jälgima, see tähendab, et ta automaatselt ei sõida oma ideaalse tempoga ... näita sirgepeal suunda ja lase kiiremad mööda sõidutempot aeglustades ... sest sinu ring on juba nagunii P....S, milleks kiiremaid segada.
Seitsekümmend Viis

11 mai - sauga TrackDay

#180
MartinL kirjutas:Oleneb millist 924ja sa mõtlesid. Ruubel(esmakordselt vist) ja Vanur sõitsid väga hästi , minu silmis. See kolmas 924 (Peep) on selline ise turbostatud masin , millel kord üks probleem , kord teine. Samas 1,9 diisel Saab sõitis 1.12.xx , mis on ka väga hea tulemus.
Martin - ei jõudnud pühapäeval isegi vaatama, mahlad ei püsinud mootoris.
Mõtlesin ikka neid kõige aeglasemaid Porshesid loomulikult :) Kas see oli Peep Päädam ehk? Ta tegeleb vist VEMS-iga..
Ma tean, et Open Track'il visatakse istmeid välja, et kaalu vähendada, äkki tehti Saabiga sama? Ja loomuliklt ei maininud sa seda, kas seal oli samuti tegu automaatkastiga :)
spark kirjutas:üks märkus tulevikuks möödasõitude puhul;
"Härrad, jälgige peegleid ja andke oma kavatsusest, kedagi mööda lasta, ka tagantsõitjale märku!"

See soovitus siis jutupõhjal, mida mõlemad autojuhid rääkisid...oli üks probleem - ligikaudu 2 ringi!
Tegelikult aeglasem märkas, sõitis paremas servas, kuid ei näidanud suunda, aga siiski (ilmselt) sõitis oma tempoga!!!, ning tagant tulija ei saanud aru, kas lastake ta mööda või mitte ja (ilmselt) auto polnud aeglasemast palju kiirem, et kiire möödasõit teha!!!

ning, kui te saate aru et ees sõitja ei kavatse teid märgata ja, kui taga kedagi lähedal ei ole sõitke mõnda aega aeglaselt, suurendades vahemaad maksimumini ees sõitjaga, sest käimasolev ring on teil nagunii P...E läinud, saate järgmise see-eest täiega sõita.

kui aeglane auto näeb sirgel enda järgi (kahte) autot, siis ilmselt hakkab ta peegleid jälgima, see tähendab, et ta automaatselt ei sõida oma ideaalse tempoga ... näita sirgepeal suunda ja lase kiiremad mööda sõidutempot aeglustades ... sest sinu ring on juba nagunii P....S, milleks kiiremaid segada.


Kui siin juba seda teemat mainiti, siis rikkus üks punane GT minu viimase sõiduponnistuse, kus üritasin alla 15 sekundi aega saada. Kaks ringi suutis ta ilma peeglisse vaatamata läbida, mis näitab, et ka linnaliikluses või trassil võib selline tüüp teid ebameeldivalt üllatada. Paneks selle meelsasti vanuselise omapära arvele, sest ei oleks ju tore tõdeda, et tänapäeva noori on kasvatatud "küünarnukid õieli" vaimus..



Ja veel veidi risustan eetrit avaldades tänu ühele punasele vanemale Alfale([see võis olla auto riikliku numbrimärgiga Alfa 164), kes peale uues kurvis külje ette keeramist ootas rahulikult kuni ma tema tagaotsast meetri kauguselt mööda vurasin. Kes teab, mis liigse rabelemise tõttu juhtuda oleks võinud. Aga nüüd aitab selleks korraks.



P.S. Inz'ule tänud moraalse toetuse eest. Nii võib ühel päeval mütsigi pähe saada :)
cron