11 mai - sauga TrackDay

#201
:wink:

täitsa kobedad vudeolõigud



sa oled hullumeelne sõitja kaspars







kindlasti saaks aja veel paremaks kui

S kurvis kasutada kogu raja laiust juba esimese kurvi eel



šikaanieelses kurvis saaks ka kiirust lisada, kui kasutada kogu raja laiust.

11 mai - sauga TrackDay

#203
E.T. kirjutas::wink:
täitsa kobedad vudeolõigud

sa oled hullumeelne sõitja kaspars



kindlasti saaks aja veel paremaks kui
S kurvis kasutada kogu raja laiust juba esimese kurvi eel

šikaanieelses kurvis saaks ka kiirust lisada, kui kasutada kogu raja laiust.
Ei tea mis hullumeelne ikka, aga S kurvis ei ole selle lahja 318ga mõtet kasutada raja laiust, kaotab hoopis ajas. S läheb täisgaasiga kolmas piirajas. Vahel panin neljanda. Shikaanieelses kurvis sama asi, kui lähen peale kurvi laialt välja kaotan hoopis ajas.

Niiet siinkohal on meil erinevad arusaamad kiiresti sõidust E.T :)

Respect trummarile ka minu poolt sellise aja sõitmisel.

11 mai - sauga TrackDay

#205
vat vat...



pole ise proovinud e36 1,8 pulkade taga... huvi selleks oleks olemas loomulikult.



hommikul 156GTA roolis jäi S üsna kitsaks 2 kurvi lõpus ja šikaanieelses sai ka suht pervekese peal käidud...

GT - roolis oli S ka kitsas... aga seda mitte suure võimsuse, kui pigem GTA-st pehmema vedrustuse jms tegurite tõttu...



loogas olid mõlemad eelnimetatud autod lihtsalt oivalised GTA keris looga lõpus 160 rubla lauale - GT kiirust ei vaadanud... lihtsalt nautisin masinat.



no mõlemad olid võõrad autod, seega piire loomulikult ei puudutanud... ikka kindla peale minek, et masin asfaldil oleks.



peale soomeri loengut tahaks proovida ka teistsuguseid trajektoore... eriti S osas - esimene teravaks ja kiirendades välja teine laugeks, šikaani sama tehnika... ülejäänud kurvide osas niipalju muutusi ei oskaks teha praeguse kogemusega...



minul on õppida on veel palju - kuidas tegelikult autot juhitakse.



aga hullumeelseks pean ma sind ikka kasparius - heas mõttes!

ilma tagaamordikateta siukses tempos püsida on vägitükk omaette !!!
Viimati muutis E.T., 15 Mai 2008, 12:44, muudetud 2 korda kokku.

11 mai - sauga TrackDay

#206
Mina arvan ka nii. Mitte-kõige-värskema vedrustusega auto kohta on minule täiesti arusaamatu kust selline aeg tuli :lol:



PS: 147 jaoks oli S-kurv täisgaasiga läbitav. Vb oli asi vales tiigikurvi trajektooris. :roll:
a.k.a Anthrax

11 mai - sauga TrackDay

#207
Anthrax kirjutas:Mina arvan ka nii. Mitte-kõige-värskema vedrustusega auto kohta on minule täiesti arusaamatu kust selline aeg tuli :lol:

PS: 147 jaoks oli S-kurv täisgaasiga läbitav. Vb oli asi vales tiigikurvi trajektooris. :roll:
Sellest mittevärskest vedrustusest ka see spinn tiigikurvis:)

11 mai - sauga TrackDay

#209
Kui tagaamordid tulevad, saab selle autoga 1 sek veel maha ajast. Siis on piir.

Kui keegi soovib mulle M3 anda, siis ma ei keeldu:) Aga olgu siis see uus mudel ikka. Vanad on lahjad:D

Rajarekord vaevalt, et minu kui lihtsureliku võimetes on ükskõik mis masinaga. :oops: