Page 1 of 3

inz 164 oma jonni nurgake

Posted: 12 May 2008, 10:33
by inz164
mind huvitaks eelõige alfade

omavaheline jõukatsumine

kas sellist pingerida hakatakse kah

pidama või tuleb nüüdsest

üritustel hakata osalema muude markidega



:(



billtit http://transameesrt.myjalbum.net/Sauga% ... index.html

inz 164 oma jonni nurgake

Posted: 13 May 2008, 00:13
by inz164
kas mingeid uudiseid on seoses aegadega





trummarile tänud selle eest, et edendab diiselmootorite

propageerimist ja mitte vaid sõnas vaid lausa isikliku eeskujuga

täitsa mõtlemapanev on see millega ta hakkama sai

kindlasti on kindel osa siin ka masinal aga jah 8)



mütsi diilist olen endiselt huvitatud 8)

inz 164 oma jonni nurgake

Posted: 13 May 2008, 00:26
by inz164
kui kiirem auto on kiirem siis sõidab ta ju mööda



milles probleem, gaas asub paremal pool 8)

inz 164 oma jonni nurgake

Posted: 13 May 2008, 00:40
by spark
inz164 wrote:kui kiirem auto on kiirem siis sõidab ta ju mööda

milles probleem, gaas asub paremal pool 8)


ja "elama on laiffi"



järgmine kord ksutame siis siniseid ja musti lippe. :twisted:


Image


http://eal.cma.ee/popup.php?url=http:// ... 202940.jpg



EV-s valitseb demokraatia, aga ringrajal diktatuur :twisted: kus kohtunik, käsib poob ja laseb 8)

inz 164 oma jonni nurgake

Posted: 13 May 2008, 00:44
by nael
inz164 wrote:kui kiirem auto on kiirem siis sõidab ta ju mööda

milles probleem, gaas asub paremal pool 8)


Ideaalne trajektoor käib ühest raja äärest teise. Kui enamus kurve on vasakule, siis peab kiirem auto minema mööda mitte just kõige ideaalsemas trajektooris ehk aeglasemalt kui auto võimaldaks, sest muidu sõidaks ta kokku natuke aeglasemalt liikuva autoga tänu füüsikale.

Seega möödasõit on nigunii aeglustav ja mõlema ringiajad on rikutud :D

Seega parem oodata ja veenduda, et eesolev auto on näinud kiiremini liikuvat autot ning alles siis mööduda.



Kui eespool liikuv auto ei märka tagant tulevat autot, siis hoiab ta ideaal trajektoori enda jaoks ning väga raske on ohutult mööda saada.



Aeglaste autode diskrimineerimine :D Tegelt kui ka see aeglane auto tunneb, et oh nüüd on jõle hästi läinud ning sõidab oma ringi lõpuni, siis vaevalt sellest midagi halba on. Kuid peale ringi võiks ikka mööda lasta.



Mind lasid kõik ilusti mööda, kellest kiirem olin. Vahel isegi isegi siis kui ei oleks tahtnud :D Näiteks kui viimane ring oli käimas ja teadsin et nigunii head aega mul ei tule ning sõitsin ca 40m taga pool. Siis esimene võttis ikka hoo maha, et mööda saaksin. :)

inz 164 oma jonni nurgake

Posted: 13 May 2008, 00:50
by inz164
matti nükanen on tõesti muutunud

elavaks klassikuks



huvitav mis tema asjast arvaks 8)



kui aeglane aeglustab selleks, et kiirem mööduks

siis ju tema enda aeg muutub kehvemaks



aeglased võiksid ju lihtsalt tagant poolt startida

sest siis ei rikuks kiiremad aeglaste aegu ära 8)

inz 164 oma jonni nurgake

Posted: 13 May 2008, 00:57
by E.T.
inz pole mõtet jonnida vaid jonnimise pärast

niikuinii enamus sai juba aru vanast tõest - kiunub see koer, kes pihta sai!

inz 164 oma jonni nurgake

Posted: 13 May 2008, 01:19
by inz164
kas oleks huvilisi näiteks 50 ringi sõiduks

oleks ju huvitav sõita, saab tehnika ja ka enda

proovile panna 8)

inz 164 oma jonni nurgake

Posted: 13 May 2008, 01:27
by kasparius
50 ringi kohta niipalju:

Täna vaatasin esimesi rehve:( hmm esimene parem on tükke täiega pildunud. See rehv saab Saugal kõige rohkem vatti.

Enne järgmist etappi küll veel uusi ei jaksa osta.



Mind lasti viisakalt mööda, aitüma selle eest kaaslastele.

inz 164 oma jonni nurgake

Posted: 13 May 2008, 01:29
by E.T.
50 ringi saugal



Alates 1. aprillist igal teisipäeval kell 15-21 autodele ringrada avatud treeninguteks hinnaga 200.-kr tund/auto

ei sisaldu ajavõtt.



