Page 1 of 1

AR 155 2.0 8v mootor jätab vahele?

Posted: 22 May 2008, 10:45
by Jarmo
Nii.. eile sain uue mootori käima... aga ei tööta korralikult, nagu mingi silinder jätaks vahele ja nii kõigil pööretel.

Või on nukad paigast? ei oska öelda.... aga käisin proovisõitu tegemas.. algul ei tahtnud vedada aga kui akseleraatori :) pedaali rohkem vajutada siis läheb ilusti edasi. Vahepeal aga hakkas turtsuma..ei tea selline tunne nagu süüde oleks paigast.



Või hoopis uued küünlad ostma, praegu on need mis vanal mootoril olid (mis ennem töötasid)



Ahjaa... ühe pihusti panin teise (164 mootori pealt) vanal oli pihusti ots ära sulanud. Paar pilti



Kiireks läheb.. 27 mai pean hommikul kell üheksa Tartus olema :? (Eksami praktiline osa) 8)

AR 155 2.0 8v mootor jätab vahele?

Posted: 22 May 2008, 11:51
by ts
:roll:



vaata kas lamda õigesti tagasi ühendasid ning ega juhuslikult veel mõni pihusti viga pole saanud (samuti proovin mingi hetke peale tarkadest raamatutest järgi vaatama, kas 4.1 ja 1.7 kasutavad ikka samu pihusteid)



kirjeldus viitab igatahes sellele, et segu on meeletult rikas :)

AR 155 2.0 8v mootor jätab vahele?

Posted: 23 May 2008, 02:06
by Jarmo
Nii.. panin ülejäänud auto kah kokku. Panin nukkvõllide märgid ka paika..(sain selle kella millega kolvi ü.s.s teada saab).



mootor käib imelikult kuni 2000 (umbes-täpselt)pöördeni, peale seda hakkab ilusti tööle :?

AR 155 2.0 8v mootor jätab vahele?

Posted: 23 May 2008, 10:42
by ts
:roll:



VIVT solenoid saab pideva pinge peale :wink:



võta solenoidilt juhtmed tagant ja isoleeri ära proovi siis-> peaks puterdamine ära kaduma (kuigi teravust jääb väheks)



solenoidi juhib ecu

pluss tuleb üle täiendava sekundaarrelee (karbis oli vist ülevat kolmas-> ei ole kindel, kuna 155 releede paigutus on selline... imelik...) ning mass otse ajust (kalduks arvama, et Sul on kas relee pidevalt lülitatud läbi massijuhtme või siis on relee ise kogu aeg kinni)

AR 155 2.0 8v mootor jätab vahele?

Posted: 24 May 2008, 14:42
by Jarmo
Nii...kontrollisin solenoidi... sinna ei tule voolu peale (alles siis kui gaasi vajutada, siis mingi hetk viskab 13volti).

AR 155 2.0 8v mootor jätab vahele?

Posted: 24 May 2008, 16:17
by ts
:?



siis ei ole asi sellega seotud (tegelikult peabki kuskil 2-2,5 krpm peal sinna pinge tulema)



pakkumine oli tingitud sellest, et kui korras mootoril lasta solenoidile 12V peale, siis tühikäigul on oht, et auto sureb välja -> igatahes puterdab metsikult



siis jääks siiski küttesüsteemi juurde (pihustid liig kaua lahti) või siis lamda ei toimeta.



Diagnostika annab kindlamini teada :wink:



diagnostika tegemiseks läheb Sul vaja gaasipedaali :lol:



ehk siis süüde sisse-> pihutituluke läheb korraks põlema ning seejärel vajutad 5 korda kiirelt gaasipedaali. Pihustituluke peaks hakkama vilkuma. Vilkumine on jagatud nelja gruppi. Võta paber ja pane kirja, mida ta seal vilgutab. Juhul kui vilgutab 4-4-4-4 korda, siis on tegemist mehhaanilise veaga (kas jääb pihusti tilkuma või siis on nukk paigast või klapp lahti vms)

ükskõik millsie teise koodi võid siia kirja panna ja annan kohe vastuse, kui koodilehe üles leida suudan (kui keegi mind ei enneta)

AR 155 2.0 8v mootor jätab vahele?

Posted: 24 May 2008, 18:09
by Jarmo
MInu autol ei ole pihusti tulukest...(või on pirn läbi?) :?



Kas alfale OBD-(KTS)testrit ei saa järgi ühendada?.. on tal kuskil mingisugust pistikut?

AR 155 2.0 8v mootor jätab vahele?

