Page 1 of 1

palun infot 155 ja 164 kohta

Posted: 16 Feb 2006, 20:58
by laurikristjan
tere! olen siin uus! ja tekkis huvi vahetada oma praegune auto välja. sooviksin natuke infot kahe mudeli vastu (155 ja 164) ma paluksin infot , et mis on neil positiivset ja negatiivset.

ette tänades!

palun infot 155 ja 164 kohta

Posted: 17 Feb 2006, 02:51
by mags
ainult positiivset on.

palun infot 155 ja 164 kohta

Posted: 17 Feb 2006, 10:28
by ts
mags'iga nõus :lol:



eriti 164 koha pealt- kui veel mainiksid, mis mootorit kaalud saaks vähe pikemalt/põhjalikumalt jutustada :D

palun infot 155 ja 164 kohta

Posted: 17 Feb 2006, 13:02
by laurikristjan
ma täpselt ei teagi mis mootorivõimalused on neil olemas, kahjuks ei saa ma vaadata väga võimsat, kuna praeguselgi on kindlustus päris krõbe, aga kusagil 110 wk kannataks ära küll. aga huvi pakuvad sellised teemad ka nagu kere, veermik, elektroonika ja rohkem ei tulegi meelde hetkel. aga ka siis 155 on kahjulikum autoomanikule?

palun infot 155 ja 164 kohta

Posted: 17 Feb 2006, 14:10
by ts
alustame mootorivõimalustest mmmmmm.........



kuna 110kW oli piiriks, siis kukuvad ära Tõelised Mootorid (kõik V6-d ja vilega r4 siis), seetõttu kaob ka võimalus nelja ratta jõul edasi liikuda... :(



alles jäävad 1,7, 1,8, 2,0, 2,0td ja 2,5 td, mis muuseas on kõik "sobivalt" neljasilindrilised. mootoripoolelt- kui käed endal otsas ning rihmavahetust ei karda, siis 1,7, 1,8 ja 2,0td 155-l on rihmaga (164-l nende soodus puudub :arrow: õnneks :lol: ).



EDIT: ts nagu tavaliselt unustas 155 juures eelnevalt täpsustamata ühe pisiasja, rihmajutt käib 16V mootorite kohta. kõik Alfa R4 kaheklapitehnikas mootorid (k.a 1,7 ja 1,8 on ketiga käitatavad



2,0 ts on saadaval kahes versioonis-

8V (105-109kW olenevalt sõidukist) ketiga mootor, 16V rihmaga (ning läks ainult 155-le)

2,5TD mõlemal autol siis pärit VM-ilt ning ei ole tal ei ketti ega ka rihma (ainult peotäis hammakaid)



kere kohta- kere on ilus..... (eriti 164-l 8) ) roostealdis, kui vastavalt hooldada, kereplekkide leidmisega on muret palju- kuna auto ei ole ette nähtud roostetama, siis B-osana neid lihtsalt ei tehta (esitiivad ja kapott on saadaval, ülejäänuga kööks) enda 164 on vastavalt hooldatud, ning roostetab muuseas siiski oluliselt vähem, kui hästi hooldatud mõnevõrra noorem Tõusva Päikese maa toodang. Magsi autot uurides aga ei õnnestunud vähimatki roosteplekki leida 8)

155 kohta kehtib suht sama... arvatavasti....



Veermik- lihtne lollikindel ja loogiline (oma autol sai eelmisel suvel välja vahetatud ORIGINAALPUKSID tagasillas :shock: ), esisilda oli natuke enne kõpitsetud.... pidurid kipuvad jõuliselt kuluma (kuna neid tuleb siiki sihtotstarbeliselt kasutada :lol:) pisimure on sellega, et Tallinna tankodroomil liigeldes kipuvad kahtlaselt tihti hambad suure kolksatusega kokku saama- see eest kurvis :twisted: (kaalujaotus 2,0 puhul juhi ja täispaagiga muuseas 46/54) peaks kehtima nii 164-ja kui ka 155 kohta. vastupidavusest- 164 on projekteeritud V6-t kandma, 155 on projekteeritud R4 jaoks, seega 164 veermikuosad peaks tugevamad olema



Elektroonika- olenevalt mudelist on 164-l elektrooliliselt juhitav mmm.... kõik 8) isegi juhtajusid on 1 kuni mitu mitu (lisaks mootorile veel abs, nelivedu, kliima, turvaseadmed, aut kast); lisavarustusest- kõik mis vähegi hing ihaldada oskab oli võimalik saada...

