Page 1 of 2

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

Posted: 28 Apr 2008, 16:27
by tinofkin
Tere kõigile!



Lugu selline et linnas sõites liigub mootori temperatuur kõrgustesse. Maanteel kõik korras, hoiab ilusti 90. Ei tea kas võib olla viga ainult anduris kuna vent töötab, mootor keema ei lähe ja imelik see et kui korraks auto seisma jätta ja kohe uuesti käivitada, temp näidik nagu naksti 90 peal tagasi ja jälle 5 mintsa muretut kulgemist:) Võite ka soovitada asjalikke töökodasid Tartus kes asjale ehk pihta saavad.



Ette tänades

Heigo

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

Posted: 28 Apr 2008, 17:03
by ts
:roll:



tõenäoliselt anduri ühendus kalab ning suure kuumaga tekitab lisatakistuse (kui radikas on kuum ja vent töötab, siis kontrolli temp andurit ennast ning vaata ka klemmiühendused üle)

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

Posted: 28 Apr 2008, 22:43
by jannuhellu
mul on linnas vapsee 110 koguaeg :(

maanteel aga 55 :(

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

Posted: 29 Apr 2008, 00:04
by Luman
jannuhellu wrote:mul on linnas vapsee 110 koguaeg :(
maanteel aga 55 :(


Viimane aeg oleks termostaadi vahetusele mõelda sellisel juhul :wink:

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

Posted: 29 Apr 2008, 14:21
by Sinistra666
teemaalgatajale niipalju et võimalikud vead on veepump, mille plastlabas on pragu sees või siis jahutusradika ja kliima radika vahele on kogunenud niipalju kõntsa et ventilaator ei suuda enam jahutada. Omal mitu analoogset juhtumist 166-tega. Ahjaa üks asi tuli veel meelde et jahutusventikal on vahel reostaat mis reguleerib kiirusi, võib-olla sul lihtsalt teine kiirus ei tööta. Tartus soovitaks janot või äärmisel juhul autoringi.

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

Posted: 29 Apr 2008, 15:21
by E.T.
TRK jõuline pealetulek



Ranno 10 punkti





:wink:

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

Posted: 09 May 2008, 23:53
by Karel
ei tea kas õige koht, aga mul oleks ka veits nõu vaja. miskipärast undab vent pidevalt-lugedes siin eelnevat tundub et puudub ka see aeglane aste ventikal. kas võib ka olla viga reostaadis? kust otsida, millest alustada ja millega võib lõpuks lõppeda kui kiiremas korras korda ei saa? kas saab ka ise korda teha?

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

Posted: 10 May 2008, 00:15
by Slicer
Täna oli mul ka temp seal 100 peal, kui linnas sõitsin. Natuke sain ummikus seista, ja siis oli see näidik isegi üle saja. Päris 110 polnud, kuid see polnud ka kaugel. Auto siis 145. 2.0L

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

Posted: 10 May 2008, 00:33
by Karel
ah-jaa, mul AR166 3,0 v6 ja termostaat sai alles mõned kuud tagasi vahetatud!

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

Posted: 11 May 2008, 01:34
by Slicer
Täna sai jälle ringi sõidetud, pika peale ikka kisub sinna 110C ja ülessepoole see temp :( Hoiatustuli veel põlema ei lähe, kuid mida annaks teha? Ma vaatasin, et mul see radikas on suht roostes ja paljud ribid on ikkagi läinud. Uus radikas aitaks? Kas 145'le sobivad ka mingi teise mudeli radikad?

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

Posted: 11 May 2008, 20:32
by SlavoZ
Sinistra666 wrote:teemaalgatajale niipalju et võimalikud vead on veepump, mille plastlabas on pragu sees või siis jahutusradika ja kliima radika vahele on kogunenud niipalju kõntsa et ventilaator ei suuda enam jahutada.
Kas veepumba probleemile võib viita selline asi, et kui temperatuur hakkab üles ronima (seistes ja kliima töötab)- jahutusvedelik kaob tasekesi... Talvel või ilma kliimata sõites kõik ok, ei kao midagi kuhugi.

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

Posted: 12 May 2008, 01:38
by alfaman
SlavoZ wrote:
Sinistra666 wrote:teemaalgatajale niipalju et võimalikud vead on veepump, mille plastlabas on pragu sees või siis jahutusradika ja kliima radika vahele on kogunenud niipalju kõntsa et ventilaator ei suuda enam jahutada.
Kas veepumba probleemile võib viita selline asi, et kui temperatuur hakkab üles ronima (seistes ja kliima töötab)- jahutusvedelik kaob tasekesi... Talvel või ilma kliimata sõites kõik ok, ei kao midagi kuhugi.
tegu on veepumbaga.

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

Posted: 12 May 2008, 12:16
by pint
Herr Sliceriga täpsalt sarnane probleem. Linnas ummikutes kipub 110 ligi, eelmine suvi lõi korra ka tulegi põlema. Nii mõnigi kord põikasin kuhugi kõrvale ja lihtsalt passisin, et asi maha jahtuks :(

Maanteel, kui eest tuult saab, läheb normi tagasi.

Eks tuleb vist radikas ära vahetada, kuna asi on seestpoolt ikka suht õudne ja ussitanud. Kruvikeerajaga puudutades muutuvad ribid roostesogaks..



Ahjaa, veepump sai ka vahetatud. Ikka läheb kuumaks sinder.

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

Posted: 12 May 2008, 12:49
by Slicer
Mul juhtus nüüd selline asi eile, et Pärnusse sõites hakkas isegi maanteel mootor üle kuumenema. Pidin arvukaid peatusi tegema, kokku läks vist 5h , et pärnusse jõuda :D Selgus see, et vedelik ei jõudnudki kunagi radikasse, kus tuul või vent oleks saanud maha jahutada. Paisupaak kuni mootoriplokk. Väike ring nn. Ei tööta termostaat või veepump. Selle tulemusena, kuumenes mootor liialt üle ja nüüd läheb vahetusse plokikaanetihend, plokk ise läheb lihvimisele ja 1 silinder ka ülesse öelnud. Vaatab mis sellel viga. Uus termostaat ja pump ka arvatavasti lähevad sisse, ning veel kaalun uue radika panemist samuti. :( Kehvad lood ühesõnaga.

166 2.5 mootori temperatuur kõrge

Posted: 04 Jun 2008, 19:22
by SlavoZ
Tellisin uue veepumba, palju võiks selle vahetuse tööraha olla?