50 ringi järjest = 1,5h ehk vaja osta 2h sõiduõigust 400 raha eest.

inz 164 oma jonni nurgake

Posted: 13 May 2008, 09:48
by Luman
inz164 wrote:kas oleks huvilisi näiteks 50 ringi sõiduks
oleks ju huvitav sõita, saab tehnika ja ka enda
proovile panna 8)


Kui sa natukene enda jutu peale järele mõtled, siis saad vast isegi aru, et see ei kuulu just eriti arukate mõtete hulka.

inz 164 oma jonni nurgake

Posted: 13 May 2008, 10:53
by inz164
Luman wrote:
inz164 wrote:kas oleks huvilisi näiteks 50 ringi sõiduks
oleks ju huvitav sõita, saab tehnika ja ka enda
proovile panna 8)
Kui sa natukene enda jutu peale järele mõtled, siis saad vast isegi aru, et see ei kuulu just eriti arukate mõtete hulka.


aga miks

inz 164 oma jonni nurgake

Posted: 13 May 2008, 11:17
by Luman
inz164 wrote:
Luman wrote:
inz164 wrote:kas oleks huvilisi näiteks 50 ringi sõiduks
oleks ju huvitav sõita, saab tehnika ja ka enda
proovile panna 8)
Kui sa natukene enda jutu peale järele mõtled, siis saad vast isegi aru, et see ei kuulu just eriti arukate mõtete hulka.
aga miks


Selle pärast, et peale teatud koguse ringide läbimist, on tavasõiduki pidurid küpsed, usun, et enamustel autodel juhtub see hiljemalt peake kümnendat ringi. Ning kui selline asi juhtub, siis muutub see sõitmine juba ohtlikuks nii endale kui teistele. Tänavasõiduautod pole lihtsalt mõeldud selleks, et nendega nii pikalt kuuma anda.



Liiklustiheduse kohta ma väga ei kurdaks isegi, kohati tuli ikka ette, et pidi kas mööda laskma, või ise mööda sõitma, aga üldiselt toimis asi minu arust päris hästi.

inz 164 oma jonni nurgake

Posted: 13 May 2008, 11:34
by inz164
Luman wrote:
inz164 wrote:
Luman wrote: Kui sa natukene enda jutu peale järele mõtled, siis saad vast isegi aru, et see ei kuulu just eriti arukate mõtete hulka.
aga miks
Selle pärast, et peale teatud koguse ringide läbimist, on tavasõiduki pidurid küpsed, usun, et enamustel autodel juhtub see hiljemalt peake kümnendat ringi. Ning kui selline asi juhtub, siis muutub see sõitmine juba ohtlikuks nii endale kui teistele. Tänavasõiduautod pole lihtsalt mõeldud selleks, et nendega nii pikalt kuuma anda.

Liiklustiheduse kohta ma väga ei kurdaks isegi, kohati tuli ikka ette, et pidi kas mööda laskma, või ise mööda sõitma, aga üldiselt toimis asi minu arust päris hästi.


no milles asi

tuleb lihtsalt vastav taktika valida, et ka 49 ringil

suudaks sõita 8)

inz 164 oma jonni nurgake

Posted: 13 May 2008, 11:52
by E.T.
inz kle, mida sa tõestada üritad?

miks sul on vaja selline jonn siia ajada...





____







selleks et tavaliikluses oleks ohutum, tuleks kinnisel rajal siiski käia piire kompamas (loe Lumani arvamust pidurite kohta). seeläbi on tänavaliikluses lootust ohtlikke olukordi, kas ennetada või siis vähemalt teada kuidas ohtlikus olukorras käituda ja seeläbi nii ise terveks jääda kui säästa ka kolmandad osapooled.



ei ole mõtet jonni ajada stiilis, sõitku siis mööda kui on kõvem mees.

LOE JUHENDIT - mees mehe vastu võistlus on keelatud rajal! seega kolonn oli sabas kõigi reeglite kohaselt ja ootas sinu kui aeglasema sõitja märguannet, et oled märganud tagasõitjaid ja lased nad mööda hoides JUHENDI JÄRGSELT raja paremale servale kõrvale ideaaltrajetoorist ja andes ka oma kavatsusest märku paremat suunatuld vilgutades.



inz eelolevaid ütlusi võiks võtta aluseks kui pahatahtlikult ohtlike olukordade loomist ja teiste osalejate juhendi rikkumisele provotseerimist!



järgmisel korral saab rakendatud ka pahatahtliku takistaja osas diskvalifitseerimise punkt. on see parem lahendus?