Page 1 of 1
Kliimasysteem peksab segast
Posted: 28 Apr 2008, 23:25
by haraq
Niisiis, probleem (õieti keeruline seda probleemiks pidada) seisneb siis asjaolus, et GTV temperatuurireguleerija (mis peaks analoogne olema algusaastate 156 ja 147 omaga) ei allu soovidele! Nimelt on siis tegemist kõige harilikuma pööratava nupukesega, millel peal põhimõtteliselt maksimum- ning miinimumasend.
Saan aru, et ilmade soojenedes ei taju temperatuuri 18-kraadi sääraselt kylmana kui veel mõned nädalad tagasi, kuid kinnitan, et maksimumasendis puhub systeem jahedat ning vastupidises positsioonis tulikuuma.
Muuseas, vedelikud on kõik korras (vaevalt keegi muidugi toodud nähtude puhul ka seda kahtlustas), endal ainult tervis käest ära pidevalt lahtiste akendega sõitmisest. Aga ei kysi ma siin abi enda tervise kohta, mure pisut oma punase sõbra pärast...
Tekkis suisa mõte kuskilt netist loetud targutuse kohta, justkui ei sobiks GTV kliimasysteem talve ega suve jaoks...
Niisiis kysimus: kas analoogset probleemi on kohanu keegi veel peale minu, ning kui on, siis kas probleem on tõsiselt kardetav? Isiklikult probleem mind ei häiri...
Kliimasysteem peksab segast
Posted: 29 Apr 2008, 01:01
by jannuhellu
sealt jookseb mingi tross,minul on sama teema nende astmetega et astmed on sassis et kas puhub jalgadele,klaasile või salongi et paneb segast arvatavasti siis kui see üks trossi klamber katki siis hakkabki nii tegema minul vähemalton nii :S
Kliimasysteem peksab segast
Posted: 29 Apr 2008, 11:24
by haraq
Huivtav, trossiga seoses tuleb meelde lugu Volvo S/V40, millel tahhomeetri tross oli kuidagi seotud autokellaga. Niisiis, mida rohkem pöördeid andsid, seda kiiremini kell käis (või kuidagi nii) ja vastupidi.
Aga jah, mul seda kliima tsoonide probleemi pole, lihtsalt veidi kummaline, et 18-kraadi on kuum ja 24-kraadi nagu jahe.
Einoh, ega nalja peab ka saama...
Kliimasysteem peksab segast
Posted: 29 Apr 2008, 11:58
by jannuhellu
mul tekkis ka küsimus sulle!
Kui vajutad seda nuppu mis lülitab ümber kas võtab siseõhku või välisõhku.armatuuris noh.sis kas on kuulda väikest elektrimootori urinat ka kui seda nuppu vajutada.mul nimelt vist võtab koguaeg siseõhku kuna aknad on jumalast udused koguaeg.ainuke kui 20 kraadi sooja siis ei lähe uduseks.muud seda põhjustada ei saaks ainuke see et võtab siseõhku koguaeg.
Kliimasysteem peksab segast
Posted: 29 Apr 2008, 12:35
by haraq
Muuseas, ma ei ole seda nuppu mitte kunagi kasutanud, nii naljakas kui see ka ei tundu! Pole tarvidust olnud olnud lihtsalt, kuna aknad on ka kõige jubedamal talveilmal täiesti puhtad! Aga eks ma pärast tööpäeva proovin järele ning siis annan teada. Aga ju seal on siis mingi kuramuse servomootor, mis tõenäoliselt sinu autol läbi on kärsanud - häält teeb, kuid seda siibrit või ventiili liigutada ei suuda.
Muidu on kõik täiesti korras, enda auto kummalise käitumise pean siiski vist kirjutama "puhtaverelise itaalia auto" lahtrisse!
Kliimasysteem peksab segast
Posted: 29 Apr 2008, 13:40
by ts
pigem ei ole mootoriga hullu vaid klapp ise on lahti tulnud (ühendusejks kasutatakse veidraid trosilaadseid moodustisi)
mis puutub 18kraadi juures sooja ja 24 kraadi juures külma, siis lisaks temperatuurile proovi ka klapi asendit muuta (aken, otse, jalad)-> kogu see konstruktsioon ja klapindus on seal nii kokku pigistatud, et vähe pole
minu 164 näiteks ei luba otse näkku puhutava õhu korral liigutada sooja-külma klappi alla 22 kraadi (niipea, kui klapi asendit muuta hakkab kõik korralikult toimima)
Ja kõige tõenäolisem pakkumine-> mingi üliasjalik vend on Sul stepperi ühendusjuhtmed omavahel ära vahetanud (ehk siis kui + anda ühtepidi peale liigub stepper sammukese üles, kui aga juhtmed ära vahetada, siis teeb sammukese alla)
seega omateada annad käsu 6 sammu ülespoole minna, protsessor annab soovi edasi AGA stepper astub hoopis allapoole

Kliimasysteem peksab segast
Posted: 29 Apr 2008, 15:22
by haraq
Yhendustega ei saa kindlasti probleemi olla, kuna auto on piisavalt uus ning yliasjalikke vendasid ei ole kindlasti ta kallal käinud.
Ma miskipärast kahtlustan, et kujutan seda väikest viperust endale ette suuremana, kui ta tegelikult on. Yhesõnaga, ylemuretsen vist pisut...
Ma ei ole muidugi kunagi veel jõudnud proovida ka automaatset kliimaseade positsiooni, selleks tsirkuse etteasteks tahan ma enne korralikult valmistuda.