mootor kasutab mõlemal puhul (nii td, kui b) boshi pritsesüsteemi seetõttu romulates juppe laialt ning koodi teades saab ka poest juppe hinnavahega kuni kolm korda. Süüde on 164-l kuni 92a mudelitel jagajatega, hilisematel ning kõigil 155-tel elektroonselt otse edastatav (ise praegu üritan leida head mõtet, kuidas jagajatest pääseda ning otsesüütele üle minna); elektroonika vastupidavus on nii nagu ta kõigil on- klemmid kipuvad oksüdeeruma ja seetõttu tuleb ka anomaaliaid ette)



ja lõpetuseks- alfa on igal juhul kahjulik autoomanikule- nimelt kipuvad nad väga sügavat sõltuvust tekitama :lol:



ah jaa kui otsest valikut veel tehtud ei ole, siis paar sõna ka praegu müügisolevate parameetritele vastavate 164-de kohta, kus midagi öelda oskan (mida on siis tükki 2)

1. 2,0TS '92a..... tore on ..... et sellist asja müüakse.... aga müüja peaks siiki aru saama, et see et tema on autosse palju raha matnud ei tähenda, et see kohe sellise hinnaga ära ostetakse :lol: ... olgugi, et paigaldas sinna suure osa QV detailidest (istmed 4x soojendus, 4x elektriliselt reguleeritavad nahksed sparcod+ armatuur) ei ole siiski tegemist QV-ga

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1



2. 2,0TS tore, kuid..... puudub originaalne 164 hõng (triibulised plastliistud ja õiged tuled)- hinda jälle nagu polekski... ja sellise hinnaga '95 2,0 ei tule niipea pakkumisse...

http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... sc&start=0





Niisiis hetkel kõik- küsimused, kommentaarid, mõtted oodatud



p.s. elektroonikast võiks veel tunde jahuda :D (ja kui 164 puhul abi vaja, siis mul olemas tark raamat, kus kõik el. skeemid olemas)



p.p.s. mootoritest veel- bensiinimootoritel suurt küttekulu vahet ei ole (1,7 ja 2,0 vahe on heal juhul pool liitrit 100-le)

palun infot 155 ja 164 kohta

Posted: 17 Feb 2006, 18:26
by laurikristjan
võimas ülevaade :D !mõlema mudeli kohta saanud nyyd nii palju infi et ei tea mida teha, sest mõlemaid nii kiidetud :) nyyd siis ma pill müüki varsti ja nääb mis saab. kui kellelgi tuleb meelde midai lisada siis aga laske aga tulla. Tänud!

palun infot 155 ja 164 kohta

Posted: 18 Feb 2006, 05:51
by mags
kindlustuse koha pealt veel niipalju, et 86kW kuni 141kW on kindlustusmakse sama. kui ei usu, proovi järgi.



https://www.lkf.elion.ee/pls/xlk/sysadm ... .show_form

palun infot 155 ja 164 kohta

Posted: 19 Feb 2006, 01:20
by laurivadi
Tere



minu värske masin on 155 2.5 TD pärit hollandist. Tänu TS,i ülevaatlikule jutule sain aru, et mul rihma vahetusega muret pole :)

Olen fännanud 155 välimust juba ammu kuid pole julenud osta kuna eks eelarvamus (eriti minusuguse veendunud BMW kasutaja juures ja vanade aegade vaevad fiati omanikuna veel meeles kus oli meeletu nöök und viletsus käsikäes)

Konkreetne masin jäi üleeile silma aiast mööda sõites (eks üks sõber ütles ka et toodi just 155 ja disla kah veel )käisime eile ja kuna miinus 12,5 kraadi ei takistanud käivitumist oli diil sama hästi kui tehtud (olin enne aeda minekut mööda sõites juba 99,5 prossa kindel, et see minu auto mis seal seisab ja mind ootab)



Paluks pädevamate kodanike komekaid antud masniaverso kohta kuna ma täitsa tume sellest, millised selle masina trikid võivad olla ja millele eriti vaja tähelepanu osutada ? Kuna auto jääb esialgu seisma kuskil kuuks kuna teda tarvis pole. plaanis essi asjana korralik hoole teha.oleks tänulik kui keegi juhiks tähelepanu mida eriti pingsalt kontrollida tuleks. Näiteks millised on head kohad varuosade ja tarvikute soetamiseks.Milline eestis asuv esindus kes Alfaga tegeleb eestis kõige normaalsem kust originaalvidinaid soetada võib??? ( sellist nänni näiteks nagu pedaalide originaal kattekummide komplekt mis nagu kulunud ja vaja vahetada)





Tervitades,

lauri