Posted: 24 May 2008, 21:14
by ts
:roll:



kas sul on tester olemas?



kui jah, siis :P ei saa OBD pistiku üleminekut ju ikka ei ole?



lahendus 1-> võta armattur välja ja kontrolli pirn üle

lahendus 2-> keera ECU maha, võta pistikukate ära (see on lahtikäiv) ning vaata, kas 8 täistusega pesas (asub alumisel real paremas servas) on kaabel-> kui ei ole, siis võta jupp kaablit, armatuuripirn ja teine jupp kaablit.

pirni ühendad kaablite vahele ära, ühe poole suunad maasi, teise nr 8 pesasse, keerad süüte sisse-> lambike peaks põlema hakkama , seejärel vajutad 5 korda pedaali ja hakkad lugema 8)

AR 155 2.0 8v mootor jätab vahele?

Posted: 24 May 2008, 22:28
by H.E
Anthrax wrote:
alfanatico wrote:dziisus maderfaking kraist
Kus alles mõni mees viitsib ja teab... kõige hullem, et ise ei tööta sellel alal :roll: :lol:

AR 155 2.0 8v mootor jätab vahele?

Posted: 30 May 2008, 13:55
by Jarmo
Proovisin seda lambikest ühendada, aga lambike mul põlema ei hakkanud.

:? Võtan vist sisselaske kollektori uuesti küljest.



Kas need kummist lõdvikud mis sisselaskekollektorit ühendavad plokikaane külge võib asendada tavalise kummivoolikuga?



Vaatasin muidu hapnikuanduri tööd. . . Tühikäigul oli uimane, väga uimane aga kui pöörded üle 2000 oli siis töötas ilusti.. . Hapnikuandur sai hiljuti vahetatud.



Tahaks ikka lõpuks auto liikuma normaalselt saada, siis saab ka kuskile üritusele kulgeda 8)



Teisipäeval pidas muidu Tartu otsa ilusti vastu. Kesklinnas oleks autost lahti saanud.. üks idioot arvas et vahetab rida.... kurat.. ta oli mul kõrval ja ta lihtsalt keeras mulle peale :evil: Hõbedane uus A6

AR 155 2.0 8v mootor jätab vahele?

Posted: 30 May 2008, 14:06
by cyber
Kui tegu lihtsalt vaakumvoolikutega, siis asenda nad silikoonvoolikutega. Maksavad küll parasjagu, aga kestavad ka ega lähe rabedaks. Mõninga aja kõlbab kasutada ka näiteks bensiinivoolikuid..:) Need peavad pisut paremini vastu, kui tavaline kummivoolik. Seal sees on lihtsalt mõningaid aure siiski, mis tavalise kummi hapraks ajavad ja siis on sul jälle lekked sisselaskes.

AR 155 2.0 8v mootor jätab vahele?

Posted: 30 May 2008, 14:27
by E.T.
suva mis voolikuga asendada



paar aastat peab see voolik vabalt vastu ja see on piisavalt pikk aeg minu meelest!

AR 155 2.0 8v mootor jätab vahele?

Posted: 13 Jun 2008, 12:13
by Jarmo
Nii.. mootorit ei ole ikka korralikult käima saanud. Vahetasin igaks juhuks tühikäigu moootori.



Sain isegi selle veakoodide lugemisega hakkama: 4444



Aga kuidas nukkvõllid ikka peavad olema?? Kas sisselaske nukkvõll peab olema täpselt märgi järgi või natuke paigast? Kuidas variator töötab, kas ta keerab nukka varasemaks või hiljemaks?

AR 155 2.0 8v mootor jätab vahele?

Posted: 13 Jun 2008, 12:27
by ts
:roll:



varasemaks-> aga märgid peaksid olema siiski selleks, et nende järgi paika panna :lol: ehk siis nii nagu märgid on nii ka paned. Kui seadsid enne nuka veidi varasemaks, siis on selge, miks auto alla 2000rpm puterdab (viitasin ka VIVT juures sellele)



ah soo-> unustasin öelda kaks olulisemat veakoodi

3333-> diagnostic /driver/owner not compatibe with car :lol:

4444-> no stored faults



P.S. soovitaks jätta diagnoosimiseks kasutatud kaabli otsapidi ecu pistikusse ning teise poole ära isoleerida (või siis kui viitsimist on võid ehitada omale kuhugi lülitiga diagnostikatulukese)-> 4444 võib viidata ka sellele, et oled kogemata ECU pinge rohkem, kui 10s maha võtnud (näiteks pistiku lahtivõtmisega vms)

Igatahes on selle kaabli olemasolul järgmine kord oluliselt lihtsam diagnostikat teha :wink:

AR 155 2.0 8v mootor jätab vahele?

Posted: 13 Jun 2008, 15:37
by Jarmo
Praegult on märkide järgi paigas...aga ei toimeta ikka õigesti :?