VML

Mis küsimus
3,0 ja 2,0TB on seesama mootor. Välismõõdud, kinnitused jne jne jne on täpselt samad. Ajaloolisest taustast-> alguses oli 2,5V6 (the mother of all), siis deriveeriti see 90 ja Sei peal 2,0 töömahuni (luksusautomaks Itaalias oli alates 2,0 töömahust) ning 164 tulekuga unustati mootor riiulile, kuna lihtsam oli võtta 2,0 turbo Lancia riiulist. Aastal 1991 aga võeti seesama 2,0V6 riiulist maha nig turbineeriti ära...
Ainult, et silindrid on 2,0 juures väiksemad, põlemiskamber on seeläbi väiksem jne... Seega 1:1-le 3,0 tükke sinna pista ei ole võimalik
mootori aga pistad 1:1-le kapoti alla küll (kui leiad vanakooli 3,0 12V). Uuemal 12V-l ning 24V-l on juhtplokk teine (M1,7), seega on seal ka tarbetuid lisaavasid/andureid. TBV6 kasutas kuni GTV-ni veel vana hääd M4.1 pritset
P.S. mis tehniline jama sellega siis on?