alustame mootorivõimalustest mmmmmm.........
kuna 110kW oli piiriks, siis kukuvad ära Tõelised Mootorid (kõik V6-d ja vilega r4 siis), seetõttu kaob ka võimalus nelja ratta jõul edasi liikuda...
alles jäävad 1,7, 1,8, 2,0, 2,0td ja 2,5 td, mis muuseas on kõik "sobivalt" neljasilindrilised. mootoripoolelt- kui käed endal otsas ning rihmavahetust ei karda, siis 1,7, 1,8 ja 2,0td 155-l on rihmaga (164-l nende soodus puudub

õnneks

).
EDIT: ts nagu tavaliselt unustas 155 juures eelnevalt täpsustamata ühe pisiasja, rihmajutt käib 16V mootorite kohta. kõik Alfa R4 kaheklapitehnikas mootorid (k.a 1,7 ja 1,8 on ketiga käitatavad
2,0 ts on saadaval kahes versioonis-
8V (105-109kW olenevalt sõidukist) ketiga mootor, 16V rihmaga (ning läks ainult 155-le)
2,5TD mõlemal autol siis pärit VM-ilt ning ei ole tal ei ketti ega ka rihma (ainult peotäis hammakaid)
kere kohta- kere on ilus..... (eriti 164-l

) roostealdis, kui vastavalt hooldada, kereplekkide leidmisega on muret palju- kuna auto ei ole ette nähtud roostetama, siis B-osana neid lihtsalt ei tehta (esitiivad ja kapott on saadaval, ülejäänuga kööks) enda 164 on vastavalt hooldatud, ning roostetab muuseas siiski oluliselt vähem, kui hästi hooldatud mõnevõrra noorem Tõusva Päikese maa toodang. Magsi autot uurides aga ei õnnestunud vähimatki roosteplekki leida
155 kohta kehtib suht sama... arvatavasti....
Veermik- lihtne lollikindel ja loogiline (oma autol sai eelmisel suvel välja vahetatud ORIGINAALPUKSID tagasillas

), esisilda oli natuke enne kõpitsetud.... pidurid kipuvad jõuliselt kuluma (kuna neid tuleb siiki sihtotstarbeliselt kasutada

) pisimure on sellega, et Tallinna tankodroomil liigeldes kipuvad kahtlaselt tihti hambad suure kolksatusega kokku saama- see eest kurvis

(kaalujaotus 2,0 puhul juhi ja täispaagiga muuseas 46/54) peaks kehtima nii 164-ja kui ka 155 kohta. vastupidavusest- 164 on projekteeritud V6-t kandma, 155 on projekteeritud R4 jaoks, seega 164 veermikuosad peaks tugevamad olema
Elektroonika- olenevalt mudelist on 164-l elektrooliliselt juhitav mmm.... kõik

isegi juhtajusid on 1 kuni mitu mitu (lisaks mootorile veel abs, nelivedu, kliima, turvaseadmed, aut kast); lisavarustusest- kõik mis vähegi hing ihaldada oskab oli võimalik saada...
mootor kasutab mõlemal puhul (nii td, kui b) boshi pritsesüsteemi seetõttu romulates juppe laialt ning koodi teades saab ka poest juppe hinnavahega kuni kolm korda. Süüde on 164-l kuni 92a mudelitel jagajatega, hilisematel ning kõigil 155-tel elektroonselt otse edastatav (ise praegu üritan leida head mõtet, kuidas jagajatest pääseda ning otsesüütele üle minna); elektroonika vastupidavus on nii nagu ta kõigil on- klemmid kipuvad oksüdeeruma ja seetõttu tuleb ka anomaaliaid ette)
ja lõpetuseks- alfa on igal juhul kahjulik autoomanikule- nimelt kipuvad nad väga sügavat sõltuvust tekitama
ah jaa kui otsest valikut veel tehtud ei ole, siis paar sõna ka praegu müügisolevate parameetritele vastavate 164-de kohta, kus midagi öelda oskan (mida on siis tükki 2)
1. 2,0TS '92a..... tore on ..... et sellist asja müüakse.... aga müüja peaks siiki aru saama, et see et tema on autosse palju raha matnud ei tähenda, et see kohe sellise hinnaga ära ostetakse

... olgugi, et paigaldas sinna suure osa QV detailidest (istmed 4x soojendus, 4x elektriliselt reguleeritavad nahksed sparcod+ armatuur) ei ole siiski tegemist QV-ga
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... _missing=1
2. 2,0TS tore, kuid..... puudub originaalne 164 hõng (triibulised plastliistud ja õiged tuled)- hinda jälle nagu polekski... ja sellise hinnaga '95 2,0 ei tule niipea pakkumisse...
http://www.streetrace.org/foorum/viewto ... sc&start=0
Niisiis hetkel kõik- küsimused, kommentaarid, mõtted oodatud
p.s. elektroonikast võiks veel tunde jahuda

(ja kui 164 puhul abi vaja, siis mul olemas tark raamat, kus kõik el. skeemid olemas)
p.p.s. mootoritest veel- bensiinimootoritel suurt küttekulu vahet ei ole (1,7 ja 2,0 vahe on heal juhul pool liitrit 100-le)